3

267 42 8
                                    


Ma doare capul de mor. Încerc sa deschid ochii si simt ca amețesc. Din ce observ sunt pe bancheta din spate a unei mașini, am un calus in gura, mâinile si picioarele îmi sunt legate. Tocmai am fost răpita si încep sa plâng si sa mă zbat.

- Te-ai trezit prințesă? Ma întreabă răpitorul.

Vocea mi se pare cunoscuta, încerc sa mă ridic si cu mare greutate reușesc. Apoi dau cu ochii de el si rămân socata. Răpitorul meu e Cătălin...fostul meu iubit.

- Nu îți vine sa crezi nui așa? Si îmi face cu ochiul.

Vreau sa ii zic vreo doua dar nu pot din cauza calusului.

- Scuze am uitat ca nu poți vorbi, si întinde mana si îmi scoate materialul din gura.

- Ești un mare bou, tip la el.

- Ha ha ha daca eu nu te pot avea nu o sa las pe nimeni altcineva sa te atingă, si strânge din dinți.

- De ce îmi faci asta! Tu ai ales, ai uitat? Ai preferat cariera, ei uite ca eu mi-am găsit fericirea in alta parte.

- Uite ca nu te-am putut uita, mulțumita. Când am văzut ca te-a cerut in căsătorie am orbit așa ca te-am răpit.

- Ai fost la concurs? Îl întreb socata si îmi amintesc de persoana din spate care plecase cu pumnii strânși.

- Am fost in urma ta tot timpul, numai ca nu ti-ai dat seama, si rade haotic.

- Ești un ipocrit, nu pot sa cred ca am fost cu tine si te-am iubit, ii spun cu scârbă.

- O sa fi a mea, nu te las sa mai scapi. Si oprește mașina in fata unei case ce pare părăsita.

Vine si îmi dezleagă mâinile si picioare, am încheieturile roși si mă doare tot corpul.

- Sa nu faci vreo prostie, si mă ajuta sa cobor.

- Doar nu o sa îmi dai drumul, ii șoptesc.

- Nici vorba!

Ma împinge înainte si simt o împunsătura in spate. Idiotul are un pistol, nu am nici o șansă sa fug. Nu știu ce rău mi-ar face dar sigur mă va răni daca măcar încerc sa tip. Îmi da o cheie cam veche sa deschid ușa.

- Intra o data pana nu vede cineva, mă împinge si cad pe jos. O sa am multe vânătăi pe corp.

- Ești un idiot, ii trântesc in fata.

Tocmai l-am enervat, se apropie de mine si îmi da o palma. Îmi duc mana la fata, lacrimile mi se rostogolesc pe fata. Simt cum îmi arde locul in care m-a lovit, îmi duc mana la gura si apoi vad sânge pe mana mea. Mi-a spart buza.

- Asta ca sa ști cine e stăpânul aici, si aduce un scaun si o funie.

Ma așez din frica sa nu mă lovească iar si mă leagă de acel scaun.

- Vad ca ști sa asculți, si îmi ridica fata si mă săruta.

Sunt dezgustata si încerc sa scap din calea buzelor lui. Se îndepărtează când vede când nu ii răspund. Începe sa cerceteze casa, peste tot e numai praf semn ca nu a mai locuit nimeni pe aici de ceva vreme.

Ma legat destul de strâns încât nu pot sa mă mișc da apoi sa evadez.

- Cat ai de gând sa mă ti aici? Îl întreb.

- Draga mea, niciodată nu am sa îți dau drumul, si nu o sa stăm mult aici si nici in Romania.

- Ce vrei sa spui cu asta? Si mă uit socata la el.

- O sa plecam in alta tara unde vom putea fi fericiți, se apropie de mine si se aseaza pe genunchi mei.

- Date jos de pe mine, tip tare încât sa ii sparg timpanele.

- Of iubito! Vei fi a mea, acum stai liniștita ca mă duc la cumpărături, nu vreau sa mori de foame. Si se îndreaptă înspre bucătărie.

Oare ce crede Alex? Ma caută? Si părinți mei cred ca sunt îngrijorați. Cum sa scap de aici, nici nu știu unde sunt. Trebuie sa cer ajutor dar se pare ca in casa asta nu e nici un telefon. Cătălin se întoarce din bucătărie cu un pahar de apa.

- Bea asta, si îmi pune paharul la gura.

- Nu! Si îmi toarnă pe gat conținutul pe gat.

- Ne vedem după ce mă întorc de la cumpărături, si mă sărută.

Ma uit si îl vad ca pleacă apoi aud cheia in broasca. Încerc sa mut scaunul dar nu fac decât sa mă răstorn. Privirea mi se încețoșează, cred ca mia pus iar ceva in apa, apoi adorm plângând.

"\\"

Capitolul ti-l dedic cu mare drag. In fiecare seara ma intrebi de next asa ca uite special pentru tine 

Sper sa nu ma injurati pentru capitol dar asta e actiunea.

Va pup _:*:*:*




Alegere vinovata vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum