Eski Bi Olay

102 10 0
                                    

Odama geldimde tabletimi alıp direk yatağa oturdum.Sonra ikizim odaya geldi.İkizimde,,,Devrim ben bugün burada kalıcağım isdersen seni dinleye bilirim dedi.Bende evet anlamında kafamı salladım.Dolunyda gelip yanima oturdu.Bende,,,,ilk savaş la tanışdığım andan anlatmaya başladim.Bundan 3ay önce  okula her zamanki gibi yine geç kalmıştım.(Devrimin eski bir olayı)Koşarak okulun içine girdim.Tabi hâlâ koşuyorum.Ben o zaman herkesin gözünde ezikdim.Erkek gibi davrandığım için, girdiğimde kafamdan aşşağı bi boya döküldü.Herkes gülmeye başladı.Bende o zaman sinirlendim.Ama boyayı başımda aşşağı döken kıza saldırmadım.Direk koşa koşa her zamanki yerime yani her yeri gösteren bir tepeye gittim.Tepenin üzerinden oturarak her yeri izlemeye başladım.Arkamdanda dur sakın oradan aşağı atlama diyen bi ses geldi.Arkamı döndüm kendi kendime bu dünkü cafede tanışdımız oğlandı ama ismini bilmiyorum.O hâlâ söylediklerini tekrarlıyordu.Bende hemen düşündüklerimden ayrılıp,efendim diye kafamı sağ sola salladım.O kişide,,,ne yani atlamıyacak mısın dedi.Bende,,hayır dedim.O kişide oh diye ses çıkardı.Ve direk yanıma oturdu.Bende tekrar önüme döndüm.Aradan beş dakika geçmişdi.O kişide,,,ben Savaş dedi.Bende,,ona dönüp Devrim dedim.Tanıştıma memnun oldum dedi.Bende dedim.Savaşda böyle bi kızın dışarıda hele ki tekinsiz yerlerde olmaması gerek dedi.Bende,,,oradan bakıldığında güçsüz mü görünüyorum dedim.Savaşda,tabiki hayır benimki sadece bir soru dedi.Bende,,,artık ben gitsem iyi olucak dedim..
Savaşda arkamdan görüşürüz dedi.Bende,,,görüşürüz diyip gittim.Telefonumu alıp direk Yıldızı  aradım.
+Alo Devrim sen neredesin diye cırlamaya başladı.
-Yıldız lütfen cırlama dedim.
+Tamam be dedi.
-Grubu topla okulun oradaki cafede buluşalım dedim.Ve hemen kapattım.
.….…......………........…….…........………………….......…......................................…................................
Şu an cafedeyim bir saattir herkes benim konuşmamı bekliyor.Bende dayanamadım ve birden ben dediğinizi yapıcam.Yani değişicem dedim.Herkes oh be sonunda demeye başladı.Bende,,,siz benim bunu dememi mi bekliyordunuz?dedim.Herkesde susdu. Yağmurda  kolumdan tutup hadi çok işimiz var daha alış verişe gidicez dedi.Ekipte peşimizden geldi.Bende,,içimden, şimdiden pişman oldum dedim..

......,,,,,…,,.,.,..,.,.,.,.,.,.,,..,.,.,,..,.,.,,..,.,,.,..,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,.,,.,.,..,,.. . .,..,.,..,.,.,,..,.,..,.,.,.,.,..,.,.,..,.,.,.,.,...

Arkadaşlar uzun bi süre yazamadım bunun için özür dilerim.Ama diyer bölümleri hızlı hızlı yayınlıyıcam..

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin