15

233 40 10
                                    


Tot drumul nu scot un sunet, mă uit pe geam si admir priveliștea. Câmpiile încă sunt verzi iar copacii încep sa îngălbenească oferind ochilor o priveliște de vis.

- Îți este foame? Ma întreabă Cătălin.

Dau din cap in semn ca nu, îmi era bine la Isabela măcar ea avea grija de mine. Acum îmi este frica, sunt singura cu el si daca îl enervez mă aleg iar cu o bătaie sau mai rău poate mă ia cu forța iar. Coșmarul îmi da de furca, părea așa de real, corpul lui in mâinile mele așa fără vlaga. Ma aștept sa se întâmple orice daca ei se vor întâlni. A trecut o săptămâna si ceva de când m-a răpit, oare o sa îmi mai vad familia? Alex o sa sufere mereu după mine? Eu o sa îl iubesc toata viata, as vrea sa fug, chiar si acum as putea sa sar din mașina dar as putea muri si nu vreau sa sufere nimeni, plus ca sunt legata de portiera. Măcar știe ca trăiesc, nu i-as putea dezamăgi.

- Am ajuns, mă anunța si se da jos din mașina. Îmi deschide portiera si îmi desface cătușile. Ii vad pistolul sub sacou si mă cuprinde un tremurat vizibil. Ma uit sa vad unde suntem, cred ca e o pensiune.

- Aici o sa stăm? Îl întreb.

- Doar câteva zile, apoi vom pleca iar. Nu te mai uita la pistol, îl voi folosi doar daca ai de gând sa faci ceva ce nu trebuie. Le vom spune ca suntem căsătoriți si vom sta in aceeași camera.

Ma holbez de-a binelea la el, noi in aceeași camera? Daca se atinge de mine sar pe geam, nu as mai suporta sa mă atingă. Ma ia de mana si intram amândoi înăuntru.

- Zâmbește, îmi mârâie.

Mergem la recepție, el ii turuie o poveste inventata in timp ce eu analizez împrejurimile, din ce am auzit a cerut o camera la ultimul etaj deci nici gând sa mă arunc pe geam.

- Haide iubito, si mă ia de mana si urcam la etajul doi. Deschide camera si mă baga înăuntru. E destul de frumoasa si aerisita. Un pat mare, un birou, o mobila micuța dar drăguța. O oglinda si o măsuța pentru doamne tronează intr-un colt. Măcar are baie, mor sa fac un dus ca lumea.

- Tu stai aici, mă duc sa le zic ca vrem cina in camera, si pleacă închizând ușa după el.

Iau bagajele si încep sa aranjez singurele haine ce mi le-a cumpărat tot el.

După ce termin intru in baie si arunc hainele îmbâcsite de pe mine si intru in dus, dau drumul la apa fierbinte si aștept sa îmi dezmorțească corpul. Iau gelul de dus pus de ei si îmi spăl corpul. Nici nu aud ușa deschizându-se.

- Scuze, nu știam unde ești.

Ma intorc speriata si vad ca are privirea ațintita pe corpul meu.

- Stai acolo, nu am cu ce sa mă acopăr așa ca mă las privita.

- Nu îți fac nici un rău, crede-mă. Pot sa fac si eu baie cu tine?

- Cee? Ești nebun? Strig la el.

Îl vad ca se dezbracă si se apropie de mine, intru in perete de frica. Ia gelul de dus si buretele si începe sa mă frece pe mâini, apoi mă întoarce si îmi spală spatele. Rămân nemișcata si îmi este frica sa mă împotrivesc ca nu cumva sa îl enervez. Îmi pune buretele in mana si se întoarce cu spatele. Cu mișcări încete încep sa îl spăl cu grija, da drumul la apa si ne clătim amândoi. Iese din dus si se întoarce cu un prosop mare, mă înfășoară in el apoi mă ia in brațe stil mireasa si mă duce in pat. Caută in dulap, lenjerie si mă ajuta sa mă îmbrac. Aduce o punga in care era o cămașa de noapte si mi-o înmânează, mă îmbrac si mă uit in oglinda e perfecta. Ma întoarce cu fata la el si mă săruta pe frunte. Încep sa îmi cada lacrimile si îmi amintesc primele luni de relație când era grijuliu si atent cu mine. Îmi ia fata in mâini si îmi șterge lacrimile, mă pune in pat si îmi pune o tava cu mâncare pe genunchi. Mâncam amândoi in liniște si îl privesc speriata. După ce terminam pune tava la ușa si eu mă bag in pătura. Îl aud cum se dezbracă si simt cum se mișca patul sub greutatea lui.

- Noapte buna, îmi spune.

- Noapte buna, ii șoptesc.

Rămân in continuare confuza, nu îl mai pot înțelege, acum e protector ca in cinci minute sa se schimbe intr-un nebun. Caracterul lui e diferit si mă sperie, luna e plina si frumoasa. Rămân treaza chiar si când ii aud respirația regulata, mă uit la el si vad ca doarme profund si liniștit. Ma intorc pe partea cealaltă si adorm intr-un final.

"\\"

Gata si capitolul asta, dupa cum vedeti Andreea este cam confuza dar tot pe Alex il iubeste.

Imi place sa ma joc cu personalitatea lui, e ceva aparte pe de o parte e atent si pe cealalta e violent.

Daca aveti intrebari o sa va raspund, lasati si o parere despre personaje sa vad ce credeti.

Sorin multumesc ca ai fost mereu alaturi de mine si m-ai sprijinit.

Va pup dragilor.

Alegere vinovata vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum