A sınıfı

274 14 0
                                    

Adam arabayı çıkardığında.Hemen gaza bastım abimden önce davrandığım için önce arabayı ben park ettim.Abimde sinirle başka yer aramaya başladı.Bende arabadan inip ablamın yanına gittim.Beş dakka sonra abim geldi.Sonrada vampir okuluna ilerledik.Okulun içine girdiğimizde bütün gözler üzerimizdeydi.Onları takmadan müdürün odasına ilererlemeye başladık.Müdürün odasının kapısının önüne geldimizde bir defa tıkladık gel sesini duydumuzda içeri girdik.İçeri girdimizde müdür siz gece ailesi olmalısınız dediğinde hepimiz kafamızı salladık.Melih bey aramıştı.Şimdi gelelim sınıflarınıza.Biraz bilgisayarını kurcaladıkdan sonra.Sizi direk A sınıfına yolluyorum.Ama ondan önce size tes yaptırmamız lazım dedi.Bizde peki anlamında kafa salladık.Ayağı kalkıp,beni takip edin dedi ve yürümeye başladı.Kolüdorun sonuna geldiğimizde merdivenden inmeye başladık.İndiğimizde burası bodrum gibiydi.Müdür bi odanın kapısın önüne geldiğinde durdu ve içeri girdi.Müdür,,doktor bunlara yeni,test yapılacak dedi.Doktor sandığım kişide tamam dedi.Sonra bi adam geldi.Söylediklerine göre adam okulun sahibiymiş.O yüzden testi o yapıcakmış.İlk önce kanımızdan alıcakmış öyle dediler.İlk olarak abim,sonra ablam ınkini yaptı.Sıra bana gelince kazağının kolunu açar mısın dedi.Bende kolumu açtım.İğneyi soktuğunda biraz acıdığı için hih ledim.Okulun sahibi sandığım adam acıdıysa özür dilerim dedi.Ben,,,yok geçer şimdi zaten dedim.Abim niyeyse buna kızmışdı.Ama takmadım.Bir iki test daha  yaptıkdan sonra doktor bunları laborotoruğa götürdü.
.........................................................................................................................................................
Doktor geldiğinde bize şaşgınlıkla bakıyordu.Okulun sahibi sandığım kişi ne oldu diye sordu.Doktor bize bakarak siz dedi ve susdu.Okulun sahibi olan adam sorusunu tekrar yöneltti..

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin