( Aceasta carte nu poate fi inteleasa fara sa cititi primul volum. Capitolul e destul de scurt tinand cont ca e doar inceputul.)
Mă uit in oglinda si nu îmi vine sa cred ca sunt eu. Mă simt frumoasa si pregătită sa încep o noua viată alături de Alex. In ziua asta contam numai noi doi, chiar daca suntem înconjurați de toți cei dragi noua. Roxana îmi termina de aranjat coafura, am rămas bune prietene după concurs. Si acum îmi este martora alături de prietenul ei.
Rochia alba, lunga se modelează perfect pe trupul meu subțire. Sergiu a făcut-o special pentru mine, el si soția lui urmează sa ne fie nasi.Acum am o cariera in modelling, am devenit fața firmei lui Sergiu, si trebuie sa recunosc îmi merge foarte bine. Am primit o mulțime de oferte, dar, nu le-am acceptat in semn de respect pentru cel care mi-a deschis un viitor.
Îmi mai retușează puțin machiajul in timp ce ușa se deschide iar camera începe sa prindă viată.
- Ești superba, îmi spune mama.
- Na! A venit si rândul tău, îmi spune Gabriela in timp ce mă îmbrățișează.
- Totul datorita lui Sergiu si Roxanei care m-a făcut frumoasa azi.
- A fost o plăcere pentru mine, îmi spune.
- Mă bucur ca am ajuns sa va vad pe amândouă la casa voastră, ne spune mama cu lacrimi in ochii.
- Oh mama! Îți strici machiajul, vreau sa arați bine la logodna mea, si o îmbrățișam amândouă surori.
- Doamna sa știți ca m-am chinui sa va fac sa arătați bine, daca plângeți veți strica totul, ii spune Roxana.
- Alex este gata si te așteaptă pe tine. In zece minute trebuie sa intrați sa va oficializați căsătoria, îmi spune Gabriela.
- Vin si eu imediat, nu vreau sa întârzii in prima mea zi de femeie la casa ei, si începem sa radem amuzate.
Au plecat toate trei sa îl anunțe si pe Alex. Emoțiile pun stăpânire pe mine, si îmi tremura mâinile când încerc sa mă încalț cu sandalele. Mă gândesc la viitorul nostru împreuna. Încă nu am discutat despre copii cu el, dar sigur își dorește si el la fel de mult ca mine.
Un aer rece a pătruns in camera...fereastra e deschisa. E ciudat, nu îmi amintesc sa o fi deschis. Mă duc sa o închid când cineva îmi pune la gura o batista, încerc sa tip dar degeaba. Nu ii vad fata atacatorului dar nici nu e nevoie in câteva secunde leșin.
"\\"
Ce credeati ca o sa stau mult pe tusa??? Nici vorba, azi am oscilat cu gandul asta si am ales sa va pun primul capitol In speranta ca va e dor de cei doi.
Ii multumesc lui Paper_smile pentru coperta si pentru tot ce ai facut pentru mine.
Va las in mister vreo doua zile sau poate nu:)) va pup dragilor.
CITEȘTI
Alegere vinovata vol II
Fiksi UmumViata ei este in curs de schimbare dar cand trecutul o ajunge din urma...obsesia si gelozia ii schimba definitiv viitorul