17

227 38 27
                                    


După o luna

Încă sunt prizoniera lui Cătălin, încă nu am scăpat de acest calvar care durează de prea mult timp. Am slăbit si pielea îmi este prea alba. Am cearcăne adânci, de fiecare data când adorm aud aceea împușcătura si ii vad corpul nemișcat.

Ne plimbam din hotel in hotel, nici nu știu in ce oraș suntem. Privesc pe geam si sunt pierduta in mintea mea. Cred ca încep sa înnebunesc, Cătălin nu s-a mai atins de mine din seara violului. Dormim împreuna dar nimic, uneori mă trezesc in brațele lui, dar nu simt nimic așa ca mă dau la o parte. Nu am mai văzut latura lui rea de ceva vreme. Sfârșitul lui Octombrie e destul de călduros, copaci își scutura frunzele ceea ce e o priveliște minunata, păcat ca mereu sunt închisa pe undeva. Îl aud cum intra in camera, mă uit la el si vad ca are o cutie in mana.

- Vreau sa te pregătești, in seara asta ieșim. Îmi pune cutia pe pat si pleacă in baie.

Ma dau jos de pe pervaz si mă uit la cutia mare de pe pat. Ii dau capacul jos si vad o rochie albastra lunga si o pereche de pantofi. O iau ușor si o așez pe mine. Oare când am purtat ultima oara o asemenea rochie? Ma dezbrac de haine si îmi pun rochia, îmi vine mânușa. Îmi pun si sandalele in picioare si merg prin camera. Ma apropii de oglinda si mă privesc, nici o urma de vânătaie, am redevenit vechea eu. Cătălin iese din baie si se oprește din mers atunci când mă vede.

- Ești frumoasa, îmi spune.

- Mulțumesc, ii răspund cu un mic zâmbet.

Îl vad ca se îmbracă si el in costum. Nu îmi pot lua privirea din oglinda, îl vad ca e in spatele meu dar nu mă mișc.

- Sa mergem, mă ia de mana si ieșim in noapte. Ne urcam in mașina si pornim, mă uit pe geam si vad multe cupluri care se țin de mana.

Ajungem la un local, vine si îmi deschide portiera si mă i-a de mana.

- Sper sa nu faci nimic necugetat, îmi spune.

- O sa fiu cuminte, mă mulțumesc ca am ieșit afara din locul ala.

Ne așezam la o masa si el comanda ceva de mâncare. Se pare ca e un local de karaoke. Nu am mai cântat de la concurs si simt un mic impus, se pare ca si el observa ca mă uit mereu la scena.

- Dute si cânta daca asta iți dorești, si îmi face semn spre microfon.

- Mii dai voie? Îl întreb mirata.

- Da! Dar daca ai de gând sa faci o prostie te împușc.

Ma holbez la el apoi mă ridic de pe scaun, ii spun celui de calculator ca vreau sa cant piesa Celiei „ povestea mea". Ma îndrept înspre microfon si mă simt din nou eu.

Sunt povesti ce ard neîncetat

Povesti ce nasc din iubire

Am trecut prin multe si-am sperat

Sa-nveti sa crezi in mine

Ma uit la el, dar îl vad pe Alex. Îmi era dor sa cant așa ca îmi las ochii sa alunece pe ecran.

De-ai privi adânc in ochii mei

Ai vedea ce-însemni pentru mine

As renunța la toate pentru noi

Nu pentru iubire

Acum chiar ca as renunța la tot doar pentru a fi o secunda alături de el si sa ii mai spun pentru ultima data ca îl iubesc.

As vreau sa fiu tot ce-ti dorești

Vreau sa fiu tot ce iubești

Te vreau pe tine

As vreau sa simți cat te iubesc

Sa-înțelegi cat îmi doresc

Sa crezi in mine

Nu i se mișca nici un muchi pe fata, cred ca si-a dat seama ca nu lui ii este adresata piesa, dar vreau sa continui sa vadă ca niciodată nu voi mai ajunge sa îl iubesc.

Simt o adiere in priviri

Căldura ta ma-nconjoara

Pașii tai gonesc in amintiri

Gândul ne separa

Nu gândul ne desparte ci o persoana diabolica, lipsita de scrupule si obsedata, rămân cu amintirile si cu sentimentele pe care i le port si sper ca in curând ne vom întâlni din nou. Închid ochii si continui melodia.

Am trăit un vis plin de culori

Un vis trăit lângă tine

Mângâierea ta-mi dădea fiori

Trăiam sa simt iubire

Pielea mea ardea sub mângâierea lui, si mă făcea sa îl doresc mai mult cu fiecare atingere.

As vreau sa fiu tot ce-ti dorești

Vreau sa fiu tot ce iubești

Te vreau pe tine

As vreau sa simți cat te iubesc

Sa-înțelegi cat îmi doresc

Sa crezi in mine

Dorul din mine cere iubire

Îmi arde inima

Lupt cu oricine pentru tine

O sa lupt si cu necuratul pentru a fii din nou cu tine, deschid ochii si ii ațintesc in cei ai lui Cătălin. Ii vad vena de la gat cum se zbate semn ca se înfurie.

As vreau sa fiu tot ce-ti dorești

Vreau sa fiu tot ce iubești

As vreau sa simți cat te iubesc

Sa-înțelegi cat îmi doresc

As vreau sa fiu tot ce-ti dorești

Vreau sa fiu tot ce iubești

As vreau sa simți cat te iubesc

Sa-înțelegi cat îmi doresc

Sa crezi in mine

Termin sa cant si mă bucur ca am făcut asta cu toate ca vad ca l-am enervat. Toți cei din local s-au ridicat in picioare si mă aplauda. Fac o plecăciune si atunci Ma cuprinde o stare...de greața. Nu îmi place cum mă simt așa ca o zbughesc in baie. Intru într-o cabina si îmi golesc stomacul. Nici nu am apucat sa mănânc de unde starea asta care m-a cuprins?

- Andreea ești bine? Îl aud pe Cătălin de după ușa.

Un alt val de greața mă cuprinde, îmi dau parul la o parte si mă las cuprinsa de spasme.

Ma ster la gura si trag apa...apoi îmi dau seama ca eu nu am mai avut menstruație de ceva vreme.

- Nuuu...nu se poate, tip si încep sa plâng.

- Ce s-a întâmplat, si deschide ușa speriat.

Ma holbez la el si îmi dau seama ca sunt...însărcinata.

"\\"

Gata am dezvaluit adevarul  de care foarte putini mi-au zis.

E insarcina...acum cu cine vom vedea pe parcurs, totusi vreau si parerea voastra. Voi ce credeti?

O sa pun si la Destin dar cand ajung acasa ca acum incarc de la munca...

Va pup dragilor :*:*:*:*

Alegere vinovata vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum