Eren abi Şoku

37 3 0
                                    

(Medyada Açelya)

Dolunay'in Ağızından
  
Sıra Açelya'ya geldiğinde Güney'in abisiyle aynanda "yine mi sen?" dediler.Açelya  da,,,ya oğlum sen beni mi takip ediyorsun? Güney'in Abiside yani Eren "Kızım asıl sen beni takip ediyorsun" Açelya,,ben senin neyini takip edicem be. Eren de "Ben yakışıklı bir çocuğum beni takip etmeyen ölsün". Açelya da,,,Pis egois dedi.Abim "Artık kavganız bitti ise gidebilir miyiz?.Açelya da "Bencede gitmeliyiz buranın havası bozuldu" dedi.Eren'e bakarak.Sonrada önden yürümeye başladı.Devrim Açelya 'nın yanına gitti.Bende onların yanına gittim.Açelya Eren abiye söyleniyordu.Devrim de onu dinlemiş gibi yapıyordu.Galiba bağ sayesinde Deniz'le konuşuyordu.Devrim hafif güldüğünde ablam Devrim'e dönüp "Devrim neden gülüyorsun çok mu komik" dedi.Devrim "Yok abla sana gülmedim.Aklıma birşey geldi de" Açelya da "Yani beni dinlemiyor musun?" Devrim kendini savunmaya almıştı.Tam birşey diyicekken Açelya "Aşk olsun" dedi.Bende içimden "Sen ve Eren abi gibi" dedim.Hafif kıkırdadığımda Açelya bana dönüp "Sende mi Dolunay" deyip önden yürümeye başladı.Devrim'e dönüp "Ee şimde ne yapcaz" dedim.Devrim'de "Bilmiyorum" dedi.Bende gülerek "Deniz aklını mı kaçırdı" dedim gülerek tabi kısık söylemiştim ama arkadakiler duyup gülmeye başladılar.En çokta abim ve Eren abi. Devrim utançla yüzünü eğdi.Bende arkamdakilere dönüp "Ne gülüyorsunuz be sizinde aklınızı kaçıran birileri de var bu açıkca belli"dedim.Eren abi ile Abime bakıp.İkiside birden ciddi bir hale büründüler.Eren abi ile Abim gözleriyle anlaşıp yanıma gelmeye başladılar.Bende kendi etrafımda dönüp üzerimdekileri eşortman hale getirdim.Ve koşmaya başladım.Abim vampir gücünü kullanıp önüme geçti.Eren abi de arkamdaydı.Havada takla atıp onlardan kurtuldum.Abimde "Galiba hanım efendi kaçıp kaçıp durucak" Bende,,,Derin sularda yüzüyorsunuz sonra boğulmayın" dedim.Herkes ooo lamaya başladı Güney de gülüyordu.Abim "İşte sen şimdi bittin" dedi.Gülerek.Bende şakacıktan "Ay çok korktum şimdi bayılıcağım." deyip bayılma şekli yaptım.Abim yine önüme geçti.Eren abide arkama.Tam koşmaya başlıyacaklardı ki Devrim gelip "Siz kimin ikizine saldırırsınız" dedi.Bende,,,Yürü be Devrim kim tutar seni dedim.Abim Devrim'e yöneldiğinde Devrim arka arka gitmeye başladı.Deniz'de hızlıca gelip Devrim'i kendine çekti.Deniz'e baktığımda bir şeye odaklanmıştı.Bende onun baktığı yere baktım.Deniz, Devrim'i tam Savaşa çarpıcakken çekmiş.Tabi orada Anıl ve Asu da var. Bir süre ortalığa sessizlik hakim oldu.Bu sessizliği bozan Savaş'ın "Devrim biraz konuşabilir miyiz?" cümlesi oldu.Deniz bunu duyduğunda dişlerini sıkarak "Devrim onu aldatan bir piçle konuşmuyucak".Savaş "Ben sana değil Devrimime sordum" dedi.Tabi Savaş o cümleyi kurar kurmaz Deniz'deki devreler yandı.Deniz,Savaş'ın üzerine yürüyecekken arkadan "Dolunay abla" diyen binik bir kız çocuğu sesi geldi.Bu Anıl'ın kardeşi Damla idi.Damla koşarak minik kollarını bana sardı."Dolunay abla seni çok özledim" dedi.Bende "Canım istersen biz biraz ilerde konuşalım olur mu?" dedim.Damla da "Olur" dedi. Damla ile ilerleyip Anıl'ın arabasının oraya geldik.Bu gün Damla'nın doğum günü idi.Damla "Dolunay abla sen neden beni hiç ziyarete gelmiyorsun" dedi.Dudağını büzerek.Bende onun yanağına minik bir öpücük bırakıp "Canım gelemem ki." dedim"Ama bana ne.Ben gelmeni istiyorum." dedi.Arkamdan Anıl "O gelemez ama sen gidebilirsin.Tabi Dolunay ablanda müsayitse"dedi. Damla binik gözlerini bana çevirip şöyle dedi."Dolunay abla valla akşam olmadan geri giderim" dedi. Bende Damla'ya bakarak "Oyş canım istediğin zaman kalabilirsin.Tabi Anıl abin izin verdikçe." dedim.Damla da "Olley" diye bağırıp boynuma atladı.Damla dan ayrılıp arkamı döndüm.Güney de arkamdaymış."Deniz sinirliydi siniri geçti mi?" dedim.Güney de gülerek Deniz gilin olduğu yeri gösterdi."Devrim çoktan Deniz'i sakinleştirmiş bile." Devrim ve Deniz öpüşüyordu.Güney'e dönüp "Ne ara ben daha yeni gittim ordan" dedim.Güney "Deniz'in sakinleşmesi için en basit yöntem"dedi.Ben "Bence öyle sakinleşmemeliydi." Güney "Neden ki".  "Devrim sadece sakinleşmesi için öyle yapmıştır.Yani heran gibi biri olsada sonuçla sakinleştirmek için.Daha açık konuşmayım anladın" dedim.Güney de güldü.Damla "Dolunay abla benim yanıma kıyafetlerim yok ki" dedi. Bende "Sorun yok benim evimde çok fazla senin için kıyafet var." dedim.Anıl'a dönüp "Bu gece bende kalsa olur mu?" Anıl "Olur" dedi. Damla'ya dönüp "Hadi gidelim güzellik." dedim.Damla Anıl'ın yanına gidip vedalaştı.Yanıma geri gelip "Hadi gidelim" dedi.Bende gülüp Damla'nın elinden tuttum ve arabamın oraya doğru yürüdük.Güney de yanımıza geldi.Damla'yı arabaya sokup "Canım biraz bekle olur mu?" dedim. Damla da o minik kafasını sallayıp."Tamam" dedi. Arabanın kapısını kapattım.Şuan Güney'le arabaya yaslanmış bizimkileri bekliyorduk.Bizimkiler geldiğinde Deniz "E nereye gidiyoruz" dedi.Bende " Oo keyfin yerinde." dediğimide Deniz, Devrim'e bakıp güldü.Bende "Ben sizinle gelemiyiceğim minik bir misafirimiz var" dedim.Devrim de "Kim"dedi.Arabanın kapısını açıp. Damla'yı gösterdim.Damla Devrim'e bakıp tebessüm etti.Yeşim Damla'nın yanına gelip "Sen çok güzelsin fıstık" dedi.O sırada abim Yeşim'e dikkatlice bakıyordu.Yanında Devrim vardı.Devrim abimin Yeşime baktığını görünce Devrim abimi dürttü.Abimde elektirik çarpmış gibi dikleşti.Sonra  Damla  "Sende güzelsin." deyip Yeşim'in yanağını öptü.Yeşim geri çekildiğinde kapıyı geri kapatdım.O sırada Savaş yanıma gelip "Damal sende kalmıyor" dedi.Anıl, Savaş'ı geri çekmeye uğraşıyordu.Ben Savaş'ın yanına yaklaşıp "Abisinden izin aldım mı?  Aldım.İzin verdi mi? Verdi.O yüzden seni sahneden geriye alalım." dedim. Savaş  "Gelicekdediysem gelicek" dedi.Üzerime yürüyerek.O sırada Güney harakete geçti.Güney'e dönüp "Sıkıntı yok merak etme" dedim.Savaş'a geri dönüp "Bir daha sakın ama sakın üzerime yürümeye kalkma.Ve Damla bende kalıyor.Biraz daha zorlarsan Deniz den yediğin dayağın bin katını benden  yersin dedim.Savaş   birşey diyicekken malum yerine tekme atdım.Savaş'ın canı yanmıştı ki yüzünü buruşturdu.Sonra da sinirlenip gitti.Arkasından "Piç" dedim.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin