Acel prim sărut care mi-a schimbat viața, primul nostru sărut care m-a făcut sa îmi schimb deciziile. Capul mă doare groaznic si nu știu unde mă aflu si ce sa întâmplat cu mine. Încerc sa îmi deschid ochii dar nu pot, am in cap doar momentul când Alex m-a luat in brațe si eu l-am sărutat. Primesc un picior in coaste destul de tare.
- Ahh! Exclam si îmi pun mana pe burtica.
- Te simți bine? Îl aud pe Cătălin in timp ce deschid ochii intr-un final.
- Da, copii sunt cam nărăvași, ce s-a întâmplat? îl întreb.
- Era sa pierzi sarcina.
Brusc revăd toata scena, Alex e mort apoi aceea durere in partea de jos. Îmi cad câteva lacrimi, toate speranțele mele mi s-au năruit. Am rămas cu o amintire iar el nici măcar nu a apucat sa afle ca măcar sunt gravida.
- Daca plângi îți faci rău, îl aud.
- Îmi este greu si ar trebui sa înțelegi, tip la el.
- A murit ok! Trebuie sa îl uiți, mă duc sa îți semnez externarea, si cu astea iese le ușă.
Din nou a devenit Cătălin cel furios, a trecut o perioada de când nu s-a mai arătat. Aceea foaie de hârtie m-a distrus pe interior. Daca nu ar fi fost copii as fi vrut sa mor si sa ne regăsim acolo sus. Acum ce o sa fac cu fetele, daca o sa își dea seama ca nu sunt ai lui? Nu vreau sa mă trezesc si sa nu le găsesc pentru ca daca se va atinge de ele îl voi omora.
- Gata, hai sa te ajut sa te îmbraci.
Ma dau cu dificultate jos din pat si mă las îmbrăcata de el, nu îmi este rușine deja m-a văzut dezbrăcata si cu toate astea nu s-a mai atins de mine, doar uneori îmi pune mana pe burtica si vorbește cu ele.
- O sa trebuiască sa stau in pat? Îl întreb.
- V-a trebui sa te odihnești, o sa mai ieși si afara dar cu cat mai puțin cu atât mai bine.
Ieșim din spital si ne urcam in mașină, pentru perioada asta a anului e destul de bine afara.
Ceva se petrece cu Cătălin, îl frământă ceva si îmi dau seama după cum își roade buzele. Poate se gândește sa îmi dea drumul, s-au măcar sa vorbesc cu ai mei.
- Ce zici daca mergem in oraș deseară?
Ultima oara când am ieșit am aflat ca sunt gravida, as vrea sa refuz dar pur si simplu m-am saturat sa stau toata ziua in casa.
- Suna bine, ii răspund.
Nici bine nu ajungem acasă ca ma băgat direct in pat si ceea ce e curios mi-a făcut si mâncare. As vrea sa fie mereu așa si sa nu se mai ascundă de mine.
La ora opt mă dau jos si mă îmbrac cu o rochie lunga neagra si îmi împletesc parul. Machiajul cat mai natural si gata. Când mă gândesc cat mă pregăteam înainte, si ce stresata eram la prima întâlnire cu Alex. Acum nu mai are nici un sens, nu am pentru cine sa o fac.
- Arați bine, îl aud spunându-mi din spatele meu.
- Si tu, mă îndrept către el si ii îndrept papionul.
Arata bine, dar nu m-ai simt nimic. M-am învățat sa îl am in preajma mea, sa știu ca nu sunt singura si am pe cineva cui sa mă plâng.
- Hai sa mergem, mă ia de mana si ne urcam in mașină.
Drumul asta nu îmi este cunoscut, e prea populat. O mulțime de magazine si cazinouri, iar hainele de pe manechine îmi amintesc de rochiile lui Sergiu
Oprește in fata unui restaurant de patru stele, ceea ce mă uimește, e prea luxos si eu sunt o balena si el mă aduce in localuri de fițe. Intram si se pare ca a rezervat o masa. Ma ajuta sa mă așez, asta e alt lucru ciudat, niciodată nu a mai făcut asta.
Mâncarea e excelenta iar vinul alb e delicios, măcar a ținut si el minte ca nu îmi place cel roșu.
Am ras tot timpul, ne-am amintit de începutul relației, cum eram doi stângaci. Când a încercat prima data sa mă sărute am dat cap in cap. Si când i l-am prezentat alor mei, mi s-a agățat fata de masa de sacou si am plecat cu toata mâncarea, a fost un mare dezastru.
- Eu unul am rămas statuie când ai plecat cu toata masa, si vad ca vine chelnerul cu desertul.
- Da, știu am făcut-o de oaie. Am mâncat cartofi prăjiți si pizza, si ne zâmbim unul altuia.
Prăjitura arata delicios, dar obiectul de pe ea îmi atrage atenția, îmi ridic privirea si mă uit la el.
- Vrei sa fi soția mea?
Nu este posibil, închid ochii si uit sa respir. Cu cererea in căsătorie a stricat seara. Abia am aflat ca Alex e mort si el mă cere. Îmi este frica sa mai deschid ochii si totuși o fac. Îl vad in fata mea in genunchi cu inelul acum in mana. Toata lumea se uita la noi iar eu sunt confuza. Fetele mele au nevoie de un tata iar daca el nu mai e...o sa fac acest pas.
- Da! Ii răspund clar in timp lacrimile îmi invadează ochii.
Îmi pune inelul pe deget in timp ce e aplaudat de cei din jur apoi mă săruta cast pe buze si mă privește.
- Ce zici daca o sa ne căsătorim mâine?
- Nu crezi ca e cam rapid? Ii șoptesc.
- Nu draga mea.
- Atunci mâine sa fie.
De ce trebuie sa am soarta asta, o sa mă mărit doar pentru a le asigura fetelor un viitor. Încerc sa zâmbesc dar nu știu daca îmi reușește, de mâine voi fi doamna Andreea Popa.
"\\"
Vreau sa va anunt ca mai am cam 6 capitole, nu vreau sa o mai lungesc.
Ce ziceti de viitoarea nunta??
Va multumesc pentru pareri si ma bucur sa va cunosc incet incet pe toti.
CITEȘTI
Alegere vinovata vol II
General FictionViata ei este in curs de schimbare dar cand trecutul o ajunge din urma...obsesia si gelozia ii schimba definitiv viitorul