29

203 37 18
                                    


   Rochia lunga alba îmi scoate in evidenta burtica. Îmi amintesc de ziua când trebuia sa devin soția lui Alex. Ochii mi se umplu de lacrimi fără sa vreau. Nu pot plânge, asta ar trebui sa fie cea mai fericita zi din viată mea, dar nu e si cred ca si fetele simt asta pentru ca sunt destul de agitate.

Mi-a promis ca după nunta pot sa vorbesc cu părinți mei, așa ca abia aștept sa se termine șarada asta.

- Ești gata? Își baga Cătălin capul pe ușă

- Da, mă uit pentru ultima oara in oglinda si îmi schițez un zâmbet pe fata. Coboram scările si îmi deschide ușa.

- Ești bine? Ma întreabă.

- Da, stai! Nu pot merge in picioarele goale, si îmi ridic rochia.

- Unde sunt? Si începe sa rada.

Ii arat ca sunt lângă cuier. Aduce cutia, se apleacă in genunchi si mă încalță.

- Mulțumesc, uneori mă uimesc gesturile pe care le face.

Ne urcam in mașină si pornește spre locul unde o sa devenim soț si soție.

E atât de greu pentru mine, nu mă părăsește sentimentul de vina, știu ca e greșit ceea ce fac dar cum pot sa îmi cresc fetițele fără un tata. Poate daca era doar una mă descurcam dar așa cu doua nu pot. Ma sacrific eu pentru a avea ele un viitor mai bun. Promit ca după ce vor împlini paisprezece ani le voi spune despre adevăratul lor tata sau le voi povesti mereu despre el chiar daca îmi voi face rău.

- Am ajuns, coboară si îmi deschide portiera, mă ajuta sa cobor apoi intram in acea clădire. Sunt multe cupluri fericite aici așa ca încerc si eu sa zâmbesc.

- Sunt atât de mulți, noi când intram? Îl întreb.

- Suntem următori, tu ești însărcinata așa ca avem prioritate, nici bine nu termina de spus ca vine cineva si ne invita înăuntru.

Îl urmam pe acel om si facem cunoștința cu cea care ne v-a lega soarta.

Cătălin mă i-a de mâini si se uita in ochii mei, nu aud nimic din ce spune aceea doamna, îmi simt ochii înlăcrimați așa ca încerc sa mă stăpânesc. Imi strânge mâinile semn ca urmează partea importanta.

- Cavalere Popa Cătălin o luați de soție la bine si la rău pe domnișoara Mărculescu Andreea?

- Da, spune in timp ce se uita in ochii mei si zâmbește.

- Domnișoara Mărculescu Andreea îl luați de soț la bine si la rău pe cavalerul Popa Cătălin?

Ma uit la el si încerc sa vorbesc, inima îmi bubuie in piept si fetele mă lovesc in coaste.

- Aaaaa...aud ușa trântindu-se de perete si îmi intorc privirea.

- Nu v-a avea loc nici o căsătorie aici...

Din perspectiva lui Alex

Ieșim din aeroport si căutam mașina in parcarea imensa. După câteva ture de căutări o găsim in sfârșit, bine ca are si GPS.

- De data asta conduc eu, ii spun lui Marcel.

Își ridica mâinile in semn de predare si se urca pe locul din dreapta. Pornesc mașina după ce introducem adresa. In câteva minute o sa o vad si o sa o ating. Telefonul îmi suna in buzunar si vad ca e Sergiu, sper sa nu îmi dea o alta veste rea.

- Alex, cei doi sunt la starea civila, fugi acolo pana nu e prea târziu.

Frânez brusc de era sa intru in parbriz, ii dau telefonul lui Marcel si introduce noua adresa.

Nu se poate sa îmi facă așa ceva, cum a putut accepta sa se căsătoreasca cu ala. Daca a obligat-o i-l omor...iar daca a fost de acord ea, vreau sa îmi spună si o sa o las sa fie fericita.

Ajungem la clădirea imensa si intram înăuntru, întreb paznicul care e sala si apoi fugim pana acolo. Pe hol nu sunt semn ca au intrat deja.

- Domnule nu aveți voie acolo, îmi spune cineva.

- Soția mea e acolo...a fost răpita.

Apăs pe clanța si intru înăuntru...era acolo si părea pierduta si nefericita.

- Nu v-a avea loc nici o căsătorie aici, strig si o vad cum se întoarce.

Ii vad socul de pe fata, iar apoi observ un detaliu care îmi zdruncina toate suspiciunile...e însărcinata.

"\\"

In sfarsit a gasit-o ca si eu eram suparata pe mine ca i-am despartit atata timp.

Nunta e stricata...poate

Cum credeti ca v-a reactiona acum dupa ce a vazut ca e gravida?

Draga mea iti dedic capitolul cu mult drag si ador noua ta carte " Dubla identitate" dar astept next si la celelalte.

Va pupacesc:*:*:*:*:*:*

Alegere vinovata vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum