Neden Ona Sarıldın?

57 7 0
                                    

Zaten çok uykum vardı.Bende gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Dolunay'ın Ağızındna

Güney'e uyu sonra konuşuruz diğince Güney gözlerini kapattı.Bende cama dönüp dışarıyı seyretmeye başladım demek isterdim ama Güney'izlemekten dışarı bakamıyorum.Elimi Güney'in saçına götürüp saçlarını okşamaya başladım.Derin geldik diyene kadar Güney'i izlemeye ve saçlarını okşamaya devam ettim.Güney'e,Güney kalk hadi geldik dedim.Güney birşey demedi.Tekrardan Güney geldik kal hadi dedim.Yine cevap yok.Derin arabadan inip bizim olduğumuz yerin kapısını açtı.Derin,,,kalkmıyor mu? Derine dönmeyip "hayır kalmıyor"dedim.Derinde öp belki kalkar dedi.Derine dönüp ciddi misin dedim.Derin,,,evet ciddiyim.Burada kalsın diyiceğim ama beli ağrır dedi.
Güney'e dönüp Güney hadi kal geldik dedim.Yine tık yok.Ne yapalım son çare Güney'in yanağını öptüm Güney yavaşça gözlerini açtı.Ben,,,geldik dedim.Güney dizimden kalkıp eve ilerledi.Eve girdiğimizde koltuğa oturdum.Güney çok yorgun görünüyordu.Ben,,,Güney istersen benim odama çık uyursun yorgun gözüküyorsun dedim.Güney " tmm" deyip yukarı çıktı Deniz'e dönüp Devrim yukarda mı dedim.Deniz,,,yukarda dedi.Bende yukarı çıkmaya başladım.Yukarı çıktığımda Devrim'in odasına ilerledim.Yatağında solgun birşekilde yatıyordu.Dudakları mos mordu.Yanına gidip yanağından öptüm.Devrim'in anlına elimi koydum.Kan içmişmi diye.Zaten içmiş olamazda yinede bakıyım.Anlına değip 2 saat öncesi ne döndüm.Kaan içirmeyi denemiş ama Devrim içmemiş.Odadan çıkıp.Aşşağı indim.İki türlü dolabımız vardı.Biri normal yiyecekle dolu ,diğeri kanla dolu.Kan dolabını açıp bi kan aldım.İçerdekilere göstermedim.Çünkü kurtda vardı içerde.Merdivenlere gittim.Tam yukarı çıkıyordum ki Kaan,,,,,Dolunay Devrim'e mi? Diye sordu.Bende,,evet çok solgun duruyor biraz toparlasın diye ama içire bilecek miyim bilmiyorum.Kaan,,,tamam bende yardım edeyim belki içer dedi.Bende,,tamam dedim.Yukarı çıkıp Devrim'in odasına girdik.Kanı Kaan'a verip Devrim'i uyandırmaya çalıştım.Üçüncü denememde uyanmıştı.Devrim'e "Devrim kan içmen lazım  çok solgunsun" dedim.Devrim hayır içmiyiceğim dedi.Bu sefer Kaan "Devrim içmen lazım.  Geçen gün spor salonunda içmiştin ya işte öyle olucak" dedi.Devrim,,hayır.Dedi tekrar.İçeri Deniz girip "Dolunay ver bide ben deneyim belki içer" dedi.Ben Deniz'i kafamla onayladım.Yataktan kalktım.Deniz yatağa oturup Kaan'a elindekini ver dedi.Kaan elindeki kanı Deniz'e verdi.Deniz,Devrim'e dönüp "güzelim neden içmiyorsun" diye bir soru yöneltti.Devrim,,,istemiyorum dedi.Deniz,,,,Ama istemezqsen benle kim uğraşıcak havamı kim söndürecek dedi gülerek.Devrim de güldü ve konuşmaya başladı.Ben senin havanı bu halimlede söndürürüm dedi.Deniz,, ona hiç şüpem yok zaten.Ama yinede içsen.Beni kırmasan dediğinde.Devrim,,tamam içiceğim dedi.Deniz elindeki kanın pipetini açıp Devrim'in ağızına uzattı.Devrim kanı içti.O sırada ben onları videoya almıştım tabi en başından beri açıktı.Kan bittiğinde Deniz pipeti Devrim'in dudaklarından ayırdı.Devrim'in yüzüne renk geldi.Dudakları kırmızıya dönüştü.Deniz elindekini bana uzattı.Deniz'in elindekini alıp konuşmaya başladım.Ben,,Devrim.Devrim,,,efendim.Ben,,,ben verdiğimde niye içmedin Gıcık dedim.Devrim birşey demedi.Bende,,şaka şaka dedim.Devrim kızmış gözlerle bana baktı.Ben,,ben buradan çıkayım yoksa Devrim beni öldürücek dedim.Devrim de "Evet çıkmalısın şimdiden seni nasıl öldürsem  planlarına başladım bile" dedi.Ben,,o zaman görüşürüz diyip odadan çıktım.İlk önce aşşağı inip elimdekini çöpe attım.Sonra elimi yıkadım.Tam yukarı çıkıyordum ki Kaan karşıma çıktı.

Kaan'ın Ağızından

Dolunay odadan dışarı çıktığında bende Devrim'e dönüp "bende eve gidiyim artık" diyip kapıya yönelmiştim ki.Devrim arkamdan "Kaan yardımın için teşekür" ederim dedi.Devrim'e dönüp "sorun değil benim için bir zevkti ve görüşürüz"dedim.Devrim yataktan kalkıp yanıma geldi.Bana sarılıp görüşürüz dedi.Bende ona sarıldım.Şuan çok huzurluydum aşık olduğum kız bana sarılıyordu.Devrim benden ayrılıp tekrardan görüşürüz dedi.Bende,,tekrardan görüşürüz dedim.İkimizde güldük.Ben odadan çıkıp aşşağı indim.Dolunay'ın yanına gidip Dolunay ben gidiyorum dedim.Dolunay da "tamam görüşürüz"dedi.Bende,,,görüşürüz dedim.Evin dış kapısına yönelip dışarı çıktım.Ve şuan kesinlikle havalara uça bilirim...

Devrim'in Ağızından

Kaan odadan çıktığında arkamı döndüm döner dönmez sıçradım.Deniz tam arkamdaydı  burnumuz birbirine değiyordu.Deniz çon sinirli duruyordu.Biraz Denizden uzaklaşıp "ne oldu ya" dedim.Deniz,,,neden ona sarıldın dedi.Ben,,,Neden sarılamaz  mıyım dedim.Deniz,,,,sarılamazsın dedi.Ben,,Kaan'ı mı kıskandın sen  dedim gülerek.Deniz de "ne alakası var"dedi.Ben de "Bütün yaptıkların için teşekür ederim" dedim.Deniz de "Önemli değil" dedi.Bende,,,sinirin geçtimi dedim.Deniz,,hayır geçmedi dedi.Bende Denize sarıldım.Oda bana.Birsüre öyle kaldık.Deniz den ayrılıp "şimdi sinirin geçtimi" dedim.Deniz gülerek geçti dedi.Ben Deniz'e "artık aşşağı insek" dedim.Deniz de "Tamam" dedi.Ben de odanın kapısını açıp aşşağı indim.Deniz de arkamdan geldi..

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin