{Το κεφάλαιο θα είναι από την πλευρά της Μαρίας. Το τραγούδι ακούστε το αν θέλετε. Καλή ανάγνωση.}
Φτάσαμε στο σχολείο μαζί με την Σωτηρία, αλλά φοβάμαι να πλησιάσω τον Νικ. Αν μου μιλήσει πάλι απότομα; Αν είναι πάλι αυτή η βλαμμένη η Νίκη; Όχι, θα πάω. Τον εμπιστεύομαι. Δεν θέλει να με πληγωσει
Ναι θέλει.
Οοο σκασε υποσυνείδιτο! Όχι πείτε μου τώρα δεν έχω το καλύτερο στον κόσμο;
Εεε θέλω όνομα.
Εεε δεν πάω καλά. Μιλάω με τον εαυτό μου. Αντε θα σε λέω Αφροξυλάνθη.
Θέλω Βασια.
Καλά θα σε λέω Βασια. Παρατα με τώρα.
Ποπο νεύρα!!!
Ωραία λοιπόν ας...εν ξέρετε μωρέ ας πάω στον Νικ. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ένα σώμα που έπεσε πάνω στην αγκαλιά μου με φορά, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω μου, ενώ εγώ έπεσα στο πάτωμα. Γυρίζω λίγο να δω ποιος είναι και βλέπω τον Νικ. Εεε όχι. Αυτό ούτε τα τετράχρονα κορίτσια δεν το κάνουν. Μα να τρέξει στην αγκαλιά μου;
Όχι που δεν σου άρεσε.
Είπα εγώ κάτι τέτοιο; Αααα θα την σκοτώσω σήμερα την Βασια. Σηκώνεται και μου δίνει το χέρι του για να με σηκώσει. Εγώ όμως, αντί να στηριχτώ για να σηκωθώ τον τραβάω προς τα κάτω και πέφτει ξανά. Τότε είναι που αρχίζουμε να γελάμε.Νικ - Τώρα θα δεις μικρή μου.
Λέει και με σηκώνει σε στυλ νύφης. Μόλις σηκώθηκε με άφησε στο πάτωμα και άρχισε να μας γαργαλάει. Περιττό να σας πω ότι έχουμε γίνει θέαμα σε όλο το σχολείο!!! Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω. Γαργαλιέναι πάρα πολύ. Όταν ήμουν στο γυμνάσιο συνέχεια με γαργάλαγαν τα αγόρια και νευριαζα. Τέλος πάντων back to reality. Σταματάει να με γαργαλάει και με τραβαει στην πίσω αυλή. Τότε είναι που συνεχίζει να με γαργαλάει. Εγώ προσπαθώ να τον σταματήσω αλλά μάταια. Μάλιστα από το πολύ γαργαλιτο έπεσα στο πάτωμα και άρχισα να χτυπιεμαι.
Όταν σταμάτησε δεν μου έδωσε χρόνο να πάρω ανάσα. Με τράβηξε αμέσως και ένωσε τα χείλη μας. Μα τις έπαθε σήμερα; Πολύ τρυφερός είναι...
Την έχει λερομένη την φωλιά του.
Εε όχι πείτε τώρα. Δεν έχω το καλύτερο υποσυνείδιτο στον κόσμο; Ο Νικ απομακρύνεται και μου πιάνει με το ένα χέρι του την παλάμη μου και με το άλλο μου χαϊδεύει το μάγουλο.Νικ - Μικρή μου τι έχεις; Πολύ σκεπτική σε βλέπω...
Μαρία - Απλά ξαφνικά έγινες γλυκός, ενώ ήσουν απομακρος και φοβάμαι μήπως....
Με κόβει.
Νικ - Φοβάσαι μην έχω πάει με άλλη σωστά;
Τι του λες τώρα; Ότι εγώ σε εμπιστεύτηκα αλλά με πληγωσες και τώρα σε εμπιστεύομαι αλλά το υποσυνείδιτο μου μού έχει σπάσει τα νεύρα; Ο Νικ βάζει και τα δύο του χέρια στα μάγουλα μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η Αγάπη Μοιάζει Ψέμα
Genç KurguΗ ζωή της δεκαεξάχρονης Μαρίας αλλάζει ριζικά μετά τον θάνατο των γονιών της, από ένα τροχαίο ατύχημα. Εκείνη, επειδή είναι ανήλικη και δεν έχει γιαγιά η παππού και οι θείοι της ζουν στην Αμερική, αναγκάζεται να μεταφερθεί σε ένα ορφανοτροφείο. Εκεί...