ΚΕΦΆΛΑΙΟ 32

408 47 39
                                    

{Αν θέλετε ακούστε το τραγούδι. Καλή ανάγνωση}

*Πλευρά Σωτηρίας*

Μόλις έφυγα από το σπίτι και έχω ραντεβού με τον Μανώλη στο πάρκο δίπλα από το σπίτι μου. Είμαι πολύ αγχωμένη και δεν ξέρω τον λόγο. Φθανω στο πάρκο και τον βλέπω να κάθετε σε ένα παγάκι. Αμέσως τον πλησιάζω και κάθομαι δίπλα του. Εκείνος με κοιτάει και δεν λέει τίποτα. Μα γιατί υπάρχει τόση αμηχανία μεταξύ μας;
Παίρνω τον λόγο καθώς κυριολεκτικά έχουμε πιει το αμίλητο νερό.

Σωτηρία - Λοιπόν έχω κανονίσει κάτι. Έλα.
Λέω και τον τραβάω. Περπατάμε αρκετή ώρα και είμαστε σαν ξένοι. Ούτε το χέρι δεν μου πιάνει.

Σωτηρία - Γαμωτο σου Μανώλη τι σου συμβαίνει τέλος πάντων! Είμαι η κοπέλα σου και είμαστε σαν ξένοι. Ούτε το χέρι μου δεν μου κρατάς. Είσαι αμυχανος, δεν μου μιλάς και γενικά είναι σαν να έχω έναν νεκρό δίπλα μου. Μανώλη σε αγαπάω αλλά ξέρω πως εσύ δε...
Την τελευταία πρόταση την είχα γρήγορα και με πολλά νεύρα αλλά τα απαλά χείλια του Μανώλη με έκαναν να σταματήσω. Δεν ξέρω πόση ώρα φιλιώμαστε. Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν θέλω ποτέ να τελειώσει. Τυλιγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και αυτός με φέρνει κοντά του πιανοντάς με από την μέση. Σταματησαμε για να πάρουμε ανάσα και ενώσαμε στα μέτωπα μας.

Μανώλης - Σωτηρία και εγώ σε αγαπώ. Δεν ξέρω τι συνέβη τελευταία και ήμασταν απομακρυσνένοι, το μόνο που ξέρω ότι δεν μου άρεσε καθόλου. Ένιωθα λες και θα σε έχανα και δεν το ήθελα καθόλου αυτό. Σωτηρία σε αγαπάω. Αυτό που έγινε με έκανε να είμαι σίγουρος για αυτό.
Σωτηρία - Και εγώ σε αγαπάω Μανώλη.
Μανώλης - Λοιπόν ποια είναι η έκπληξη;
Σωτηρία - Μπαα άσε την εγώ λέω να πάμε σπίτι σου.
Μανώλης - Ωρεξούλες έχει το μωρό μου; Λέει όλα νόημα και γελάει
Σωτηρία - Ιουυυυ ηλήθιε ταινία θέλω να δούμε. " λέω και τον σπρωχνω
Μανώλης - Εεε μου την χαλάς τώρα.
Εγώ είμαι σίγουρη ότι έχω γίνει παζάρι με αυτά πού λέει.
Μανώλης - Είσαι πολύ γλυκούλα όταν κοκκινίζεις.
Ιδού η απόδειξη ότι είχα κοκκινήσει. Μου δίνει ένα πεταχτο φιλί και περνάει το χέρι του γύρω από την μέση μου. Τον κοιτάω και του χαρίζω ένα από τα πιο ωραία μου χαμόγελα. Το ίδιο κάνει και αυτός. Σας έχω πει ποτέ ότι έχει χαμογελάρα; Αν όχι τώρα το μάθατε.
Φτάσαμε στο σπίτι του και κάθισα στον καναπέ.
Σωτηρία - Ποια θα δούμε;
Μανώλης - Ποοο δεν έκανες πλάκας Εεε;
Σωτηρία - Βλαμενο!!! Ουρλιάζω ενώ τον πλησιάζω. Αυτός βάζει το χέρι του στο στόμα μου.
Μανώλης - Μην φωνάζεις! Οι γονείς μου είναι πάνω και κοιμούνται.

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαWhere stories live. Discover now