Din perspectiva lui Alex
Îmi așez papionul la gat si îl vad pe Marcel cum rânjește.
- A venit si rândul tău, îmi spune.
- Asta e tot ce mi-am dorit, ii răspund.
Sunt in camera cu viitorul meu cumnat si prietenul Roxanei, Doru. Ne-am împrietenit destul de repede după concurs. A fost una din cele mai emoționante zile ale mele. Am cerut-o in căsătorie pe femeia vieții mele. De când ne-am mutat împreuna sunt foarte fericit, in afara faptului ca părinți mei nu pot ajunge la logodna mea totul e bine.
In ultimul timp am început sa mă gândesc la copii, sa o vad pe Andreea cu burtica. Cu toate ca a început o noua cariera de model uneori mie frica sa nu îmi zică ca își strica corpul, dar nu o cred in stare si știu ca iubește copii.
- In zece minute o sa fi bărbat însurat, sigur nu vrei sa te răzgândești? Mă întreabă Marcel in timp ce se scarpină in cap.
- Da pe tine nu te-a sfătuit nimeni când te-ai însurat? Îl întreb.
- Din păcate nu, si începe sa rada.
- Doru nu îl asculta, daca îl aude Gabriela s-ar putea sa mănânce mâncare rece o perioada.
- As vrea sa o vad pe asta, dar îmi doresc si eu sa fac acest pas dar nu știu cum, ne spune.
- O sa vina si momentul potrivit o sa vezi, ii spun si ii fac cu ochiul.
- Eu mă duc sa verific daca...
Nici nu termina de spus ca intra viitoarea mea soacra împreuna cu Roxana si Gabriela.
- Andreea e gata, îmi spune soacra mea.
- Si eu sunt gata, mă țineau băieți de vorba.
- La cum îl știu eu pe Marcel sigur tea avertizat de insuratoare, si ii arunca o privire fugara soțului ei.
- Nici vorba, chiar ma încurajat, ii spun.
- Draga mea ști ca te iubesc, ii spune Gabrielei.
- Gata cu vorba, George vorbește cu ofițerul stării civile, ar trebui sa mergem si noi, ne spune Maria.
- Haideți sa mergem, le spun.
Ne îndreptam spre locul unde o sa îmi oficializez căsătoria. Maria se duce după Andreea, si eu trag aer in piept. Îmi suna telefonul si vad un număr străin.
- Alo? Răspund încet.
- Suntem părinți tai dragule.
- Ma bucur ca ma-ti sunat, le zic zâmbitor.
- E totul bine? Ma întreabă mama suspicioasa.
- Da mama, in cinci minute sunt însurat.
- Bine fiule, sa o pupi pe Andreea si sa ști ca ne pare rău ca nu suntem acolo, si ii simt tristețea din voce.
- La nunta nu scăpați, ii avertizez.
- Nici nu se pune problema atunci. Sa fiți fericiți! Îmi urează in cor.
- O sa fim mama, aveți grija de voi, le spun.
Închid telefonul si îmi dau seama ca îmi lipsesc, nu prea au fost alături de mine, munca le ocupa prea mult timp.
- Domnule Marcu, sunteți pregătit? Ma întreabă ofițerul.
- De când am cunoscut-o sunt pregătit sa fac acest pas, ii spun si îmi închei sacoul.
- In caz ca vrei sa pleci ușa e închisa, îmi spune Marcel si toți încep sa rada.
- Lasă ca vezi tu, îl amenința Gabriela.
Încep sa transpir, abia aștept sa se termine momentul asta si sa rămân singur cu Andreea. Oare ce face atât? De cinci minute o așteptam.
- Cred ca cineva a speriat mireasa, încearcă Marcel sa facă o gluma.
- Ma duc sa vad ce se întâmpla, spune Gabriela.
Nici nu apuca sa iasă pe ușa ca intra viitoarea mea soacra alba la fata.
- Andreea a dispărut...
"\\"
Sper ca v-a fost dor de Alex...romanticul. Acum saracul trece prin niste clipe de groaza.
Cine se ofera sa il ajute sa treaca peste??? Hai fetelor curaj:))
Andreea capitolul ti-l dedic tie, si sa sti ca nu am uitat de pact. Eu m-am tinut de promisiune asa ca se te vad.
Va pup dragilor.
Needitat!!
CITEȘTI
Alegere vinovata vol II
General FictionViata ei este in curs de schimbare dar cand trecutul o ajunge din urma...obsesia si gelozia ii schimba definitiv viitorul