După o luna
Nu mai înțeleg nimic, i-am căutat peste tot dar parca au intrat in pământ. Sergiu a reușit sa pună controale la toate aeroporturile din tara dar nimeni nu i-a observat. Parca s-au evaporat de pe fata pământului. Sunt atât de îngrijorat in privința ei, nu a mai putut sa mă sune si eu nu reușesc nimic.
Ma plimb cu Marcel pe la fiecare hotel si pensiune pe care o întâlnim in drumul nostru. Am început sa căutam in fiecare oraș si sat, dar nimeni nu spune nimic.
- Ar trebui sa ne oprim sa mâncam undeva, îmi spune Marcel.
- Da, si mie îmi este foame.
Il vad ca oprește la un fel de restaurant sau ceva de genul. Intram înăuntru si rămânem surprinși sa vedem un club de karaoke.
- Ma scuzați serviți si mâncare? Îl întreb pe cel de la bar.
- Da sigur, ce ați dori sa mâncați? Ne întreabă.
- O friptura sau ceva consistent.
- Atunci friptura cu cartofi prăjiți si salata sa fie.
Ii zâmbim si ne așezam la una din mese. Cineva cânta o melodie ciudata cu o voce oarecum neplăcuta. După zece minute ne vine si masa si începem sa mâncam. La cat de flamanzi eram cerem desert si încă o sticla de suc.
Marcel este si el foarte mâhnit plus ca ii este dor de Gabriela. Eu nici nu mai vorbesc, sunt distrus pe interior si simt ca o sa înnebunesc cat de curând.
- Ma duc pana la baie, ii spun lui Marcel.
Intru in baie care e libera, mă ușurez si mă spăl pe mâini si pe fata. Ies un pic mai relaxat si atunci vad o fata care agata un tablou pe un perete plin cu așa ceva.
- Ce sunt astea? O întreb curios.
- Sunt persoane care au cântat in local si au reușit sa impresioneze lumea cu talentul lor.
Ma uit la sutele de poze si atunci îmi cade ochii pe ultima expusa. Inima îmi sare din piept...nu e posibil așa ceva...a fost aici.
- Asta când e făcută? O întreb holbându-ma la poza.
- Aseară, îmi răspunde scurt.
Aseară...aseară...Asta înseamnă ca e posibil sa fie încă in oraș. Poza îmi confirma ca e bine, nu mai are vânătăi cu toate ca pare mult mai slaba si nu mai are sclipirea aceea in ochii.
- Aveți o copie la poza?
- De obicei nu dam poze la clienți, si da sa plece.
- Fata din poza e soția mea si a fost rapița, ii spun cu o voce gâtuita.
- Sunteți sigur? Si se oprește din mers.
- Crezi ca nu îmi recunosc soția? A fost răpită in ziua in care trebuia sa ne logodim.
- Era însoțita de un bărbat si au plecat atunci când tinerei i s-a făcut rău, îmi spune.
- S-a întâmplat ceva cu ea?
- Nu, doar ca după ce a terminat de cântat a fugit in baie iar când a ieșit era foarte alba la fata si părea socata.
- Mulțumesc mult pentru informați, si mă intorc la masa unde Marcel manca o prăjitura.
- Ești bine? Îmi spune in timp ce mă analizează.
- Andreea e in oraș, a cântat aseară aici. Ii spun in timp ce las câteva bancnote pe masa si fug spre ieșire.
- Ești sigur ca a fost ea?
- Da, au agățata o poza pe perete cu ea cântând. Ma urc la volan si demarez in tromba.
- Ști ca e posibil sa fi plecat deja din oraș?
- Știu dar vreau sa verific fiecare colt sa mă asigur, si poate o sa o si găsim.
Îl vad ca scoate telefonul si apelează pe cineva si da pe speaker.
- Iubito am găsit-o, suntem in Pitești si mergem sa o căutam.
- Sunteți siguri ca e acolo? Îl întreabă.
- Alex a văzut o poza cu ea, a cântat intr-un loc. Anunța restul lumii si suna-l tu pe Sergiu si spunei sa anunțe politia din localitate te rog.
- Acum îl sun, aveti grija de voi si te iubesc.
- Si eu te iubesc, o sa ne revedem curând, apoi închide.
Nu spun nimic si mă concentrez pe drum, tot ce contează acum e sa o găsesc teafăra. O singura întrebare am acum. Ce caută ea in clubul ala de fapt? Nu știu de ce i-a fost rău dar sper sa nu fi pățit ceva, părea ca a slăbit destul de mult.
Am intrat la patru pensiuni si nimic, nimeni nu a văzut-o. Încep sa mă ingrijorez si poate chiar au plecat.
- Poate au fost doar in treacăt, îmi spune Marcel.
- Poate, dar nu mă las pana nu verific tot.
Coboram din mașina si intram intr-un fel de hotel, pare drăguț la prima vedere. Ma duc la recepție si vad o doamna.
- Ma scuzați, ați văzut cumva persoana din poza, si ii întind fotografia cu Andreea.
- Nu am voie sa ofer informații cu privire la cei cazați.
- Fata asta a fost răpita si este in pericol.
- Nu este posibil, este cazata la noi si in momentul de fata.
Nu mai pot respira...de un lucru sunt sigur...l-am prins.
"\\"
De acum e acum...ce credeti il prinde pe Catalin?
Va asteptati sa dea de urma ei cu ajutorul unei poze puse pe un perete? Soarta a facut sa vada minunea:))
Multumesc MishaMaria18 inca nu imi vine sa cred ca ai stat pana la 02:30 ca sa termini primul volum. Pe de o parte imi pare rau ca te-ai culcat asa tarziu dar ma bucur ca ti-a placut.
Va pup dragilor:*:*:* c
P.S cine vrea dedicatie sa imi spuna sau cei care cititi si nu v-am dedicat nimic lasati un comentariu va rog :*:*:*:
CITEȘTI
Alegere vinovata vol II
General FictionViata ei este in curs de schimbare dar cand trecutul o ajunge din urma...obsesia si gelozia ii schimba definitiv viitorul