Ve sabahdan beri elinde tuttuğu sipor çantasının içini açtı.İçinden kan çıkardı.Bana tutunca ben asla onu içmem dedim.Kaanda,,,beni pataklaman için içmen lazım dedi.Bende tamam ama sırf seni pataklamak için dedim.Kaanda,,,poşetin pipetini açıp benim azıma tuttu o an dişlerim sızlamışdı.bende elinden alıp bi yudum içdim.Tatı çok güzeldi ne olduna anlamadan hemen içdim.Bittiğinde pipetten azımı ayırdım.Eyvah! katil oldum dedim.Kaanda,,,gülmeye başladı.Bende,,,ben onu dışdan mı söyledim dedim.Kaanda,,galiba öyle oldu dedi.Ama vampir tarafın için her gün katil olman gerekir dedi burnumun ucunu sıkarak.Bende,,,Ya ben çocukmuyum da burnumun ucunu sıkıyorsun dedim.Kaanda,,,evet ama şimdi bunu bırakalım yoksa sen beni geberteceksin dedi.Bende,,,,bencede dedim.Kaanda,,,hadi gel biraz kum torbası yumruklayalım pardan sen tekmele ben yumruklarım dedi.Bende,,,,,,,bi kere bende yumruk atarım dedim.Kaanda,,,peki bakalım tekmeleye bilecek misin pardon yumruklaya bilecek misin dedi gülerek.İki tane kum torbası vardı.Birini ben diyerini o aldı.Ben fermüarlı kazağımı çıkartıp kum torbasına vurmaya başladım.Kaanda vuruyordu.Sinirim geçtiği için bırakmak istedim.Son bir defa daha hızlıca yumruk attım.Ve bırakdım.Sonra fermuarlı kazağımı koyduğum yere oturdum.Kaanda,,,gelip yanıma oturdu.Sinirini attın mı diye sordu.Bende,,,evet attım dedim.Sonra Kaan biraz gezelim mi dedi bende tamam dedim.Ayağa kalkıp fermuarlı kazağımı giydim.Sonra Kaanla birlikde spor solonundan çıkdık.Sokakda öylesine geziyoduk sonra bi bank gördük ve oraya oturduk.Biz konuşurken ordan iki adam kızlara soru soruyodu.Onlar bilememişdiki bizim yanımıza gelip.Size bi soru sorucam dedi.Bizde peki dedik.Defans ne demek dedi.Bende,,,kalenin önünde duran kişiye denir dedim.Soruyu soran adam doğru söyle bunu televizyondan izledin demi dedi.Bende,,,hayır dedim.Soruyu soran adamda bizi görüntüleyen adama topu verir misin dedi.Bizi çeken adamda bi top getirdi.Bize soru soran adama verdi.Adamda bana verdi.Bu topu sektir falan dedi.Bende topa bakmaya başladım.Soruyu soran adamda tamam,tamam seni fazla zorlamıycam ver hadi dedi.Bende topu bacama atıp.Sekdirmeye başladım.Sonra kafama attıp sekdirdim.Ondan sonra yere oturup topu ayağıma attım yine sekdirmeye başladım.Topu birden havaya atıp ayağı kalkdım top kafama düşdü ondan sonrada omzuma.Top omzumdan soldan sa gitmeye başladı.Sonra havaya attım.Son olarak kafamdan arkama attım.Tam ayağımın altına geldi.Ayağımla topa vurdum.Top elimle tuttum ve bana soru soran adama attım.Adam şaşırmışdı Kaanda öyle.Bize soruyu soran adamda kameraya dönüp bu günkü sorumuzda bitti.Bi dahaki sorularımızda görüşmek üzere dedi.Ve kamerayı kapatıp gittiler.Kaan bana şaşgınlıkla bakıyordu.Bende,,,ne futbola ilgim var dedim.Kaanda güldü.Bende,,artık eve gitsek olur mu dedim.Kaanda,,peki dedi.Ve evime doğru yürümeye başladık.Evime geldimde Kaana dönüp teşekür ederim dedim.Kaanda,,,bir şey değil dedi.Bende,,,iyi geceler dedim.Kaanda iyi geceler dedi.Bende,,,,saksının içindeki anahtarı alıp yavaşca eve girdim.Kaan çokdan gitmişdi.Bende,,,yavaşca kapıyı kapattım.Arkamı döndüğümde özenmeme gerek yokmuş dedim.Abim,ablam,Dolunay koltukda bana bakıyordu.Bende,,,onları takmadan direk odama çıkdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ VAMPİR KIZ
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem.O yüzden bana yardımcı olur musunuz? Lütfen... Şimdiden iyi okumalar.....☺☺☺☺