Sana Hâlâ Aşığım

88 9 1
                                    

İstediğim yere geldiğimde durdum.Dolunayda durdu.Bana dönüp Devrim of ya dedi.Bende.,,, İçini buraya döküceksin baştan sona ne olduysa anlat dedim.Dolunayda Güney gelmez dimi dedi.Bende,,,biraz duraksadım sonra gelmez dedim.
Dolunayda,,,uçurumun kenarına geçti.Tam o sırada Deniz gili gördüm.

Deniz'in Ağızından

Devrimgil gittikten sonra Güneye döndüm içini dökmen lazım o yüzden seni bir yer götürücem dedim.Güneyde kabul etti.Devrim'in attığı adrese gittik.Güney'i arabadan indirdim.Uçurumdu burası biraz yürüdükten sonra durduk.Dolunayla Devrim karşımızdaydılar.Devrim Dolunaya içini buraya döküceksin baştan sona ne olduysa anlat dedi.Dolunayda Güney gelmez demi dedi.Güney tam gidicekken kolundan tuttum biraz daha bekle dedim.Oda durdu.Dolunayda uçurumun ucuna geçti.Dolunay konuşmaya başladı.

Dolunay'ın Ağızından

Uçurumun kenarına geçip.Konuşmaya başladım.Güney senden ayrılmamın sebebi Anıl.O beni tehtit etti.Eğer Güneyden ayrılmazsan onu öldürürüm dedi.Ben o gün çok korktum.Sana birşey olucak diye çok korktum.O yüzden ayrıldım senden.Ben seni hâlâ seviyorum.Sana hâlâ aşığım.Duydunmu ben sana hâlâ aşığım.(Bağırarak).Yüzüme deyen ıslaklıkla ağladığımı farkettim.Aldırmadan arkamı döndüm.Gözlerim yerdeydi.Gözlerimi yerden kaldırmaya başladığımda Devrime seslenmek için Dev- diyicekken karşımda Güneyi gördüm.Gözlerim Devrime kaydığında içimden Devrim sen bittin dedim.Devrim de duymuş olacakki.Mecburdum senin üzülmene dayanamadım dedi.İçinden.Gözlerim tekrardan Güneye kaydı.Bana bakıyordu.Tam onun üzerinden vampir gücüm sayesinde takla atacakken.Güney kolumu tuttu.Tabi ben ne sandıysam adam benim yapıcağım haraketlerin hepsini  biliyor.Güney gözlerini benim gözlerimden ayırmayarak siz gidin arabayı bize bırakın.Deniz sen Dolunayın motoruyla git dedi.Denizle Devrimde gittiler.Bende gitmeye yeltendiğimde bırakmadı.Baştan sona herşeyi anlatıcaksın  dedi.Bende,,,ne başı ne sonu ya sen ne zamandır oradaydınki sanki dedim.Güneyde,.en başından beri oradaydım ve en başından baştan anlatacaksın dedi.Bende,,,tamam anlamında kafa salladım.Güneyde uçurumun kenarına oturdu.Bende yanına oturdum.En baştan sonuna kadar anlatmaya başladım.Anlatırken ağlıyordum.Son cümlemide söyledikten sonra ayağı kalktım.Artık herşeyi de bildiğine göre kalkalım mı? Dedim.Güneyde tamam dedi.Arabaya doğru ilerledik.Arabanın önüne geldiğimizde arabaya bindik.Güney arabayı sürmeye başlamıştı.Bende cama yaslanıp yolu izlemeye başladım.Uykum gelmişti.Bende uykuya karşı gelmeyerek gözlerimi kapattım.

YALNIZ VAMPİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin