- O sa vezi tu de ce sunt in stare, si îmi da o alta palma, apoi mă ia de mana si mă trântește in pat.
- Nu!! Si închid ochii.
Se apropie si mă trage de par pana mă ridica din nou in picioare. Ma uit in ochii lui si vad numai furie, e roșu la fata. Îmi mai da o palma si cad pe podea.
- O sa te fac sa îți dorești sa nu îl fi întâlnit niciodată pe Alex.
Își scoate cureaua de la pantaloni, mă holbez la el, nu era o persoana violenta.
- Nu!! Te rog lasă aia jos sa discutam, si mă târai pe podea pana ajung la perete.
Rânjește si ridica cureaua, mă întorc cu spatele si atunci simt lovitura, o arsura puternica pe spate, apoi si următoarea, strâng din dinții numai ca sa nu tip si sa ii dau satisfacție. Lacrimile îmi curg fără încetare, aud cum ii da drumul la curea si cade pe jos, mă ia de mâini si mă ridica iar in picioare, tremur convulsiv iar fata lui mă sperie, s-a transformat intr-un monstru. Îmi pune mâinile pe gat apoi le lasă in jos si trage de rochie pana o rupe. Începe sa își plimbe mâinile pe corpul meu. Îmi desface sutienul si zboară si acesta.
- Te rog...nu...îmi face...rău, ii spun printre sughițuri.
- Trebuie sa mi-o plătești, si mă arunca pe pat.
Îmi leagă mâinile de pat, încerc sa mă zbat dar nu fac decât sa mai primesc o palma. Se urca pe mine pe si ii simt buzele cum îmi cercetează fiecare centimetru de piele. Își baga mana in bata de la lenjerie si trage pana ii rupe. Închid ochii, as fi vrut sa fiu inconștienta, drogata, orice numai sa nu simt chinul asta. Îl aud cum se dezbracă, apoi Ma forțează sa îmi deschid picioarele. Nu mai are cine sa mă salveze, Alex nu știe unde sunt. Orice s-ar întâmpla aici nu îl pot uita pe Alex.
- O sa te fac sa te simți ca in rai prințesa, si rade in gura mare.
- Ești un bou, si atunci îmi deschid ochii si îl vad ca se înfurie din nou.
- Tu ai cerut-o!
Intra cu putere in mine, lacrimile îmi țâșnesc din nou. Stau si aștept sa se termine iadul, pentru ca acolo am ajuns. Ma uit in tavan, încearcă sa mă sărute dar îmi întorc capul, mă musca de gat, apoi coboară pana la sânii unde face același lucru. Îmi mușc buzele numai ca sa nu tip. Își da drumul in mine apoi cade alături cu un rânjet de satisfacție. După o perioada de timp îmi da drumul la mâini.
- Of iubito! Ai văzut ca ai fost a mea? Încă ai un corp superb, si își plimba degetele pe burta mea.
- Te urăsc, ii zic încet.
- O sa mă iubești, acum ești a mea.
Se ridica si pleacă, aud cheia in broasca semn ca a închis ușa. Încerc sa mă ridic dar mâinile nu îmi sunt de ajutor. Bandajele mi-au fost smulse, încă îmi curge sânge, reușesc sa mă ridic in picioare dar când sa fac un pas cad in genunchi. Încep sa simt durerea dintre picioare. Ma târai pana in baie, dau drumul la dus si îl las sa îmi curețe corpul. Vad apa roșie cum se scurge in canalizare. De la apa fierbinte, muchii încep sa mi se relaxeze. Am fost violata, îmi doresc sa mă trezesc si sa realizez ca nu a fost decât un coșmar urat. Îmi este dor de protecția lui Alex, sper sa mă găsească cat mai repede.
Opresc apa, si iau prosopul, îl înfășor cat pot in cap apoi iau altul si îl pun pe mine.
Ma opresc in fata oglinzi si o șterg cu mana. Imaginea care se reflecta in oglinda mă sperie.
- Ahh! Îmi duc mana la gura sa nu tip. Am o vânătaie pe obraz, buza sparta, iar ochiul se va învineți in curând. Dau drumul la prosop si îmi cade la picioare. Am o mușcătura pe sânul drept, mă întorc cu spatele si rămân muta. Sunt vânata toata, cureaua a lăsat urme adânci. Îmi vreau viața înapoi, așa nu pot trai. Deschid dulapul, e gol cu excepția unei lame vechi. Ma holbez la ea, întind mana si o iau. Ma uit in oglinda, nu știu ce sa fac. Corpul îmi îngheață instantaneu.
Încet îmi pun lama pe încheietura, nu trebuie decât o tăietura perfecta, si restul nu mai contează. Îmi tremura mana, chipul persoanei iubite îmi apare in oglinda. Arunc lama si mă prăbușesc, nu pot sa o fac, nici lui Alex nu pot sa ii fac asta. Știu ca va suferi prea mult daca as muri. Trebuie sa fug de aici, sa găsesc o cale de scăpare, dar acum am nevoie de odihna. Cu mare chin mă întorc in camera. Ma uit la pat si îmi revine scena in minte. Smulg cearșaful de pe pat si îl arunc jos. Ma pun pe margine si încerc sa uit totul. Luna de afara își trimite razele sa mă vegheze, sub vraja ei adorm in sfârșit.
"\\"
Mi-a fost foarte greu sa scriu capitolul asta, am creat personajele cu mult drag dar am vrut si putina actiune. O sa intelegeti mai tarziu de ce am ales violul, sper sa nu ma criticati si sa intelegeti.
Multumesc mult pentru voturi am vazut ca la primul volum am 4k si nu mi-a venit sa cred. Sper sa ramaneti alaturi de mine dupa ce ati citit capitolul asta.
Va pup:*:*
CITEȘTI
Alegere vinovata vol II
General FictionViata ei este in curs de schimbare dar cand trecutul o ajunge din urma...obsesia si gelozia ii schimba definitiv viitorul