(Güney'in hazırladığı slaytın müziği aşşağıda)
Güney'in Ağızından
Sabah kalkdığımda bonyoya ilerledim.Elimi yüzümü yıkayıp odama geri gittim.Dolabımı açıp kort bir pantolon,üzerine de beyaz bir tişört giydim.Aşağı inip mutfağa ilerledim.Deniz mutfaktaydı.Krep yapıyordu.Yanına gidip "Günaydın kuzen" dedim.Deniz de "Oo kuzen keyifiyiz". dedi.Ben,,herhalde oğlum hayatımın kadınıyla barışıcağım.Bırakda o kadar olsun dedim.Deniz,,,Tmm biran önce kahvaltı edelim de ben Devrimime sen de Dolunayına kavuş.Ben,,,oğlum kıza çıkma teklifi etsene dedim.Deniz,,,Abi çıkma teklifi nedir illa birşey sorucaksan benimsin sıkıntımı diye sor.Hem sen Dolunay'a öyle yapmadın mı? "Kimin kuzeni be" dedim.Masaya oturduk.
Ve kreplerimizi yemeye başlıyıcaktık ki.Kasırga aradı.Telefonu açıp;
-Efendim dedim.
+Güney hocanız izin vermedi.Ama Dolunayla Devrim okulunuza girebilirmiş dedi.
-Teşekür ederim efendim dedim.
Yine telefon suratıma kapandı.Deniz'e dönüp "Deniz Devrim'e haber verdin mi?" dedim.
Deniz,,,ayıp ettin abi tabi söyledim.Neyse biran önce yemeye başlayan bilirmiyiz acıkdımda.Ben,,,tmm başlayalım dedim.Ve kahvaltımızı etmeye başladık.Devrim'in Ağızından
Sabah ne alarmın sesiyle ne de Dolunay'ın sesiyle uyandım.Düpe düz abimin sesiyle uyandım.Bunlar ne zaman gelmişlerdi acaba.Neyse bu gün büyük gün hemen kalkıp üstümü giyiniyim.Ayağı kalkıp odama ilerledim.Dolunayda öyle.Şimdi bu kızlar zaten yeni uyanmadı mı diyiceksiniz.Evet yeni uyandık ama Dolunayla birlikte salonda uyuya kalmışız.Odama girdiğimde kendimi direk banyoya attım.Üzerimi çıkartıp duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra odama ilerledim.İç çamışırlarımı giyip medyadaki kıyafeti giydim (sa daki).Saçımı açık bıraktım.Şapkamı ve çantamı alıp Dolunay'ın odasına ilerledim.Dolunay yine siyah bir pantolon,siyah bir tişört giymiş.Yanına gidip dolabına baktım medyadaki kıyafeti Dolunay'a verip bunları giy dedim.(sol daki) Dolunay da giymiyiceğim dedi.Bende "giyiceksin" dedim.Dolunay uğraşmak istemediği için "tamam giyiceğim" dedi.Ben,,,tmm ben aşşağıdayım çabuk gel diyip odadan çıktım.Aşşağı inip mutfağa ilerledim.Mutfak da ablam kahvaltı hazırlıyordu.Bi an aklıma Deniz'in mutfakdaki hali geldi.İç ses,,,kanka sen bu çocuğa aşık olmuşsun iyimi dedi.Ben,,galiba öyle de sanane git başımdan pis iç ses.İç ses,,,tmm gidiyom be bay diyip gitti.O sırada aşşağı Dolunay indi.Dolunay'a ilk baktığımda ağızım açık kaldı.Çok güzel olmuş.Saçını dağınık topuz yapıp birazda makyaj yapmıştı.Kızkandım şuan.Dolunay yanıma geldiğinde "ağızına sinek giricek" dedi.Ben neyse kahvaltımızı edip gidelim dedim.Ve masaya oturduk. Kahvaltımızı edip dışarı çıktık.Bu gün ikimizde arabayla gidiceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺