Güney'in Ağızından
Dolunay herşeyi anlatmıştı.Sırf beni korumak için ayrılmış benden.Neyse bunları sonra düşünüceğim.Şimdi Denizgilin nerede olduğunu öğrenmem lazım.Telefonumu çıkartıp Denize mesaj attım.
Kime:Kuzen
Nerdesiniz
Birdakika olmadan mesaj geldi.
Kimden:Kuzen
Devrim'in evindeyiz.Adresi atarım.
Kime:Kuzen
Tamam
Direk arabayı Denizin attığı adrese sürdüm.Evin önüne geldiğimizde durdum.Dolunaya dönüp geldik diyicektim ki uyuduğunu farkettim.Arabanın kapısını açıp Dolunayın tarafına geçtim.Kapısını açtığımda direk yüzüne baktım.Melek gibiydi.Beli ağrımasın diye hemen kendime geldim.Kemerini yavaşça açıp kucağıma aldım.Kapıyıda ayağımla kapattım.Evin kapısına doğru gelip ayağımla kapıya vurdum.Kapıyı Devrim açtı.Direk içeri girdim.Dolunayı nere koyucam dedim.Devrimde üskatta sa tarafda dedi.Yukarı çıkıp Devrim'in dediği odaya girip Dolunayı yatağa bıraktım.Bende yanına oturup onu izlemeye başladım.Devrim'in Ağızından
Güney bize siz gidin arabayı bize bırakın Deniz sende Dolunay'ın motoruyla git diyince.Tamam anlamında kafa sallayıp.Motorlara bindik.Deniz de nere gidiceğiz diye sordu.Ben eve gitmeyi düşünüyorum dedim.Denizde eee evin anahtarı Güneyde ben ne yapıcağım dedi.Bende siz Güneyle nesiniz ki dedim.Denizde,,Kuzeniz dedi.Hıım anladım. İstiyorsan bize gelebilirsin dedim.Denizde tamam dedi.Ve ekledi
Yarışa var mısın dedi.Bende tamam dedim.Motorları çalıştırıp sürmeye başladık.Deniz önümdeydi.İçinden Çok yavaşsın Asi kız dedi.Tabi siz nasıl olduğunu anlamadınız çoçuk karakurt sadece güçlü olan ikimiz olduğumuz için birbirimizi duyabiliyoruz.Denize baktığımda daha çok önüme geçmişti.Bende hırslanıp gaza biraz daha bastım.Şimdide ben onu geçmiştim.İçimden ne oldu ego yığını motor seni taşıyamadı mı dedim.Oda ne taşıyamıyıcak be ben çok zayıf ve kaslı erkeğim dedi.Bende,,,aaa ozaman egondan dolayı taşıyamadı seni şimdi benim kaliteme gelmek için iki ego in üç kalite çık dedim.Denizde,,,,sen şimdi görürsün dedi.İkimizde aynı mesafedeydik.Bende biraz daha gaza bastım.Son gaz gidiyordum.Veeee geçtim.Motoru durdurduğumda Denizde gelmişti.Bende,,,kaskımı çıkartıp hıhı çok gördüm dedim.Denizde kaskını çıkartıp.Tamam sen kazandın dedi.Bende,,, heralde ben kazanıcağım demi yani diyince kendi kendime suratımı astım.
İç ses.....kızım sen mal mısın hem kendin söylüyorsun hem surat asıyorsun dedi.Bende,,,,,yinemi sen ya dedim.İç sesimde ne oldu canım zoruna mı gitti dedi.Ve ekledi. Onu bunu boş verde yanındaki oğlan taşmış dedi.Bende,,,ne taşı be bide daha yenimi görüyorsun çocuğu.İç sesde yo sabah sinirliydin o yüzden gelmedim dedi.Bende ya bi git dedim.İç sesde tamam senin çeneni çekemem neyse ben kaçtım dedi.Bende,,oh sonunda dedim.Denizde,,,birden neden suratını astın diye sordu.Bende,,,bi an kendimi diğerleri gibi hissettimde dedim.Denizde,,,diğerleri derken dedi.Bende,,diğerleri derken onlarda sürekli hava atarlar bende öyle hissettimde bi an.Motordan indim.Denizde indi.Deniz,,,sen ne garipsin ya dedi.Bende,,neden ki dedim.Denizde,,,,yani diyerleri hava atmak için bahane ararlar ama sen hava atma fırsatı gelince geri tepiyosun dedi.Bende,,sen benim böyle olduğuma bakma.Bi kızla kavga ettiğimde.Veya çok gıcık olduğum erkekle kavga ettiğim de hava atarım sadece.Denizde,,,sabah benimle kavga ettiğin gibi demi dedi.Bende,,,ondan biraz daha fazla dedim.Ve ekledim neyse içeri girelim hadi dedim.Denizde tamam dedi.Evin kapısının önüne geldiğimde bi not vardı.Elime alıp okuduğumda şöyle yazıyordu.
Devrim biz bu gün Kasırgalarda kalıcağız yazıyordu.Bende,,,ne eski bi yol mesaj atamadın mı dedim.Dışımdan.Paspasın altından anahtarı aldığımda bi not daha vardı.Elime alıp onuda okudum şöyle yazıyordu.Devrim o kadar mesaj attım.Hiç birinde cevap vermedin.Bende o yüzden eski bi yolu seçtim yazıyordu.Denizde kağıda baktığında gülmeye başladı.Bende,,,ne gülüyorsun ya dedim.Denizde seni çok iyi tanıyorlar dedi.Bende,,,ne demessin dedim.Sonra kapıyı açıp içeri girdik.Deniz koltuğa oturdu.Bende,,Denize açmısın diye sordum.Denizde evet anlamında kafa salladı.Mutfağa gidip ne yapa bileceğime baktım.O sırada Deniz geldi.Ne yapacaksın? diye sordu.Bende bilmem ne yapıyım dedim.Denizde makarna dedi.Bende,,peki diyip dolaptan bi makarna çıkardım.Tüpe su koyup salata için malzeme çıkarttım.Denize dönüp yardım eder misin diye sordum.Denizde hay hay dedi.O salatayı doğrarken su çoktan kaynadı bile ben makarnayı hallederken Deniz salatayı halletmişti bile.Makarnayı tabaklara koyup salatayı da yanına koydum.Sandalye ye oturup yemeye başladık.Yemeğimizi bitirdikten sonra masayı toplayıp içeri geçtik.O sırada Güneyle Dolunay geldi.Dolunay Güney'in kucağındaydı.Güney içeri girip Dolunayı nereye koyucağım dediğinde yukarıda üst katta dedim.Güneyde üst kata çıktı.Kapıyı kapatıp Deniz'in yanına geçtim.Denize dönüp film izleyelim mi dedim.Denizde,,tamam dedi.Sidilerin hepsini Deniz'in yanına götürdüm.Deniz nası birşey olucak dedi.Bende,,,korku olsun dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺