Dupa doi ani
Ma chinui de o săptămâna sa organizez o amarata de excursie si tot simt ca uit anumite chestii. Andreea e o mama grozava si fetele cresc văzând cu ochii, ambele seamănă la perfecție si numai ea le poate deosebi, pana si eu le mai încurc uneori. Au parul creț al mamei lor si ochi mei negri, toata lumea le răsfață si le iubește.
Ma simt prost ca o sa le las cu socri doua zile da avem si noi nevoie de o vacanta, m-am saturat sa tot muncesc întruna. Așa ca o sa ii fac o surpriza ajutat de Marcel si Gabriela. Bagajele sunt făcute si m-ai lipsește doar ea.
Ma duc in camera unde la ora asta pregătește fetele de culcare pentru amiaza.
- Iubito vrei sa vi puțin , ii spun in șoapta pentru a nu le trezi.
- Da. S-a întâmplat ceva? Îmi spune după ce închide ușa.
- Am o surpriză pentru tine, cu fetele vor sta ai tai si avem doua zile pentru noi. Ce zici? Se vede ca e surprinsa, vad ca trece prin mai multe stări.
- E minunat! Si îmi sare in gat. Când plecam?
- Chiar acum, ii spun si o trag după mine jos.
- Nu se poate, avem nevoie de bagaje si fetele...e prea repede.
- De asta suntem noi aici, o aud pe Gabriela.
- Of ce îmi faci, promiteți-mi ca mă sunați daca intervine ceva, se adresează tuturor.
- Draga mea fiica aveți nevoie de câteva zile pentru voi așa ca plecați, daca sunt eu aici fetele o sa fie bine.
- Înainte sa plecați avem ceva sa va spunem, o aud pe Gabriela.
- Pai hai ca vreau sa o strâng in brațe pe a mea nevasta, ii zic si începem sa radem.
- Noi...aaa...sunt însărcinata, o aud.
- Felicitări! Țipam cu toți.
O vad pe Andreea ca se cam albește când aude de sora ei da știe sa ascundă lucrul asta.
Ne urcam sus si ne luam la revedere de la fete, apoi le uram succes si Andreea le da o lista lunga cu ceea ce trebuie sa facă. Gabrielei o sa ii prindă bine niște lecții acum daca o sa devina mama.
Si acum îmi amintesc nopțile nedormite si pe nevasta mea in pragul isteriei. Da s-a descurcat si a învățat. Iar eu sunt cel mai bun tata, îmi ador fetele si le răsfăț cat pot de bine.
Drumul pana la pensiune a fost destul de lung. Am cântat pe drum prima noastră melodie si ne-am adus aminte prin cate am trecut ca sa ajungem in final fericiți.
O ajut sa coboare ca in vremurile când era gravida apoi intram înăuntru. Luam cheile de la recepție si urcam in camera.
- Îmi era dor sa fim doar noi doi, ii spun.
- Si mie dragule. Ii deschid ușa unde așa cum am cerut se întinde un covor din petale de trandafiri.
Ii vad lacrimile cum curg si i le șterg cu sărutări, o împing înăuntru unde trona un pat cu baldachin, pe el era făcută o inimioara si scris te iubesc. Am plătit din greu da se merita, oameni si-au făcut treaba.
Ii dau geaca jos si o sărut, ii simt mâinile pe sub bluza mea iar in secundele următoare eram amândoi goi.
Ne cercetam fiecare centimetru de piele exact ca in prima noapte petrecuta împreuna pana când corpurile noastre cad cuprinse de epuizare.
- Chiar mi-a fost dor de asta, si ii dau parul răvășit de pe fata.
- Adică tu m-ai adus aici doar pentru a face dragoste? Si îmi arata limba.
- Ști ca te iubesc, numai ca fetele nu ne lasă sa ne mai dragalim așa un pic.
- Iți arat eu dragalit când ajungem acasă. Acum vreau sa profit de astea doua zile. O sa stăm închiși aici si o sa ne iubim, cerem mâncare in camera...
- Adică nu vrei sa ieșim la restaurant? Ii zic ofensat.
- Serios? Ai făcut atâtea pentru mine? Si iar vad lacrimi in ochi, e atât de sensibila in ultimul timp.
- Am făcut astea pentru ca simt si aveam si nevoie. Nu am mai ieșit de mult si tu ai cam slăbit așa ca o sa te îngraș zilele astea.
- Nu cred ca e nevoie, si o vad ca roșește.
- Ce vrei sa spui cu asta? Si încep sa rad.
- Pai vezi tu o sa fi tata din nou. Sunt însărcinata....
Acum se explica toate stările ei...ce mai o sa fiu din nou tătic.
"\\"
GATA AM TERMINATO!!!
A trecut atat de repede timpul si mie imi este atat de greu sa ma despart de ei. I-am creat cu atata drag. Primele mele personaje care imi vor ramane mereu in suflet.
Va multumesc ca ati fost alaturi de mine in tot acest timp si sper sa ramaneti si in continuare.
P.S va rog cititi "Multumiri" am o mica surpriza pentru voi.
CITEȘTI
Alegere vinovata vol II
General FictionViata ei este in curs de schimbare dar cand trecutul o ajunge din urma...obsesia si gelozia ii schimba definitiv viitorul