SA CURGA SAMPANIA URAAA CAPITOLUL 20
- In ce camera sunt? O întreb nerăbdător.
- Etajul doi camera 23.
Alegam amândoi pe scări, pun mana pe arma si mă simt mai bine. Ajung la ușa si vad ca e deschisa in laturi. Intram si o găsim goala...au plecat, asta înseamnă ca el ne-a văzut.
- Au luat-o prin spate, îmi spune Marcel de la fereastra.
Coboram rapid scările si mă urc la volan, Marcel a condus destul. Viteza îmi da adrenalina, mă uit la cel de lângă mine si îl vad cam palid, semn ca nu e prieten bun cu viteza.
După ce gonesc degeaba pe câteva străzi reușesc sa ii dau de urma. Se pare ca știe ca suntem in spatele lui ca accelerează mai tare.
Se pare ca cunoaște satul asta ca îl pierdem ceea ce mă înfurie.
- Îl omor! Tip si lovesc volanul.
- Calmează-te, îmi tipa Marcel.
După ce alerg pe alte câteva străzi ii dau iar de urma si apas accelerația pana la podea.
- Sa nu faci vreo prostie, si îl vad ca se tine de portiera.
- Vreau sa îl prind pe idiot.
Îmi simt sângele clocotind si ard de nerăbdare sa o țin in brațe pe Andreea, sa ii mângâi pielea catifelata si sa o sărut.
- Mergi naibii mai încet ca vine o mașina din fata.
Vad mașina si apăs pe frâna...nimic, nu se întâmpla nimic. Apăs de multe ori si mașina nu se oprește. Ma albesc la fata si simt un pericol.
- Nu merge frâna, tip furios.
- Scoate mașina in câmp, îmi sugerează.
- Si sa ii pierd? Nici vorba, tip la el.
- Ai grija!
Vad ca mașina in care se afla Cătălin si Andrea frânează brusc iar cealaltă mașina e la câțiva centimetri distanta. Mintea îmi lucrează imediat...daca intru in mașina lui e posibil sa o omor pe Andreea așa ca intorc volanul si intru in cealaltă mașina. Închid ochii si îmi vad toata viața, momentele petrecute împreuna.
Simt durerea care urmează o data cu impactul, centura de siguranța m-a ajutat sa nu intru in parbriz. Simt sângele cum curge pe fata mea, nu pot sa mă intorc, nu știu cum e Marcel si nici nu pot sa tip apoi îmi pierd cunoștința.
După cinci minute
Deschid ochi si vad ca încă sunt in mașina, mă dor toate oasele. Duc mana si îmi desfac centura. Îmi mușc buzele ca sa nu tip.
Simt miros de benzina...daca nu ieșim din mașina o sa explodeze. Ma uit la Marcel si vad ca nu se mișca nu vreau sa cred ca e mort așa ca îl zgâlțâi puțin.
- Marcel...Marcel? Ma auzi? Îl întreb.
Aud un murmur slab semn ca încă trăiește, încerc sa ii desfac centura dar nu merge se pare ca s-a înțepenit. Nu îmi mai simt durerea din corp, panica mă cuprinde încercând sa ne salvam.
Îmi amintesc ca am un cuțit in torpedou, li caut si îl găsesc. Tai centura de siguranța si îl eliberez.
- Auuu! Tipa si îl vad ca deschide ochii.
- Trebuie sa ieșim, mașina o sa explodeze.
- Am mana rupta, îmi spune.
Încerc sa deschid portiera dar si asta e blocata, bag cuțitul si forțez pana o deschid. Reușesc sa ies afara si vad cum se scurge benzina.
Il trag si pe Marcel afara cu toate ca am avut nevoie de o putere supraomeneasca.
Îl trag pana la marginea șoselei si îl așez in sanț. De la efortul depus mă prăbușesc alături de el. Durerea îmi reapare si nu știu cat timp mai rezist.
In depărtare se aud sirenele dar nu mă ridic de jos, si bine am făcut. In momentele următoare mașina explodează cu o bufnitura asurzitoare. O bucata de fier cade aproape de noi si îmi pun mâinile deasupra capului.
- Marcel? Răspunde?
Nimic, încep sa plâng si atunci sosește salvarea. Vad cum urca trupul lui Marcel in una din ambulante si apoi mă preluează pe mine.
- Trebuie sa rezistați, ajungem imediat la spital, aud o voce.
Ochii mi se dau peste cap si îmi pare in fata imaginea ei apoi mă afund in abisul întunecat.
"\\"
Na ca nu au murit in explozie...ce? Credeati ca sunt asa malefica si ca nu am suflet?
Bine, inca nu stiti daca supravietuiesc la spital.
Mi-au placut comentariile si mesajele voastre m-ai ales @Andreea6262 care cred ca ma spanzurat de nu stiu cate ori:))
Sper ca v-am mai linistit apropo asa cum am zis la inceput sa curga sampania. Initial planuisem doar 20 de cap dar acum sunt mai multe.
P.S Capitolul urmator are un avans de timp mai exact o sa treaca o perioada din viata lor.
Va pupacesc
CITEȘTI
Alegere vinovata vol II
General FictionViata ei este in curs de schimbare dar cand trecutul o ajunge din urma...obsesia si gelozia ii schimba definitiv viitorul