Sakin Ol

43 4 0
                                    

(Medyada arabalar sol daki Devrimin sa daki Dolunay'ın)

Devrimin Ağızından
Arabalarımıza binip gazı kökledik.Ve okula doğru sürmeye başladık.Okula geldiğimizde arabalarımızı park ettik.Tam vampir okuluna girecektik ki arkadan Devrim diye bir ses duydum.İkimizde arkamızı döndük.Deniz yanıma gelip "Günaydın" dedi.Bende,,Günaydın dedim.Dolunay da "Bende buradayım  beni unuttun mu Deniz" dedi.Arkadan Güney "Seni herkes unutsa bile ben unutmam" Deniz, Dolunay'a bakıp "Seni unutmayan biri var bana ne gerek var"dedi.Dolunay da "Devrim, Deniz varya " dediğinde Deniz Dolunay'ın sözünü kesti ve " Dolunyacığım ben seni hiç unuturmuyum bu arada çok güzel  olmuşsun.Devrim sende çok güzel olmuşsun" dedi.Dolunay göz devirip "Devrim ben gidiyorum sen gelirsin" diyip vampir okuluna ilerledi."Bende geliyorum" diyip Dolunay'ın peşinden gittim.Vampir okuluna girdiğimiz an herkesin gözü üzerimizdeydi.Yine takmadan sınıfa girecektik ki Kasırga,,,,kızlar odama dedi.Dolunay uf layıp Kasırganın odasına gitti.Bende öyle.Odaya girdiğimizde direk oturduk.Kasırga,,,kızlar sizi bugünlük kurt okuluna gönderiyorum dedi.Dolunay "Neden?" diye sordu.Kasırga,,,Çünkü oranın eğitimini görmenizi istiyorum dedi.Dolunay da "tmm" dedi.Kasırga'nın odasından çıktık.Ve kolüdorda ilerlemeye başladık.

Dolunay'ın Ağızından

Kasırga'nın odasından çıkıp.Kolüdorda çıkışa doğru ilerlemeye başladık.Bu arada Alp de bana bakıyordu.Onu takmadan ilerlemeye devam ettim.Vampir okulundan çıkıp kurt okuluna girdik.Bütün kurtlar bize bakıyordu.Müdürün odasına ilerleyip kapıyı çalmadan içeri girdik.Ve oturduk.Müdür "Kasırga söylemişti beni takip edin". Dedi.Ve odadan çıktı.Biz de onun peşinden gittik.A sınıfına geldik.Kurt okulunda en güçlüler.İçeri girdik.Müdür,,,,Neyse ki sadece bugünlük kurt okulunda derslerini işleyecekler dedi.Ben,,,,Sadece bügünlük olduğunu kim söyledi.İstesek bütün yılı burada geçiririz dedim.Müdür " Siz ne kadar isterseniz kalın ama özlersiniz vampir okulunu"  dedi.Ve sonra sınıftan dışarı çıktı.Hoca  bayandı.Hoca,,,tmm siz oturun yerlerinize dedi.O sırada bi kız "hocam niye geldiler ki geri gitsinler" dedi.Yanındaki kızda Devrim'i gösterip "önce şu gitsin hatta ikisinde gitsin" dedi. Ben,,,,Ay Devrim biliyor musun biraz üzülmüştüm bugün kimseyle uğraşamıyıcağız diye ama bak bunlar varmış dedim.Devrim de "Aynen Dolunay sa daki benim sol daki senin dedi. Hoca,,kızlar geçin isterseniz derse geçmemiş lazım Ece ve İlknur sizde susun  dedi. Biz de boş yer aramaya başladık.Üç yer boştu.Deniz'in yanı Güney'in yanı ve bi oğlanın yanı.Devrim Deniz'in yanına oturdu.Ben bi oğlanın yanına geçicektim ki Ece iyki Güney'in yanına geçmedi şimdi ben geçiceğim diyip Güney'in sırasına ilerlemeye başladı.Ben vampir hızımı kullanıp Güney'in yanına geçtim.Kız kızarmıştı.Arkasına dönüp yerine geri oturdu.Güney bana bakıp gülüyordu. Güney'e dönüp "ne gülüyorsun be" dedim.Güney,,,hiç hoşuma gitti böyle yapman dedi.Ben de önüme geri döndüm.Hoca,,,,evet çocuklar bugünkü konumuz kurtların ve vampirlerin en güçlüleri.Kurtların en güçlüleri kara kurt.Güney ve Deniz yardımcı olur musunuz dedi.Ben ayağı kalkdım.Devrim de öyle.Deniz ve Güney hocanın yanına gitti.Bizde geri oturduk.Hoca,,,işte Deniz ve Güney kara kurtlar çocuklar kurt yüzünü gösterir misiniz? dedi. Deniz ve Güney de kurt yüzlerini çıkardılar.Ece,,,hocam en güçlüler hep meteğor mu olurlar dedi.İlknur da " Aynen hocam taşlar taş dedi.Hoca,,,şimdi size vampirlerin en güçlülerini göstericeğim.Kızlar gelir misiniz dedi.Bizde hocanın yanına gittik.Ece,,,hocam bunlar ne alaka dedi.İlknur da,,,evet hocam sanki bunlar vampirlerin en güçlüsü dedi gülerek.Ecede gülüyordu.Bende,,,hocam sıradan ve güçsüz olanlar hep böyle aptalmıdır dedim.Ece ve İlknur sıradan kalkıp yanıma geldi.Devrim de bana biraz yaklaştı.Ece tam burnumun ucunda durup "yolarım kızım seni" dedi.Bende,,,önce biz sizi korkutup kaçırmassak dedim.Devrim de İlknurun karşısındaydı.Etrafdakiler "işte şimdi bittiler" diyorlardı.Ben,,,Devrim üç diyince bir, iki, üç dedim.Ve melez yüzümüzü çıkardık.Ece ve İlknur korkup yerlerine geri oturdular.Hoca yanımıza gelip kızlar sakin olun dedi.Devrim,,,,ben sakinim dedi. "Ama ben değilim dedim".Güney yanıma gelip sakin ol birşey yok dedi.Ben hâlâ sakin olamıyordum.Güney,,,Hocam biz biraz dışarı çıksak olurmu dedi.Hoca,,tmm çıkın dedi.Güney de beni dışarı çıkarttı.Bahçeye çıkıp bir yere oturduk.Güney,,,,Sakin ol sakin ol dedi.Ben,,,sakin olamıyorum dedim.Güney beni kendine çekip sarıldı.Tekrardan "sakin ol güzelim" dedi.Melez yüzüm geçmişti bile.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin