13

237 39 7
                                    


- Te iubesc prințesă, îmi spune Alex in timp ce îmi întinde buchetul de trandafiri.

- Si eu te iubesc, abia aștept ziua de mâine, si îl sărut.

- Toți o așteaptă, îmi vei purta numele si vom deveni o familie.

- De când ești așa visător iubitule? Si așez trandafiri pe masa.

- De când o fata a intrat in inima si casa mea, si mă ia in brațe .

- Tu m-ai invitat, si îmi arunc brațele in jurul gatului sau.

Îmi zâmbește si mă strânge mai tare in brațe, ii simt răsuflarea calda pe buzele mele si se apleacă si mai mult pana îmi depune un sărut pe ele. Ma urca pe masa si mă săruta pe gat, închid ochii si Ma bucur de senzațiile ce m-au luat cu asalt. Îmi plimb mâinile pe pieptul lui si încerc sa ii dau jos cămașa. Îmi deschid ochii si amuțesc, Cătălin era in spate si ținea o arma îndreptata spre noi. Un sunet asurzitor se aude si Alex cade moale in brațele mele.

- Nuuu! Ma trezesc si îmi înăbuș dorința de a plânge. A fost doar un coșmar si Alex trăiește.

Ma uit in camera si vad ca sunt singura, am gatul uscat si mă dau jos din pat cu gândul sa ajung in bucătărie. Hainele de pe mine sunt ude, am transpirat in somn. Nu am mai avut coșmaruri pana acum da asta mi-a pus capac. Deschid ușa când aud o conversație din alta camera, mă apropii si îmi lipesc urechea de ușa.

- M-am culcat o singura data cu tine nu e posibil sa fi gravida.

Gravida? Cătălin o sa aibe un copil cu alta femeie? Asta înseamnă ca o sa îmi dea drumul?

- Cum adică ai uitat sa iei o pastila? Tu ai făcut asta intenționat scorpie ce ești.

Poate pot sa fug acum cat am șansa, Isabela nu pare a fi pe nicăieri, mă îndepărtez de ușa când cuvintele lui îmi atrag din nou atenția.

- Mai ai doar doua luni si naști sa înțeleg?

Doua luni...doua luni. Inima mea a încetat sa mai bata. Femeia aia e gravida in șapte luni, si noi ne-am despărțit doar de trei luni. Am fost înșelata in cel mai josnic mod cu putința. A mai existat o a doua femeie pe lângă mine sau aia a fost doar o aventura. Oglinda din fata mea îmi arata ca sunt alba ca varul si ca...lacrimile mi-au invadat fata. Vânătaia aproape a dispărut iar ochii îmi arata cat de gol e sufletul meu. Ușa se deschide in spatele meu si îl vad pe Cătălin ca se holbează la mine.

- Andreea ești bine? Si mă atinge pe braț.

- Este un idiot, mă întorc si ii dau o palma de toata frumusețea, nu știu de unde am avut atâta putere.

- O singura data daca mai ridici palma la mine îți tai mâinile.

- O sa ai un copil idiotule si mă ti pe mine aici?

Se uita șocat la mine, si rămâne mut, încearcă sa zică ceva dar nu reușește.

- Ai...ascultat? Ma întreabă.

- Am auzit tot, nu pot sa cred ca m-ai înșelat si ca eu am stat cu un bou ca tine. Cum ai putut sa îmi faci asta? Eu nu ti-am fost de ajuns?

- Nu uita ca si tu m-ai înșelat curvo, îmi spune recăpătându-si vocea.

- Eu m-am culcat cu Alex după ce m-am despărțit de tine cretinule. Tu ai conceput un copil, o responsabilitate. O sa mă duci înapoi acasă.

- Nu te duc nicăieri, ramai cu mine. Nu știu daca e copilul meu, pana nu naște tu ramai cu mine, ai înțeles? Si mă strânge mai tare de mana.

- Ești un stricat, ii arunc in fata.

Palma pe care o primesc mă face sa mă dezechilibrez, cum nu m-am agățat de nimic am dat cu capul de coltul unei noptiere. Ceva cald se prelingea pe fata mea...lacrimi amestecate cu sânge. Ma ridic in picioare si mă întorc cu fata la el, îl vad ca albește si Isabela la fel care e in spatele lui.

- Ce i-ai făcut fetei? Si îl da la o parte. Ma ia de mana si mă duce in baie. Caută trusa de prim ajutor si începe sa își facă treaba. Nu mai simt nimic, durerea parca dispare rămânând doar o mica usturime. Femeia asta are mâini magice.

- Mulțumesc, si o iau in brațe.

- Te-a mai bătut pana acum? Ma întreabă șoptit.

Nu pot sa ii spun cu toate ca m-ar putea ajuta, dar suntem doua femei contra lui.

- Nu, doar ca l-am înfuriat, si îmi las privirea in jos.

Cătălin intra pe ușa si se uita ciudat la noi.

- Plecam, in cinci minute te aștept jos, si iese afara din baie.

- Vreau sa îmi promiți ca o sa ai grija de tine, îmi spune cu o privire ciudata.

- O sa încerc sa mă mențin pe linia de plutire, iți mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine, si o sărut pe amândoi obraji.

Coboram amândouă, Cătălin a încărcat in mașina tot ce aveam aici. O mai iau o data in brațe pe aceasta femeie minunata si ii promit ca o sa mai revin cândva.

- Va aștept cu mult drag pe toți trei.

Ma uit ciudat la ea, ce vrea sa zică oare? ii zâmbesc, ne mai pupam o data si apoi mă urc in mașina alături de idiotul care mi-a stricat viața.

_"\\"

Cei care nu au vazut am inceput sa scriu o noua carte "Destin", nu o sa postez atat de des pe cat mi-as dori. In seara asta sigur nu ca prietena mea deja ma mananca din privire. Maine seara cu siguranta o sa pun.

Cu inceputul v-am dat gata sigur ati crezut ca s-au regasit. 

Va pup :*:*:*

Alegere vinovata vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum