*ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΡΙΑΣ*
Τι καλύτερο από το να κοιμηθώ με το αγόρι μου? Μπορεί να γίνει αυτή η μέρα καλύτερη?
ΝΤΡΙΙΙΝΝΝΝΝΝ
Νικ-Μαρία μου δεν πιστεύω να φοβάσαι να κοιμηθείς μαζί μου μετά τα χθεσινά. Δεν ήθελα να σε αναγκάσω να κάνεις κάτι που δεν είσαι έτοιμη να κάνεις.
Μαρία- Νικ μη νιώθεις τύψεις, σιγά. Δεν υπάρχει λόγος να είσαι στεναχωριμένος αγάπη μου.
Νικ- Σίγουρα;
Μαρία- Αν με ξαναρωτήσεις τότε θα είναι που θα σου κρατήσω μούτρα. Φιλάκι;
Εκείνος γνέφει καταφατικά και την φυλάει μέχρι που το κουδούνι τους διακόπτει για άλλη μία φορά....
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ
Νικ-Αύριο φεύγουμε για την διήμερη, γουστάρω!
Σωτηρία- Μαρία πάμε να ετοιμάσουμε βαλίτσες;
Τότε πλησιάζει ο διευθυντής του σχολείου και αρχίζει να μας μιλάει με ένα αυστηρό ύφος
-Παππαδοπούλου στο γραφείο μου τώρα.
-Αμέσως. λέει η Μαρία ενώ τον ακολουθεί προς το γραφείο...Τι να έκανε άραγε;
-Κάθησε! Λοιπόν επειδή όσο καιρό είσαι στο σχολείο μας δεν έχεις δημιουργίσει και ξέρουμε πως είσαι ορφανή, το σχολείο θα πληρώσει για την διαμονή σου στην διήμερη εκδρομή μας.
-Αχχ σας ευχαριστώ πολύ κύριε διευθυντά δεν θα σας κάνω να το μετανιώσεται αυτό.
-Ελπίζω.
-Τι έγινε μην μου πεις ότι πήρες αποβολή; Ρωτάει τρομαγμένη η Σωτηρία
Μαρία- Οχι ρε παιδιά ηρεμίστε, απλά ήθελε να με ενημερώσει ότι επειδή γνωρίζουν ότι δεν έχω γονείς, θα πληρώσουν αυτοί για την διαμονή μου στην εκδρομή...
Μανώλης- Οπότε δεν θα κάνουμε αυτό που λέγαμε;
Νικ- Ποιο βρε?
Μανώλης- Να κοιμηθώ με την αδελφή σου! Ντααα
Μαρία- Γιατί να μην το κάνουμε βρε?
Μανώλης- Γιατί τώρα αν το μάθουν θα τιμωρηθείς ακόμη περισσότερο
Μαρία- Δεν πρόκειτε να το μάθουν...έλα μην αγχώνεσαι!
Σωτηρία - Εγώ νομίζω ότι ο Μανώλης έχει δίκιο!
Μαρία- Είπα όχι!
Νικ - Καλά μωρό μου ηρέμισε...πάμε σπίτια μας τώρα να ετοιμαστούμε γιατί στις οκτώ πρέπει να είμαστε έτοιμοι .
YOU ARE READING
Η Αγάπη Μοιάζει Ψέμα
Teen FictionΗ ζωή της δεκαεξάχρονης Μαρίας αλλάζει ριζικά μετά τον θάνατο των γονιών της, από ένα τροχαίο ατύχημα. Εκείνη, επειδή είναι ανήλικη και δεν έχει γιαγιά η παππού και οι θείοι της ζουν στην Αμερική, αναγκάζεται να μεταφερθεί σε ένα ορφανοτροφείο. Εκεί...