Tabi içindekiler sa sola gitmişti.Bende eğilip yerdekilerini çantama koymaya başladım.Hepsini koydum ama birşey eksikti oda kavga ettiğim çocuğun yanındaydı hemen yanına gidip onuda yerden aldım.Çocukta bana bakıyordu.Bende kimseyi umursamadan yanından geçtim.Tam kapıdan çıkıcaktım ki biri arkamdan seslendi Devrim ve Deniz odama dedi.Bende,,,,yönümü değiştirip müdürün odasına gittim.Bi kadın oturuyordu.Gözleriyle oturun işareti yaptı bizde oturduk.Vampir okulundaki adam odaya girdi.Kapıyı çalmayınca müdür ona ters ters baktı.Sonrada bana baktı.Kasırga kızına sahip çıkamıyor musun dedi.Bende o an beynimden vurulmuşa döndüm.Dışımdan Müdürün söylediklerini tekrarladım.Kasırga kızına sahip çıkamıyor musun.Kızına.Vampir okulundaki müdüre bakıp.Kızın derken.Kasırgada cevap vermedi.Müdürde,,,,ne yani insan gerçek babasını tanımaz mı? dedi.Ve gülmeye başladı.O gülünce dayanamadım.Elimi masaya vurdum.Vurduğum an müdür bana kızarak baktı.Bende konuşmaya başladım.Madem ben onun kızıyım.Oda dünyadaki pardon karakurtu da unutmayım.Onla beraber en güçlü varlık.Bende onun kızı olduma göre sizin bana saygı duymanız lazım değil mi dedim.Ve melez yüzümü ortaya çıkartım.Müdür korkmuş olacak ki tamam hemen sinirlenme dedi.Bende,,,biz çıka bilirmiyiz müdür hanım dedim.Oda kafasını salladı.Bende,,,odadan çıktım.Arkamdanda kavga ettiğim çocuk geldi.5dk olmadan da müdür geldi.Bende,,,bence bunu yapmıyıcaktın korkudan ne yapacağını şaşırdı dedim.Kasırgada,,,bunu bana mı söylüyorsun dedi.Bende,,,normal bir şey benim yaptığım dedim.Ve ekledim benim hemen Dolunay'ı bulmam lazım.
Dolunay'ın ağızından
Okulun kapısından çıkıp arabaya bindirdi.Hızlı sürüyordu. Bi yerde durdu.Bi uçurumun kenarına getirmişti.Beni oraya sürükleyip ucunda durdurdu.Tabi aşağısı hep böcek dolu.Eğer benimle tekrar sevgili olmassan kimseyle olamassın dedi.Bende,,,senle sevgili olucağıma ölürüm daha iyi dedim.Oda öylemi diyip beni daha çok aşağı sallandırdı.Birisi de onu çekip bi yumruk attı.Lan ben burada düşüyorum.Aaa ne ara düştüm ben ya diyip gözlerimi açtım.Bi dakika eee ben düşmemişim ki biri beni tutuyor.Beni tutan kişiye baktığımda Güney olduğunu farkettim.Bende onun boynuna sarılmışım.Arkasına baktığımda Anıl buraya doğru koşuyordu.Bende,,,Güney'in kulağına Anıl arkada buraya doğru koşuyor dedim.Oda hatırlıyor musun diye bir soru sordu.Bende,,,evet dedim.Güneyde,,,o zaman onu yapıcağız dedi.Ve beni ayağa kaldırdı.Sonra ben zıplayıp Güney'in arkasına geçip Anıla tekme attım.Anıl yere düşmüştü bende bunu fırsat bildim ve Güneyin kolundan tutup oradan uzaklaşmaya başladım.Arabanın önüne geldimizde Güney'in kolunu bıraktım.Arabaya yaslandım.O an telefonuma mesaj geldi.
Kimden:Anıl
Bu iş burada bitmedi yazıyordu.
Kime:Anıl
Senden nefret ediyorum yazdım.
Kimden:Anıl
Bende seni seviyorum.
Bu sırada arabaya binmiştik bile.Güney okula doğru sürmeye başladı.Bende kafamı cama yasladım.Okula geldimizi anlıyınca.Kafamı kaldırdım.Ve arabadan indim.
Arabadan iner inmez Devrim yanımda belirdi.
Devrim,,,,Dolunay iyimisin diye sordu.Bende,,,iyiyim dedim.DEVRİM'İN AĞIZINDAN
Kurt okulunundan çıkıp motorumun yanına koştum.Tam motoruma binecekken Güney'in arabası geldi.Güney arabayı durdurduğunda hemen oraya koştum.Dolunay'ın yanına gidip.İyimisin diye sordum.Dolunay da iyiyim dedi.Sonra Dolunaya bence okula geri gitmeyelim.Zaten dersin yarısını kaçırdık.Bundan sonrasında da gezelim olur mu dedim.Dolunayda olur dedi.Kasırga da,,,eğer gidecekseniz yanlız gidmeyeceksiniz.Berkede gelicek dedi.Bende,,,ya ama o herşeye karışıyor.Mesela yanıma bi erkek mi geldi hemen sormadan çocuğa dalıyor.Kasırgada,,,e ne güzel iyi yapıyormuş işde dedi.Bende,,,ya abimin kime çektiği belli oldu dedim.Kasırgada güldü.Ve konuşmaya başladı.Ne yani beni baban olarak kabul ediyor musun dedi cittileşerek.Bende,,,ben kabul etmesemde ki etmedim sen abimin babasısın dedim.
O an suratı düştü.Bende,,hadi kimi göndericeksen biraz hızlı olur musun? ben önden gidiyim siz kararlaştırır gelirsiniz dedim.Arkamdan birşeyler konuşuyorlardı.Ben tam motoruma binecekken Dolunay Devrim diye seslendi.Dolunaya dönüp efendim dedim.Dolunay da nereye gidiceğiz diye sordu.,Bende,,,bara dedim.Dolunayda tamam anlamında kafa salladı.Sonra motora binip kaskını taktı.Bende öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
De TodoArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺