Ανατροπή
[Το τραγούδι είναι από μια σειρά που λέγεται The next step και το τραγούδι It used to be everything δηλαδή It used to be everything The next Step]H αμηχανία επικρατούσε τις τελευταίες μέρες μεταξύ της Μαρίας και του Νίκου. Δεν ήταν ότι δεν ήθελε η Μαρία να του μιλήσει, αλλά ότι ο Νίκος ήταν πολύ ντροπαλός γιατί ποτέ στην ζωή του δεν είχε φιλιθει με κάποια, όμως το ίδιο και η Μαρία.
Έτσι μια μέρα των πλησιάζει και του λέει:
"Μην ανησυχείς ούτε εγώ έχω φιλισει κάποιο. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να νιώθεις άσχημα..."
"Δεν νιώθω άσχημα απλά δε..δε δεν θέλω να σε χάσω"
"Κοίτα αν και είναι νωρίς για να λέει τέτοια λόγια νιώθω λες και σε ξέρω εδώ και χρόνια! Δεν θα με χάσεις μην ανησυχείς!!"
Τότε μπαίνει μέσα η προστάτης των παιδιών στο ορφανοτροφείο και λέει στην Μαρία ότι έχει επισκέπτες! Εκείνη αρχικά μπερδέτηκε αλλά μετά βλέπει τον παλιό της φίλο τον Κώστα. Αμέσως τρέχει κοντά του και κάνουν μια πολύ σφιχτή αγκαλιά.
Ο Νίκος είχε καρφωθει ώσπου ξεροβηχει για να τους την χαλάσει και λέει :
"Δεν θα με συστήσεις;"
"Αχ ναι! Λοιπόν Νίκο από εδώ ο Κώστας ένας φίλος μου από το σχόλειο βασικά ο κολλητός μου , Κώστα από εδώ ο Νίκος το αγόρι μου κατά κάποιο τρόπο...
Ένα τεράστιο χαμόγελο ☺ Τότε εμφανίστηκε στο στόμα του Νίκου χάρηκε τόσο πολύ που είπε ότι είναι το αγόρι της αλλά αυτό το κατά κάποιο τρόπο γιατί το είπε... Δε καθίσε να το πολυσκεφτει και αμέσως πάει να την αγκαλιάσει. Αυτή ανραποκρινεται και το πιάνει και τον φυλάει!
"Τι γλυκό ζευγάρι!!" Λέει με ειρονια ο Κώστας
"Σκάσε" λέει η Μαρία σκουτοντας τον στον ώμο
Τότε ο Κώστας πάει να την αγκαλιάσει αλλά το ίδιο κάνει και ο Νίκος και τα χέρια του συκρούονται στην μέση της!
Ο Νίκος αμέσως νευριαζει και του λέει να πάρει τα χέρια του από το κορίτσι του! Ο Κώστας όμως δεν κάνει πίσω και αρχίζουν να πλακωνονται!!
Πάω επιτόπου να τους σταματήσω αλλά αυτοί τίποτα. Αχχ βρε Μαρία τι έκανες έλεγα στον εαυτό μου! Ο Νίκος είχε ματωσει παντού ακόμα και στο χείλος ενώ ο Κώστας δεν είχε σχεδόν τίποτα μετά μπήκε μέσα και η Σωτηρία και με βοηθησε μα τους σταματήσουμε.
Εγώ πήγα και έπιασα τον Κώστα και η Σωτηρία τον αδελφό της, τον Νίκο.
Αμέσως ο Νίκος άρχισε να ουρλιαζει σαν τέρας! Λες και ζυπνησε ένα αδαμαστο θηρίο που ήταν μέσα τπυ για χρόνια! Και μου λέει"Προτιμάς αυτόν από μένα;"
"Μα τι είναι αυτά που λες;"
"Λέω ότι προτίμησες να σταματήσεις αυτόν και όχι το αγόρι σου! Αυτό δηλώνει ότι τον αγαπάς!"
"Καμία σχέση όμως!!"
Τότε μπλεκεται ο Κώστας καθ λέει
"Βασικά έχει λίγο δίκιο!"
" Ποιος;Τι; Πώς; Γιατί; "λέει γρήγορα και με πολλά νεύρα ο Νίκος
"Με γουστάρει!"
"Πας καλά τι είναι αυτά που λες!!"
Λέει θυμωμένη η Μαρία"Αφού τα είχαμε για 3 χρόνια και μόλις σε χωρίσα με παρακαλαγε για...
"Σκάσε επιτέλους!!" Λέει η Μαρία ακόμη πιο θυμωμένη
"Όχι να μην σταματήσει να πει αυτό που θέλει" Λέει με αλαζονεία ο Νίκος
"Εγώ θα το λεγα ούτως σι' άλλος! Λοιπόν με παρακαλαγε για 15 μήνες"
"Τελείωσαμε" Λέει ο Νίκος και χώνει μια δυνατή μπουνιά στον Κώστα καθώς έφευγε γρήγορα από το δωμάτιο.
Η Μαρία άρχισε να τρέχει από πίσω του όμως αυτός τίποτα παγοκολονα. Κλείνει απότομα την πόρτα του δωματίου του και εγώ κάθομαι κάτω και αρχίζω να κλαίω δίπλα στην πόρτα του για να με ακούει! Ειλικρινά δεν θέλω να ξαναδώ τον Κώστα μπροστά μου πως μπόρεσε να μου το κάνει αυτό!!
*Flashback*
Θα σας πω για την σχέση του Κώστα και της Μαρίας. Τα φτιάξανε όταν ήταν 11 αλλά δεν ήταν σχέση με φιλιά και τέτοια. Ο ένας πρόσεχε πολύ τον άλλον και μόνο αγκαλιαζονταν αυτό είναι όλο! Όμως ο Κώστας ήθελε κάτι παραπάνω μετά από τα τρία χρόνια σχέσης. Έτσι η Μαρία έγινε απομακρη γιατί φοβόταν ότι θα την αγγιζε ερωτικά . Ο Κώστας δεν το άντεχε αυτό και την χώρισε.
Η Μαρία τον αγαπούσε πολύ αλλά θεωρούσε ότι ήταν μικροί για να κάνουν τα πράγματα που είχε στο μυαλό του ο Κώστας! Τον ήθελε πολύ και τον παρακαλαγε να τα ξαναβρουν χωρίς να κάνουν φάση. Ο Κώστας όμως ποτέ δεν την ήθελε πίσω!
Μέχρι που μια μέρα της ζήτησε να γίνουν κολλητοί και αυτό έκαναν και υποσχέθηκαν να μην μιλήσουν ποτέ ξανά για την σχέση τους και να μην το πουν σε κανέναν!*End of Flashback*
Θα τον σκότωσω, αλλά έλεγε και άλλα έκανε!! Μου είχε υποσχεθεί ότι δεν θα πει τίποτα ποτέ σε κανέναν, όμως αυτός το είπε και όχι σε κάποιο τυχαίο, ΣΤΟ ΑΓΌΡΙ ΜΟΥ!!
ΤΟΝ ΜΙΣΩ, ΤΟΝ ΜΙΣΩ με όλη μου την ψυχήΣΗΜΕΙΟΜΑ: Παιδιά ευχαριστώ πολύ που Διαβάζετε το βιβλίο μου!
Λοιπόν αυτό το κεφάλαιο πιστεύω ότι είναι πολύ μεγάλο και νομίζω ότι έχει ωραία πλοκή! Ελπίζω να σας άρεσε όσο άρεσε σε μένα όταν το έγραφα! Τι κείμενο ειανι 744 λέξεις! Ελπίζω να σας οικανοππιησα με το κεφάλαιο μου.
Φιλάκια σας λατρεύω και ευχαριστώ για όλα!!!!
Τα λόγια του τραγουδιού πιστεύω τοθ τεριαζουν πολύ με το κεφάλαιο. Μαζί με αυτά που σας είπα έφτασα τις 815 λέξεις!! Είμαι τόσο χαρούμενη
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Αγάπη Μοιάζει Ψέμα
Ficção AdolescenteΗ ζωή της δεκαεξάχρονης Μαρίας αλλάζει ριζικά μετά τον θάνατο των γονιών της, από ένα τροχαίο ατύχημα. Εκείνη, επειδή είναι ανήλικη και δεν έχει γιαγιά η παππού και οι θείοι της ζουν στην Αμερική, αναγκάζεται να μεταφερθεί σε ένα ορφανοτροφείο. Εκεί...