Si am terminat si volumul doi dragilor. Nu știu cum sa va mulțumesc ca ați citit si ați rămas cu mine. Momentan nu o sa mă apuc de nimic pana nu termin si Destin pentru a mă putea axa pe altceva.
Vreau sa va mulțumesc fiecăruia in parte așa ca o sa încep cu o persoana draga care m-a ajutat extraordinar de mult. Paper_smileești un înger, mulțumesc pentru coperta si pentru sfaturi.
AdelaGureance m-as face eu fără mesajele tale pe care mi le trimiți după ce termini capitolul. Ești o drăguța si îți mulțumesc.
Andreea6262 încă îmi amintesc pactul pe care l-am făcut si multe alte chestii...suntem doua malefice
Thea751ești o drăguța si mă bucur ca te cunosc, cărțile tale sunt minunate si aștept next la toate
Adyna_Mihaellamulțumesc pentru încurajări si pentru recenziile făcute la cărti
GabrielaSaghin îți mulțumesc pentru cuvintele de apreciere si ca m-ai ajutat când am avut nevoie, nu o sa uit ca m-ai făcut sa plâng de bucurie pentru acele cuvinte.
CorneliaSava îți mulțumesc pentru fiecare comentariu si părere si aștept sfârșitul la cartea ta.
SorinMatcasu tu ai fost mereu alături de mine si ai citit chiar tot, nu am cuvinte sa îți adresez cate ai merita cu adevărat
nina4u67nici acum nu îmi vine sa cred ca ai stat pana târziu in noapte doar pentru a citi ceea ce am scris
Sunteți atât de mulți așa ca o sa va enumar pe restul Myworld_myrules04 MorosanuGeanina CatincaAvram Myha75 AdinaAdinutza1985 BeatriceAndreea8SorinaGradea TaylorBb13 încă aștept sa te răzgândești la cărțile alea doua luminitaz123 Ruxandra1331 Ilussion MishaMaria18mulțumesc pentru cuvinte si pentru comentariile drăguțe sper ca ai aruncat aceea bomba Mihailescuizabela Versandana marianarusca MelinteGeorge mulțumesc pentru susținere si pentru mesajele de pe Facebook DanyDanyel548 BucsanGeorgiana.
Ii mulțumesc mamei mele care citește cu drag si pentru numele fetelor. Se pare ca ea le-a botezat pana la urma.
Îmi pare rău daca am uitat pe cineva si nu in ultimul rând le mulțumesc si cititorilor pe care nu ii ccunos. Datorita vouă am ajuns departe.
SI ACUM SURPRIZA DE CARE ZICEAM IN EPILOG
O sa urmeze si volumul trei la aceasta carte, in marea majoritate știți dar am vrut eu sa clarific situația. O sa mai dureze ceva timp pana o sa mă apuc de el dar sper ca nu prea mult ca m-am obișnuit sa scriu mereu.
Va pup dragi mei prieteni si de acum ne mai citim la Destin.
VA MULTUMESC!!!!!!
CITEȘTI
Alegere vinovata vol II
General FictionViata ei este in curs de schimbare dar cand trecutul o ajunge din urma...obsesia si gelozia ii schimba definitiv viitorul