Prolog
Transcriere a Cronicilor Marţiene
"Viaţa pe Marte nu era una uşoară.
De fapt, viaţa pe orice planetă ar implica riscurile ei.
Însă, înainte, în locul unui deşert aparent interminabil existau lacuri, fluvii, mări şi chiar oceane. Din spaţiu, planeta avea culorile Pământului, vederea uscatului şi mărilor fiind uneori greu observabilă datorită norilor care pluteau în atmosfera bogată în azot şi oxigen.
Civilizaţia marţiană a evoluat timp de mii de ani şi s-a răspâdit şi pe planetele Venus şi Mercur, (deşi condiţiile de viaţă erau afectate din cauza temperaturilor foarte ridicate), dar planeta cu mediul optim de viaţă era Pământul, iar colonizarea s-ar realiza repede, planeta fiind la o nu foarte mare distanţă de Marte. Pământ, fiind numele planetei albastre de pe cer, cunoscută de mii de ani precum Assja, pe limba antică marţiană denumind un loc sacru, ferit de orice primejdie.
Din cele mai vechi timpuri, marţienii priveau cu adoraţie Assja, descriind-o precum o planetă geamănă, care i-ar fi putut adăposti oricând precum Marte.
Din păcate, toate planurile măreţe au fost puse în pericol în ziua în care prima navă cu colonişti marţieni ajungea aproape de Assja. Zona părea sigură, până când o ploaie de meteoriţi a lovit din plin nava. Da, aţi ghicit spaima pe care au încercat-o coloniştii când au aflat că sunt în mijlocul unei ploi de meteoriţi. Cum de nu fusese anunţată dinainte? Nimeni nu ştia, iar scuturile nu au rezistat mult timp până când au fost distruse, lăsând nava la mila meteoriţilor. Nu s-a ştiut dacă erau supravieţuitori, dar era puţin probabil. Chiar dacă erau, mai dura ceva vreme până când puteau fi salvaţi, iar fără tehnologia marţiană mai mult ca sigur distrusă în urma ploii de meteoriţi, nu aveau şanse de supravieţuire într-o lume cunoscută doar de sondele spaţiale, oricât de ospitalieră ar părea.
Însă, adevărata surpriză acum venea. Colonizarea plantei gemene era doar un pretext pentru a putea distrage atenţia puterii şi mulţimii de la planurile marţienilor conduşi de Kai Selon de a pune stăpânire pe Marte. De atunci, a început un război civil neaşteptat în urma căruia vechea putere a fost eliminată, fiind înlocuită cu un regim dictatorial crunt.
Coloniştii de pe Venus şi Mercur s-au opus, dar au fost răpuşi imediat la ordinul lui Selon, vechile vise în care Marte coloniza întreaga galaxie fiind uitate în negura timpului datorită ideilor radicale ale noii puteri. Nu puteau risca să colonizeze o altă planetă care s-ar fi întors împotriva lor.
Peste câţiva ani, o tragedie înfiorătoare a lovit planeta. Un meteorit uriaş s-a ciocnit de Marte, făcând un dezastru de neimaginat planetei, dereglând clima, astfel încât, încet, încet, planeta s-a deşertificat, rămânând doar canioanele şi văile prin care treceau odinioară apele.
Marţienii supravieţuitori au fost nevoiţi să se retragă în peşteri, creând un sistem de tunele subterane în care puteau să trăiască, departe de suprafaţa deţinută de predecesorii lor, auzind doar poveşti despre cât de frumoasă şi bogată era Marte, înainte de "Marele Dezastru", cum a fost denumită acea catastrofă.''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ştiu, povestea aceasta este diferită faţă de prima postată de mine, dar sper să vă placă.
Media: TRAILER
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CITEȘTI
Planeta Geamănă
Science FictionCe se întâmplă când afli un adevăr ascuns de mii de ani? Şi ce mai adevăr, care ar putea rescrie istoria unei planete întregi! ''Planeta Geamănă'' prezintă povestea apariţiei umane pe planeta Pământ şi a civilizaţiei care a precedat-o, cât şi vieţi...