Meleğim

45 7 2
                                    

Dolunay'ın Ağzından

Kaan kapıdan çıktıktan sonra yukarıya odama çıktım.Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim.Güney uyuyordu.Yanına gidip saçını okşadım.Tam ayağa kalkmıştım ki Güney beni kendine çekip sarıldı.Ama uyuyordu.Kalkmayı denediğimde daha çok sarıldı.Yine kalkmayı denediğimde daha daha çok sarıldı.Bende uyanmasın diye kımıldamayı kestim.Güney'e dönüp onu izlemeye başladım.Bir süre sonra uykum geldi.Bende uykuya karşı koymayarak gözlerimi kapattım.

Güney'in Ağzından

Uyandığımda direk Dolunay'ı gördüm.Çok güzeldi.Elimi Dolunay'ın saçına koyup okşamaya başladım.Biz ne zaman barışıcağız ne zaman sen uyanıkken seni öpüceğim.Keşke şimdi hemen uyanıp seninle barıştım desen.Ama demiyiceksin biliyorum.Bende Güneysem barışıcağız sana söz veriyorum.Senin gitmenede asla izin vermiyiceğim Meleğim diyip Dolunay'ın yanağına öptüm.Bir süre daha Dolunay'ı izledikten sonra Dolunay kımıldamaya başladı.Bende hemen gözlerimi kapattım.

Dolunay'ın Ağızından

Uyandığımda Güney hâlâ uyuyordu.Bir süre Güney'i izledim.Sonrada kalkmak için yeltendiğimde izin vermedi.Tekrardan kalkmaya yeltendim yine izin vermedi.Yeniden demedim ne fayda yine izin vermedi.Ne yapıyım öyle kaldım.Güney'imi uyandırsam diye düşünmedim de değil ama kıyamıyorum ki.Acaba ne yaparsam kalkmama izin verir.Öpsem izin verirmi ki.Denemekten tabiyki de zarar gelir.Ya ama sıkıldım.Kalkmamda lazım.Ne yapıyım izin vermiyor. Denesem zaten uyuyor.Güney'e yaklaşıp yanağından öptüm.Olley beni biraz daha gevşetti.Yavaşça yataktan kalkmaya başladım.Kalktımda.Neyse aşşağı iniyim.Kapıya yönelip dışarı çıktım.Merdivene yönelip inmeye başladım. İndiğimde sadece Devrim,Deniz ve Derin vardı.Gidip koltuğa oturdum.Derin uyuyordu.Çocuk ne yapsın o kadar yoruldu.Devrim,,Dolunay neredeydin.Ben,,,Ne yapıcaksın nerede olduğumu.Devrim,,Hiç soruyum dedim dedi.Devrim yanıma gelip oturdu demiyiceğim zaten yanımda.Devrim kafasını omzuma koydu.Devrim,,,,Dolunay.Ben,,,Efendim.Devrim,,Ben çoooook sıkıldım dedi.O yu uzatarak.Ben,,Ne yapalım.Devrim,,,Bilmem.O sırada Güney aşşağı indi.Deniz,,O kuzen daha iyimisin.Güney,,,iyiyim değip Derin'in yanına oturdu.Ben Devrim'e "Devrim, Derin ne zamandır uyuyor". Devrim,,,Ben aşşağı indiğimde uyuyordu.Ben,,,tamam.Pike almak için yukarı çıktım.Pikeyi alıp geri aşşağı indim.Derin'in yanına gelip pikeyi Derin'in üzerine örttüm.Ve koltuğa geri oturdum.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin