*Πλευρά Μαρίας*
Ο Νίκ μόλις έφυγε από το σπίτι και η ώρα είναι 6. Θεέ μου αυτό σημαίνει ότι έχω μόνο δύο ώρες να ντυθώ. Και δεν ξέρω τι να βάλω... Θα πάμε στην παραλία, οπότε δεν θα βάλω τακούνια. Καλά πάω στην Σωτηρία και βλέπουμε. Πηγαίνω σου δωμάτιο της και χτυπάω την πόρτα. Μου λέει να περάσω και την βλέπε κλαμμένη. Αμέσως την πλησιαζω.
Μαρία - Τι έπαθες ψυχή μου;
Σκουπιζει τα μάτια της.
Σωτηρία - Τίποτα. Με πιάνει που και που η απώλεια του μπαμπά μου και κλαίω. Δεν έχω τίποτα αλήθεια. Αντε πάμε έχεις για ένα ραντεβού να ετοιμαστείς.
Μαρία - Πάω να κάνω μπάνιο και εσύ βρες μου ρούχα.
Σωτηρία - Οκ!!
Μαρία - Να μην είναι πολύ επίσημα.
Σωτηρία- καλά...Μπήκα στο ντουζ και άφησα το ζεστό νερό να με χαλαρωσει. Έβαλα το αγαπημένο μου αφρόλουτρο με άρωμα βανίλιας και έτοιμη. Τυλιξα μια πετσέτα γύρω μου και πήγα στο δωμάτιο. Η Σωτηρία με περίμενε εκεί.
Σωτηρία - Λοιπόν πως σου φαίνονται αυτά;
Λέει ενώ μου δείχνει ένα σορτς, με ένα μπούστο και δαντελοτη ζακέτα.Μαρία - Πας καλά; Θα ξεπαγιασω.
Σωτηρία - Έλα μωρέ Μάρτιο έχουμε. Σιγά πια. Είδα τον καιρό και είπε πως θα φθάσει το βράδυ μέχρι τριάντα βαθμούς, οπότε ναι...
Μαρία - Καλά θα το βάλω.
Σωτηρία - Αντε και αν κρυώσεις θα σου δώσει την ζακέτα του. Τι ρομαντικό...
Μαρία - Σωτηρία σου είπα θα τι βάλω μην με νευριαζεις.
Σωτηρία - Καλά καλά...Έτσι λοιπόν ντύθηκα και τώρα είναι η ώρα για το μακιγιάζ.
Μαρία - Μην με βάψεις πολύ. Δεν μου αρέσει το πολύ βάψιμο και το ξέρεις.
Σωτηρία - Ναι ναι σε έχω μάθει πια...Μου έβαλε μάσκαρα, εβαψε το φρύδια μου, μου έβαλε λίγο αιλάινερ, ρουζ και λίγο ροζ κραγιόν. Τα μαλλιά μου τα έκανα μόνη μου ελαφριες μπουκλες. Έβαλα τα σταρακια μου και έτοιμη. (Όλο το σύνολο κάτω)
Τώρα η ώρα είναι οκτώ πάρα δέκα οπότε κάθισα λίγο στο κινητό μου. Μπήκα φβ, ινστα αλλά δεν είχα καμία ενημέρωση. Το σύμπαν συνομοτει εναντίον μου, δεν μπορεί. Ούτε έναν τρόπο να ξεχαστώ δεν βρίσκω. Τελικά άρχισα να βγάζω φωτογραφίες και μετά πήγα στο άλμπουμ μου να τις δω. Όταν το ρολόι το κινητού μου άλλαξε και πήγε οκτώ ακριβώς το κουδούνι χτύπησε. Θεέ μου θα με τρελάνει τελείως αυτός ο άνθρωπος.
VOUS LISEZ
Η Αγάπη Μοιάζει Ψέμα
Roman pour AdolescentsΗ ζωή της δεκαεξάχρονης Μαρίας αλλάζει ριζικά μετά τον θάνατο των γονιών της, από ένα τροχαίο ατύχημα. Εκείνη, επειδή είναι ανήλικη και δεν έχει γιαγιά η παππού και οι θείοι της ζουν στην Αμερική, αναγκάζεται να μεταφερθεί σε ένα ορφανοτροφείο. Εκεί...