İp Ucu

64 8 0
                                    

Dolunayın Ağızından

Bir saattir hiçbirşey yapmadan oturuyoruz.Kafayı yiyiceğim ya.Ayağa kalkıp evin içinde bi sa bi sola gitmeye başladım.Deniz benden daha kötü zaten evi başımıza yıkıcak.Okan Deniz'in arkadaşı,,,Bi  sakin olur musunuz ya.Durup   Okan'a döndüm."Okan nasıl sakin olabiliriz? Bir saattir hiçbirşey yapmadan duruyoruz.Nasıl sakin olmamızı beklersin anlamıyorum".Bizi susturan telefonumun çalması oldu.Anıldandı.Görüntülü aramıştı.Açıp konuşmaya başladım.

+Anıl seni elime bi geçiriyim  yemin ederim ki gebertiçeğim.
-Aa aşkım insan sevgilisiyle böyle konuşurmu hiç. Bak kalbim kırıldı.
+ Zaten o kırılmasa ben o kalbini yerinden söküceğim.
-Dolunay yeter.İkizinin ve sevgilinin sesini duydiye aradım.
Telefonu Devrime çevirdi.Çok bitkindi.Anıl,,,ikizin konuşamıyıcak ama olsun.Nasıl acı çektiğini gör dedi.Deniz birden kükremeye başladı.
+Lan seni bi elime geçiriyim.Geberticeğim anladın mı? Şerefsiz.
Anıl Devrimin saçına dokundu.
Deniz,,,Lan o ellerini kızın üzerinden çek.Tam o sırada bi adam Anıl'ın üzerine atladı.Bu Güneydi.Anıl'ın adamları.Güneye elektirik çaptırdılar.Güney yere düştü.Anıl yerden kalkıp Güneye tekme attı.Ben,,(Bağırarak) Anıl yapma dur! Eğer Güneye  birşey yaparsan.Ölümün benim elimden olur.Zaten ölümün benim elimden olucakta neyse.Şimdi birdaha Güneye vurduğunu görürsem beter olur.
Anıl,,Kapatırdımda sana kıyamıyorum.Şimdi Güneyle konuş.Telefonu Güneye çevirdi.Çok halsizdi.Ben bi insanın duyamıyıcağı ama kurtların duyucağı şekilde.Güney canın yanıyor aamu dedim.Güney,,,Merak etme iyiyim. Okulda bana vurduğun gibi acıtamaz ya dedi.İçimde iyide ben Güneye vurmadım ki.Bidakika Güney bunu durduk yere demez.Şimdi ne yapmaya çalıştığını anladım.İp ucu vermeye çalışmıştı.Sadece dudaklarımı haraket ettirerek  "Ne yapmaya çalıştığını  anladım.Merak etme sizi bulucağım"dedim.Güney,,Dolunay seni seviyorum dedi.O sırada Anıl telefonu kapattı.Okan,,,Dolunay sen Güneye mi vurdun dedi.Ben,,,hayır vurmadım.Güney ip ucu vermeye çalıştı dedim.Deniz yanıma gelip "nasıl yani şimdi onları bulabilecek miyiz?" Ben,,,evet bulabileceğiz.Okulun bodrumunda yani Kasırganın iksirleri sakladığı yerdeler.
Deniz kapıya yönelmişti.Bende peşinden gidiyordum.Kapıyı açıp dışarı çıktık.Denize Devrim'in motorunun anahtarını verip "Deniz motorla git bende arkandan geliceğim. Dikkat et yakalanma"dedim Deniz hemen motora bindi kaskını takmadan.Bende takmadan bindim.Okula doğru yol aldık.Bir süre sonra okula geldik.Hızla motordan inip.Okula girdik.Vampir tarafına.Vampirlerin hepsi Denize baktı.Deniz takmadan yürümeye devam etti.Zaten kolüdorda fazla kişi yoktu.Biz ilerlerken okulun serserisi Alp Deniz'in karşısına çıktı.Deniz yan tarafından geçicekken Alp kolundan tuttu.Yanlarına gidip Alp'in kolundan tuttum.Alp elini Deniz'in kolundan çekti.Deniz bana dönüp ben gidiyorum dedi ve  gitti.Alp'e dönüp "Ne yaptığını sanıyorsun sen"dedim Alp duvarla beni arasına alıp benimle çıkar mısın? dedi.Alp'i itip "düşünmem lazım" dedim.Alp arkamdan "Bence hızlı olmalısın.Sabırlı biri değilimdir" dedi.Ben onu takmadan bodrum kata inmeye başladım.12 kat aşşasıydı.Hız gücümü kullanıp aşşağı indim.Karşımdaki kapıyı açıp içeri girdim.Kapı kendi kendine kapandı.Önümde arkası dönük Deniz'i gördüm.Yanına gidip baktığı yere baktım.Devrim'e bakıyordu.

Güney'in  Ağızından

Uyandığımda Devrim bitkin birşekilde sa sola bakıyordu.Kapıdan içeri Anıl ve Anıl'ın adamları girdi.Bende iplerimi çözmeye çalışıyordum.Anıl yanımıza gelip bana döndü.Hadi sevgilimin yüzünü görelim diyip Dolunay'ı aradı.Telefon açıldığında.Dolunay'ın sesini duydum.Sesini duymayı çok özlemiştim.Dolunayla Anıl diğaer adıyla şerefsizle konuşmaya başlamıştı.Bir süre konuştuktan sonra telefonu Devrime çevirdi.Telefondan Deniz'in sesi geldi."Lan seni bi elime geçireyim geberticeğim.Anladın mı? Şerefsiz dedi.Anıl Devrim'in saçına dokundu.Telefondan Deniz'in sesi tekrardan geldi."Lan o ellerini kızın üzerinden çek"dedi.Ben o sırada ellerimi çözmüştüm bile.Anıl'ın üzerine atlayıp vurmaya başladım.Anıl'ın adamları bana ellindekiyle elektirik şoku verdiler.O an yere kapaklandım.Anıl ayağı kalkıp bana tekme attı.O an telefondan Dolunay'ın sesini duydum."Anıl yapma dur! Eğer Güneye birşey yaparsan ölümün benim elimden olur.Zaten benim elimden olucakta neyse.Şimdi birdaha Güney'e vurduğunu görürsem beter olur"dedi.Anıl,,kapatırdımda sana kıyamıyorum.Şimdi Güney'le konuş deyip.Telefonu bana döndürdü.Dolunay kısık sesle "Güney canın yanıyor mu?" dedi.Ben,,Merak etme iyiyim.Okulda bana vurduğun gibi acıtamaz ya dedim.Şuan ip ucu vermeye çalışıyorum.İnşallah anlar.Dolunay sadece dudaklarını kımıldatarak "Ne yapmaya çalıştığını anladım.Merak etme sizi bulucağım." dedi.Ben,,Dolunay seni seviyorum dedim.Dolunay tam birşey diyecekken Anıl telefonu kapattı.Anıl'ın adamları beni zincirle bağladıllar.Birşey yaptığımda elektirik şoku veriyorlar.Devrim 'e dönüp uyanık olup olmadığına baktım.Uyanmıştı.Devrim'e iyimisin dedim.Devrim,,,kana ihtiyacım var.Çok halsizim dedi.

Dolunay'ın Ağızından

O sırada Anıl adamlarıyla kapıdan içeriye girdiler.Anıl,,,Vay vay demekki sevgilin sana ip ucu vermiş.Akıllıca.Anıla dönüp üzerine atlıyıcakken Anıl,,,dur! Yoksa sevgilin elektirik şokuna maruz kalır dedi.Ben durup Anıl arkama yani Deniz'in önüne geçmesini izledim.Bende arkamı dönüp gözlerimle Güney'i aradım zincirlere bağlamışlardı.Birşey yaptığında direk elektiriği veriyorlardı.Bana bakıyordu.Tam yanına gitmek için haraket ettiğimde.Anıl Güney'e  elektirik şoku verdi.Olduğum yerde donup kaldım.Anıl'a dönüp (bağırarak) "Neden yapıyorsun bunu" dedim.Anıl,,,onları bırakırım ama bir şartla.Ben,,tamam neymiş o şartın.Anıl,,,Benimle evleniceksin dedi.Güney,,,,Lan seni geberticeğim anladın mı oğlum seni geberticeğim.Anıl,,,Bana dönüp şartım bu dedi.Anıl'ın adamları Güney'e elektirik şoku verdiler.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin