ΚΕΦΆΛΑΙΟ 25

433 49 36
                                    

{Ελπίζω να μην μπερδευτείτε στο κεφάλαιο καθώς θα βάζω συνεχώς πλευρές... Καλή ανάγνωση, ααα και διαβάστε πλζζζ την σημείωση κάτω}

*Πλευρά Μαρίας *

Ο Κώστας με τράβηξε έξω και ήθελε να είμαι μαζί του. Όταν του αρνήθηκα άκουσα κάποιον να φωνάζει το όνομα μου και μετά όλα μαύρα.

*Πλευρά Κώστας * ( ο ναι καλά είδατε, δεν το περίμενατε εεε; Χιχιχι)

Μόλις έσβησε την τούρτα της αυτός ο Νότης, ή όπως τον λένε αυτόν τον μαλάκα τέλος πάντως, την φίλησε. Γαμωτο δεν άντεξα, ζήλεψα πάρα πολύ. Την θέλω μόνο για δικιά μου, ξέρω ότι δεν γίνεται αυτό,όμως έχω έναν τρόπο. Θα την κάνω να τα φτιάξει μαζί μου με το ζόρι. Όταν απομακρύνεται από τους άλλους την τραβάω στην έξω αυλή και την ρωτάω αν της άρεσω. Εκείνη μου απάντησε αρνητικά και εκείνη την στιγμή είμουν έξω φρενών. Δεν έκανα αυτό που είχα στο μυαλό μου, είχα θωλωσει και την μαχαίρωρωσα. Τουλάχιστον τώρα δεν θα την έχει ούτε ο μαλάκας ο Νότης , ή όπως τον λένε τέλος πάντων... Όταν τον άκουσα να φωνάζει το όνομα της συνηδιτοποίησα τι είχα κάνει και άρχισα να τρέχω μακριά.
Προς θεού δεν μετανιώνω για την πράξη μου, απλά δεν θα πάω και φυλακή επειδή είμαι ερωτευμένος, μην τρελαθούμε!!! Γαμωτο της με τρελένει τόσο πολύ, οπότε ουσιαστικά αυτή φταίει που την μαχαίρωσα, αυτή είναι όμορφη όχι εγώ. Συνεχίζω να τρέχω μέχρι που φτάνω στο σπίτι μου και πέφτω για ύπνο. Ναι έχω ύπνο γιατί; Θα έπρεπε να έχω τύψεις; Κάνεις δεν θα την έχει τώρα!! Κάνεις!!!!

*Πλευρά Νικ *

Γαμωτο, γαμωτο, γαμωτο!!! Τι μαλάκας που είναι ο Κώστας!!!!! Θα τον κυνηγουσα τώρα, αλλά αυτό που είναι πιο σημαντικό για εμένα τώρα είναι να μην πεθάνει η Μαρία μου. Η μικρή μου, ο έρωτας μου. Χωρίς να χάσω χρόνο καλώ ένα ασθενοφόρο και τους ενημερώνω για την τοποθεσία μας. Η Μαρία ουρλιάζει από τον πόνο, αλλά εφτιχως δεν έχει κλείσει τα μάτια της.

*Πλευρά Μαρίας *

Ποναω, ποναω πολύ. Γαμωτο γιατί να το κάνεο αυτό; Είχα λυποθυμίσει και ο Νικ με βοηθησε να ξυπνήσω, αλλά ποναω πολύ. Είναι από πάνω μου και με κρατάει. Τότε βγάζει το πουκάμισο του και προσπαθεί νομίζω να σταματήσει την αιμορραγία. Γαμωτο ακόμα και τόσο ζαλισμένη και με τόσο πόνο που νιώθω δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω του.

Μ- Αααα Νικ ποναω!!! Λέω ενώ κλαίω με λυγμούς. Ευτυχώς πέτυχε την κοιλιά μου και όχι την καρδιά να έχουμε και χειρότερα.
Ν- Συγνώμη καρδιά μου!!

*Πλευρά Σωτηρίας*

Είμαστε και χορεύουμε με τον Μανώλη. Έχω να δω πολύ ώρα την Μαρία. Κακό αυτό... Που είναι ο Νικ; Ααα κατάλαβα τρελίτσες θα κάνουν... Αλλά την ώρα του πάρτι; Οχι η Μαρία ποτέ δεν θα το έκανε αυτό! Μετά ναι... Κάτι κακό εχει συμβεί. Η φωνή του Μανώλη με βγάζει από τις σκέψεις μου.
Μ - Αγάπη μου τι έχεις;
Σ- Πάμε να βρούμε την Μαρία τώρα!!!
Λέω και τον τραβάω
Μ- Καλά ντε έρχομαι

Βγαίνουμε στην αυλή και μένω με το στόμα ανοιχτό με αυτό που είδα. Η Μαρία να αιμορραγει και ο Νικ να κλαίει από πάνω της. Χωρίς να χάσω χρόνο τρέχω κοντά τους. Το ίδιο και ο Μανώλης

Σ- Νικ τι συνέβη; Λέω τρομαγμένη
Μ- Ο (γκουχου) Κώστας (γκουχου) με (γκουχου)
Ν- Άσε θα τι πω εγώ. Ο Κώστας την μαχαίρωσε!!
Σ- Τιιιι _;;;;;
Ν- Ναι καλά άκουσες

*Πλευρά Μαρίας *

Τα μάτια μου κλείνουν, δεν μπορώ να αντέξω άλλο.

Ν - Οχι Μαρία άντεξε σε παρακαλώ.
Σ - Μαρία όχι

Δεν άντεξα άκουσα μια σειρήνα και μετά όλα μαύρα.

Νικ - Σωτηρία και Μανώλη καθηστε εδώ και διωξτε τους καλεσμένους. Μετά ελάτε αν θέλετε στο νοσοκομείο.
Νοσοκόμα - Αγόρι μου έλα γρήγορα αν θες να έρθεις μαζί μας.
Νικ - Ναι έρχομαι ευχαριστώ.

Την ξαπλώνουν σε ένα φορειο και την βάζουν στο ασθενοφόρο. Δεν έχω σταματήσει να της κρατάω το χέρι. Αχχχ ελπίζω να πάνε όλα καλά...




______________________
Δέχομαι όσο βρίσιμο θέλετε. Έχω να ανεβάσω πολύ καιρό και το κεφάλαιο είναι μικρό. Δεν σχολιάζω, τι αφήνω πάνω σας. Το τραγούδι λέγεται Sad song και είναι του Nightcare.

Ψηφίστε και σχολιάστε

Μέχρι το επόμενο
Kisses,
Stella_Lynch_babe

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ