Büyü Yarışmasından Alındın

83 10 0
                                    

Sonunda medyadaki kıyafetleri giydik.Ben soldakini Dolunay sadekini giydi.Sonra aşşağı  inip mutfağa ilerledik.Mutfakta Güney gil kahvaltı hazırlıyorlardı.Deniz Güneye un attı.Güneyde napıyon lan dedi.Denizde,,,,kabalıkta bir numara.Valla odun dedi.Güneyde Denize un attı.Tabi bizde gülüyoruz o sırada Deniz gil bizi gördü.Bizi görünce onlarda gülmeye başladı.Bizde masaya oturduk.Deniz gilde krepleri masaya koydular.Yemeye başladık.Denizle, Güney bize bakıyordu.Bende neden öyle bakıyorsunuz dedim.Onlarda nasıl beğendiniz mi? dediler aynanda.Bizde,,,güzel olmuş dedik.Kahvaltıyı bitirdiğimizde masayı toplamaya başladık.Masayı toplayıp içeri geçtik.O sırada telefonum çaldı.Abim arıyordu.Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
Buyrun kim aramıştı
Tepemin tasına attırma.Okuldayız okula gelin dedi.(sinirliydi)
Kusura bakma emir almıyorum. Ve sinirini benden çıkartma diyip telefonu kapattım.(Sinirle söylemişdim)
Telefonu kapattığımda.Bizimkiler bana baktı.Dolunay da ne oldu dedi.Bende,,,tam birşey diyicekken.Dolunay'ın telefonu çaldı.

Dolunay'ın Ağızından

Devrim tam birşey diyicekken telefonum çaldı.Arayan Kasırgaydı.Telefonu açıp.
-Efendim Kasırga dedim.
+Hemen o evden çıkıyorsun ve eve geliyorsun dedi.Kendi evine değil.Artık burada yaşayacaksın dedi.
Bende sinirle.
-Kusura bakma emir almıyorum dedim.
Kasırgada
+5ay önceki gibi olmak istemiyorsan hemen buraya gel dedi.
Ben çok üzülmüşdüm.
-Dediğim gibi başkalarından emir almıyorum dedim.
+Dolunay hemen buraya geliyosun dedim dedi.(bağırarak)
Gözümden birdamla yaş düşmüştü.
Bende bağırarak
+Kasırga senin bana bağırmaya ve emretmeye hakkın yok.Babalığın  şimdimi aklına geldi diyip telefonu kapattım.Devrim yanıma gelip sarıldı.Devrim de,,,bu gün bunlara birşey olmuş dedi.Bende,,,evet birşey olmuş dedim.Devrimden ayrılıp.Bu gün okula gitmeyelim kötü birşey olucak hissetiyorum dedim.Devrimde,,,evet bencede öyle bir his oldu dedi.Deniz e dönüp.Deniz siz gidin.Biz bugün gelmiyoruz dedim.Denizde,,,Dolunay bugün bizde sizinleyiz gitmiyoruz dedi.Bende,,,ister gidin ister gitmeyin dedim.Koltuğa oturup.Şapkamı çıkardım.Devrimde yanıma oturdu.Denizle Güneyde yanımıza.Devrim televizyonu açıp odasına çıktı.5 dk sonra geri indi.Elinde bi kitap vardı.Yanıma gelip oturdu.Bende,,,yarışmaya mı katılacaksın dedim.Devrimde evet yarın dedi.Bende,,,çalıştıra bilirim dedim.Devrimde,,,aslında iyi olur dedi.Denizde kızlar bizde size katılalım mı ben çok sıkıldımda dedi.Bende,,,tamam olur dedim.Masayı çekip yere oturduk.Devrim kitabı ortaya koyup yarısını biliyorum dedi.Bende,,,sf 400 demi kaldın dedim.Devrimde,,,evet de içimdende geçirmedim.Nası anladın diye sordu.Bende,,,bende orada takılmışdım dedim.Devrimde,,,,kim yardım etti sana nasıl öğrendin diye sordu.O an Güneyle göz göze geldik.Devrimde,,,hı anladım ben dedi.Ben geri Devrime dönüp hadi başlayalım dedim.Devrimde tamam dedi.
................................….....................…..…............…..........................................................................
Sonunda Devrime her büyüyü öğrettik.Yerden kalkıp koltuğa oturduk.Devrimde,,,Dolunay.Ben,,efendim.Devrim.,,,,Şimdi ben bu büyüleri ezberledim ya,sende biliyorsun ya...Ben,,,evet Devrim.Devrim,,,şimdi şey.Devrim,,,evet biraraya geldiğimizde istersek eğer ikimiz o kara  büyüleri yapabilicez dedim.Devrimde,,,tamam dedi.O sırada Devrim'in telefonu çaldı.
Devrim'in Ağızından
-Efendim Kaan
+Devrim,hoca seni büyü yarışmasından aldı dedi.
-Tamam teşekür ederim de.Neden.
+Derya,hocaya seninle ilgili birşeyler dedi.
-Kaan o birşeyler neymiş dedim.
+ ııı şey işte.
-Ne
+Ya şey
-Kaan
+Ya tamam o senin hakkında baya bi kötü şeyler demiş dedi.
-Tamam teşekür ederim haber verdiğin için dedim.
+Kaan da birşey değil dedi.
-Kaan abim bu gün okula geldimi.
+Evet geldi seni sordu.Baya bi sinirliydi.
-Peki tekrardan teşekürler.
+Birşey değil.Görüşürüz
-Görüşürüz
Telefonu kapattığımda  karşımda bi adet sinirli Deniz gördüm.Deniz,,,Kaan kim dedi.Bende,,,sanane dedim.Deniz,,,Kaan kim dedim dedi.İç sesimde Kızım bu oğlan sana aşık sende ona karşı boş değilsin dedi.Bende,,,ya bi git hem benim gibi birine mi bakar dedim.İç sesde yani ona boş değilsin dedi.Bende,,,evet galiba bende ona boş değilim dedim.İç sesde,,,tamam ben gidiyorum.Sana iyi şanslar dedi.Bende,,,Denize dönüp benden sana ne dedim.Deniz,,,beni zorlama dedi.Bende,,,ne olur yüzümü mü dağıtırsın pardon ben senin yüzünü dağıtırım dedim.Denizde,,,hayır öperim dedi.Bende,,bi bas git ya dedim.Denizde yanıma yaklaşıp dudağımdan  öptü.Ben dona kaldım.Dolunay bize bakıp size hayırlı işler biz gidelim isterseniz dedi.Bende,,,ya Deniz bi git dedim.Dolunaya dönüp Güneyle gidiceksen yukarı çıkın siz dedim.Güney Dolunaya bakıp gülmeye başladı.Dolunay bana bakıp Devrim sen Denizle yalnız kalmak istiyorsan ben Güneye bile katlanırım dedi.Bende bi an suratımı asıp Dolunay sen şimdi bittin dedim.Dolunay kalkıp kaçmaya başladı.Bende onu kovalıyorum.Koltuğun etrafında.Tam Dolunay Güney'in yanından geçecekken.Dolunayı ittim direkmen Güney'in üzerine düşdü.Birbirlerine bakmaya başladılar.
Dolunay'ın Ağızından
Devrim beni itince direkmen Güney'in üzerine düştüm.Birbirimize bakmaya başladık.O deniz olan gözlerine bakmayı çok özlemiştim.Gözlerimi gözlerinden çekemiyordum.O kadar güzel bakıyordu ki.Birden "ya onu ümitlendirirsem" diye bi kelime geldi aklıma.Birden Güney'in kucağından kalkdım.Devrime dönüp Devrim bunu yapmıyacaktın diyip kovalamaya başladım.Devrim tam Deniz'in  yanından geçecekken Devrimi Denizin üzerine ittim.Bi süre birbirlerine baktılar.Bende gülüyordum.Devrimle Denize çok yakışdınız dedim.Devrim bana baktı.
Devrim'in Ağızından
Dolunay hemen Güney'in üzerinden kalkıp bana baktı.Devrim bunu yapmayacaktın diyip kovalamaya başladı.Beni birden itince Deniz'in üzerine düşdüm.Bir süre birbirimize baktık.Dolunayda bize gülüyordu sonrada  çok yakışdınız dedi.Bende Dolunaya bakdım.Dolunay bence kaçmalısın dedim.Dolunayda,,haksızmıyım çok yakışdınız dedi.Bende,,,Dolunay canını seviyomusun dedim.Dolunayda,,,valla ben bayadır uğraşıyorum ölmek içinde ne yapalım olmuyor melezliğin gücü dedi.Bende ,,o daha kötü ya işde acı çekiyorsun dedim.Sol tarafıma döndüğümde hâlâ Deniz'in kucağında olduğumu farkettim.Hemen kalkıp Dolunayı kovalamaya başladım.Bende,,,koşarak aşk olsun Dolunaycım hiç bi ikiz ikizinden kaçar mı dedim.Dolunayda,,,Devrimciğim aşk olmazsa olurmu hiç mesela Deniz ve sen dedi.Dolunay böyle durumda bile dalga geçebiliyorsun dedim.Dolunayda,,,,Dalga denizde olur dedi.Ben daha çok sinirlendim.Dolunayı hâlâ kovalayınca birden başıma bi ağrı girdi.Birden durdum.Dolunayda durdu.Deniz ve Güney iyimisiniz diye sordu.Bende,,,iyiyim dedim.Dolunayda,,,iyiyim dedi.
Dolunay'ın Ağızından
Devrim beni kovalarken başıma ağrı girdi.Hemen durdum.Devrimde durdu.Deniz ve Güney yanımıza gelip iyimisiniz diye sordu.Devrim,,,iyiyim dedi.Bende,,,iyiyim dedim.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin