Deniz'in Ağızından
Korku filimini açıp Devrimle Dolunay'ın ortasına oturdum.Filimi izlerken kızlar korkmuş olmalılar ki Dolunay Güney'in Devrimde benim koluma girdi.Biz onlara bakınca ellerini çektiler.Bizde filime geri döndük.Filim bittiğinde Devrim'in omzumda olduğunu farkettim.Devrime döndüğümde uyudunu gördüm.Dolunayda Güney'in omzunda uyuya kalmış.Ben Güneye,,,Güney bunlar uyuya kalmış ne yapıcağız diye sordum.Güneyde odalarına çıkaralım dedi.Bende,,tamam dedim.Devrimi ben,Dolunayıda Güney kucağına aldı.İkisinide yukarı çıkarmaya başladık.İkisinin de odaları yan yanaydı.Bende Devrim'in odasına girip Devrimi yatağa bıraktım.Biraz onu izledim.Çok güzeldi.Hayatımda sadece bi kıza böyle oldum.Yani hiçbir kızda hissetmediğim bi duygu.İç sesimde,,,abi yılların yavşağını mı kaybediyoruz dedi.Bende,,nasıl yani dedim.İç sesde,,,şöyle ki sen bu kıza aşık olmuşsun.Anamanam ben nerelere gidem.Yılların yavşağını kaybediyoruz dedi.Bende,,,bi git be seninle uğraşamıyıcağım.Hem olsa bile sen nereden biliyorsun dedim.İç sesde,,iç sesim ben herşeyi bilirim dedi.Bende,,,tamam git işine dedim.İç sesde,,hıhı gidiyimde sen bu güzellikle yanlız kal oldu.Hem bende seni bu güzellikle yanlız bırakıcak göz varmı.Bırakıyımda daha çok aşık ol.Zaten tutulmuşsun dedi.Bende,,,ya sen iç sessin biraz sus ya.Arada bi dinlen.Yorul ya.Bas git ya dedim.İç sesde,,,tamam be gidiyorum dedi ve gitti.Sonunda.Devrime geri dönüp dışımdan.Gerçekten sana aşık olmuş muyumdur dediğimde Devrim beni kolumdan çekip yanına yatırdı.Daha sonra sarıldı.Şuan kesinlikle kanat getirdim.Ben bu kıza aşığım.Devrime bakarken gözlerim ağırlaştı.Bende uyumamak için mücadele ettim ama işe yaramadı.Burası o kadar huzurluydu ki.
Güney'in Ağızında
Dolunayı odaya çıkartıp yatağına yatırdım.Bende yanına uzanıp konuşmaya başladım.Geçicek herşey geçicek tekrar kavuşucağız yerde bulduğum gökyüzüm senle ben en kısa sürede barışıcağız.Tekrar mutlu olucağız.Gözlerim yavaş yavaş ağırlaştı bende zorlamadan gözlerimi kapattım.
.........................................................................................................................................................
Sabah erkenden kalkıp kahvaltı hazırlamak için aşşağıya indim.Hemen arkamdanda Deniz geldi.Ve kahvaltıyı hazırlamaya devam ettik.Deniz'in Ağızından
Sabah uyandığımda Devrim hâlâ uyuyordu.Bende yanından kalkıp aşşağı indim.Güney kahvaltı hazırlıyordu.Bende yanına gidip ona yardım ettim.Krep yapıyorduk.Unu Güneye attım.Güney napıyon la dedi.Bende kabalıkta bir numara.Valla odun.Ben öyle derken.Oda bana attı.Sonra kızları gördüm.
Devrim'in Ağızından
Sabah kalktığımda yatağımdaydım.Banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp Devrimin odasına gittim.Kıyafet seçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺