דרך אחרת-
יצאתי מהבית של אדוארד מאושרת, חזרנו, יש לי חבר. שום דבר לא היה יכול להרוס את האושר שהיה לי באותו הרגע עד שנזכרתי שאני חייבת להגיעה הבייתה כי החופש שלי נגמר. המזוודות כבר היו ארוזות מחדש, עם המון בגדים בכל אחת מהן, לא שזה כל כך משנה כי במילא מרשים לנו ללבוש רק את המדים המגרדים והמעצבנים האלה. נכנסתי לאוטו, אבא שלי נפרד ממני בבית והנהג שלו לוקח אותי לשם. אחרי שעתיים נסיעה הגענו, ירדתי מהאוטו וחזרתי למבנה המוכר, המגעיל, המלא חול והלא נקי שאני שונאת. הלכתי לכיוון החדרים וכל הבגדים שלי התמלאו בחול, נכנסנתי לחדר . שהיה קטן פי 2 מהחדר שלי אבל שימש מגורים ל12 בנות. התיישבתי על המיטה וראיתי את ולנטיין מגיעה אלי.
"התגעגעת אליי ?" היא שאלה וחייכה.
"ברור" שיקרתי. לא חשבת עליה בכלל בזמן האחרון, המקום שלי הוא שם עם החברים שלי ולא פה. לבשתי את המדים והלכתי עם ולנטיין לחדר אוכל, האוכל המיוחד שלי היה שמור בצד וולנטיין לקחה אוכל כמו כולם. טום חייך אליי מהצד והמשיך לפלרטט עם פרצוף תחת, שני מגעילים.
"אני באמת לא מבינה מה הוא מוצא בה" וולנטיין אמרה, ובעיניה היה נראה ניצוץ של קנאה.
"לא יודעת, כנראה שהיא הטעם שלו" אמרתי והסתכלתי עליהם.
"אבל הם לא צריכים לעשות א זה פה, את כל הפלרטוטים שלהם" ולנטיין אמרה וראתה את טום נותן לפרצוף תחת נשיקה קטנה על השפתיים, מה שהרתיח אותה מאוד.
"אני לא יכולה להשאר פה עוד שנייה" היא אמרה ויצאה מהחדר אוכל, משאירה אותי לשבת לבד בחדר אוכל המגעיל והקטן, וכולם אוכלים רק אוכל מגעיל, ולי יש את האוכל הביתי הטעים שלי. אחרי שגמרתי לאכול וזרקתי את המגש, באתי לצאת מהחדר אך מישהו קרא לי.
"ג'ונס !" שמעתי צעקה והסתובבתי, אבל היא לא הייתה של פרצוף תחת אלה של טום. "אני שמח מאוד שהגעת, פחדתי שלא תחזרי" הוא אמר שהתקרב אליי.
"כן.. טוב אני צריכה ללכת, טום" אמרתי ובאתי ללכת , אבל נתקלתי בפרצוף תחת שהפילה את כל המגש שלה, ואני נפלתי על כל הדוכן של האוכל והכל נפל.
"מה את חושבת שאת עושה ג'ונס ?!" היא שאלה אותי בעצבים. אני בטוחה שהיא שמה לי רגל, אני לא נפלתי כך סתם על זה.
"זו לא אני, שמת לי רגל !" אמרתי בעצבים, בזמן שכל מי שהיה באזור נעץ בנו מבטים כאילו אנחנו שתי שחקניות בסרט מתח. או במקרה של אן, יותר סרט אימה.
"את נשארת היום הלילה לשמור ג'ונס" היא אמרה.
"מה ? אבל זה לא היה התור שלי !" אמרתי. "עונש" היא אמרה וחייכה
"עם מי אני שומרת ?" שאלתי.
"לבד" היא אמרה וחייכה, ואני יצאתי מהחדר בעצבים. ממש התאפקתי לא לתת לה אגרוף. אבל אם הייתי נותנת לה אגרוף רובה הסיכויים שהייתי שוברת את היד כי היא הרבה יותר חזקה ממני. אני צריכה לנסות את זה, אולי אם אני אשבור את היד אני אוכל לצאת מהמקום המסריח הזה ולחזור סוף סוף הביתה.
כולם הלכו לישון ורק אני נשארתי לשמור עם המדים המעצבנים האלה, הסתובבתי בכל המבנה. הלכתי לטלפון והכנסתי את הכרטיס שלי, יש לי שיחה אחת היום.
"אדוארד ?" שאלתי .
"היי אמה, התגעגעת אליי ?" שמעתי את קולו המתוק מהצד השני של הטלפון.
"ברור" אמרתי .
"התגעגעת אליי ? או שכבר שחכת אותי ?" שאלתי.
"ברור שהתגעגעתי, מהרגע שהלכת אני לא מפסיק לחשוב עלייך" הוא אמר .
"איך שם ?" הוא שאל.
"המפקדת שונאת אותי, היא כל הזמן נותנת לי עונשים" אמרתי.
"מה קרה ?" הוא שאל.
"היא נתנה לי לשמור הלילה בגלל שנםלתי בחדר אוכל והפלתי שם את הדוכן עם האוכל, אבל זה בגללה ! היא שמה לי רגל!" צעקתי "אל תדאגי, אני אבקש מההורים שלי שיעזרו לאבא שלך להוציא אותך משם. כך בטוח תצליחי לצאת יותר מהר" הוא אמר.
"טוב תודה אדוארד, אבל אני צריכה לנת.." לפני שגמרתי להגיד את המשפט הטלפון כבר התנתק. התיישבתי על החול כי לא היה שום מקום אחר לשבת, כמו שאמרתי , הכל חול. הכל היה רטוב וקר, והכל בלילה נראה כל כך מפחיד, יש קולות מוזרים . התחלתי לשמוע צחקוקים מעבר המסדרון, וראיתי את פרצוף תחת מצחקקת ואת טום מנשק אותה בפראות. התקרבתי והתחבאתי מאחורי הקיר, כדי לשמוע מה הם אומרים.
"בחדר שלי או בחדר שלך ?" היא שאלה וניסתה לעשות קול סקסי. דבר שלא הצליח לה ואפילו דיי הגעיל.
"איפה שאת רוצה, אבל תחליטי כי אני כבר לא יכול לחכות יותר" שמעתי את טום אומר והייתי מאוד מופתעת מהתשובה שלו. הוא נראה מדריך כזה שמכבד את הצבא ולא יעשה את זה פה, וגם פרצוף תחת נראת כך.חוץ מיזה אני ממש לא מבינה את הטעם שלו. אם הטעם שלו זה בנות מלאות שרירים שיותר חזקות ממנו עם מדים וגולגול משוח, אז שיהיה לו בכיף עם פרצוף תחת .
שניהם התקרבו לכיוון שלי, הסתתרתי מאחורי הקיר עוצרת את נישמתי, מקווה שהם לא ישמעו אותי. טוב, אבל אין מצב שהם היו שומעים אותי. הם היו עסוקים כל כך בנשיקה הסוערת שלהם, שגם אם כל הגדוד היה מגיע לכאן לא נראה לי שהם היו שמים לב. הם המשיכו ללכת כשפרצוף תחת מצחקקת צחוק דבילי, וטום רק מנשק אותה.
"איכס" לחשתי בשקט. אין להם טיפה של כבוד ... אבל ממש משעמם לי. ואני רוצה להחזיר לפרצוף תחת על שבמקום להיות בחדר ולישון אני צריכה להשאר כל הלילה ערה, וטוב, גם לראות את כל סרטי הפורנו שלה. אז החלטתי להשתעשע קצת ולהרוס לה. עקבתי אחריהם, וראיתי שהם נכנסים חדר של טום וסוגרים אחריהם את הדלת. "הגיע הזמן להשתעשע קצת" לחשתי, והצאתי דף ועט מהתיק. טום ואן, אנחנו מבקשים שתפסיקו לעשות את כל הקולות שאם עושים פה ותחזרו כל אחד חדר שלו. אתם מפריעים לכל המקום לישון וכולם ראו אותכם" הצמדתי את הפתק לקיר, דפקתי על הדלת וברחתי. אחרי חמש דקות ראיתי שאף אחד לא יוצא. חזרתי ודפקתי על הדלת הכי חזק שאני יכולה, וברחתי להסתתר מאחורי שיח. כעבור דקה טום יצא שעל גופו רק בוקסר, וואוו הוא נראה ממש טוב. טוב אבל הוא עם פרצוף תחת, הוא גם חלק מכל הסרט פורנו המגעיל הזה.
"טומי"
"בוא נמשיך" ראיתי את פרצוף תחת יוצאת כשגופה רק עטוף במגבת. איכס. טוב היא נראת יותר טוב ממקודם . שיערה חלק ושחור, ויחסיתארוך. כשהשיער שלה ארוך הוא מבליט את העיניים שלה והפנים שלה נרות יפות יותר .
טום הסתכל על השטח מסביב, ולא שם לב לפתק שעל הדלת. קצת לפני שהוא עמד לסגור אותה הוא הוריד את הפתק מהדלת והראה אותו לפרצוף תחת.
"אני חושב שאנחנו צריכים להפסיק כאן" הוא אמר ונתן לה נשיקה קטנה על השפתיים, שמהר מאוד הפכה לנשיקה סוערת.
"נכון" היא אמרה אחרי הנשיקה, נכנסה פנימה והשאירה את טום המום. הוא נכנס פנימה אחריה. הם ממשיכים לעשות את זה אחרי הפתק ששמתי להם ? אחרי כמה דקות פרצוף תחת יצאה כשיש עליה מדים, נתנה לטום נשיקה קטנה על השפתיים והלכה. רציתי להתנגנב בשקט, אבל מעדתי והשמעתי קול נפילה. טום, שגם היה כבר עם בגדים התקרב לכיווני. עצמתי את עיניי ונשכתי את שפתיי בתקווה שלא יראה אותי, וגם הרגל כאבה לי כי היא דיממה מהנפילה. "מה את עושה פה ג'ונס ?" הוא שאל, ועצמתי את עיניי יותר חזק.
"את מוכנה לענות ג'ונס ?" הוא שאל וקמתי, כי הייתי שכובה על הרצפה. כל הבגדים שלי והפנים שלי היו מלאים בחול, ועל המדים בברך היה גם כתם דם מהנפילה. נערתי את פניי מהחול המגעיל שיש להם, שעכשיו גם בקבוק שלם של קרם פנים לא יעזור לי לנקות אותם מחדש.
"אני רק בסיור כאן, המפקד" אמרתי, הצעדתי וחייכתי, הוא לעומת זאת לא החזיר לי חיוך. "את מוכנה להסביר לי מה זה ? ומה בדיוק ראית ?" הוא שאל, ונתן לי את הפתק.
"אין לי מושג מה זה המפקד" אמרתי.
"אבל אני לא חושבת שאתה אמור להראות לי את הדברים האלה שלך, המפקד" אמרתי . "למה את מתכוונת ?" הוא שאל.
"שאני לא אמורה ללדעת מה אתה עושה במיטה, המפקד" אמרתי וחזרתי כמה וכמה פעמים על המילה 'מפקד' בכוונה. אני חושבת שהוא התרכך, הוא התכוון לצעוק עליי בגלל שהפרעתי לו אבל אז הוא הבין שאסור לו לעשות דברים כאלה פה.
"אוקיי, לילה טוב" הוא אמר וחזר לחדר שלו, אבל עצרתי אותו.
"רגע טום, אני יכולה ללכת ? אני לא רוצה לשמור יותר, אני עייפה ובאמת שגם זה לא היה באשמתי ..." אמרתי .
"זה העונש שנתנו לך" הוא אמר.
"ביי ג'ונס" הוא אמר וחזר לחדר שלו, טורק אחריו את הדלת. כנראה שהוא ממש כועס שהפרעתי לו עם פרצוף תחת, אבל האמת שאני ממש לא מצטערת שעשיתי את זה. גם בשביל להשאר לשמור עוד 3 לילות לא הייתי מתחרטת על זה. הלכתי והתיישבתי על החול הקר, נותנת לעיניי להעצם, אבל פוקחת אותן מהר. איפה אני רוצה לישון ? על החול המגעיל הזה ? כבר עדיף לא לישון. למרות שאני במילא כבר כולי מלוכלכת. עיני נעצמו שוב פעם, עד ששמעתי צעקה שגמרה לי לקפוץ מהחול הקר , ולהשפריץ מלא חול. "ג'ונס" הקול צעק.
"טום ?" שאלתי .
"מה אתה עושה פה ?" אמרתי והתקדמתי לעברו, מנסה לא ליפול . הייתי כמו הילדים האלה בגן, שחוזרים עם ארגז חול בנעליים. "באתי לארח לך חברה, ולבדוק שלא תרדמי כמו שכמעט עשית עכשיו" הוא אמר והתיישב על החול.
"חשבתי שאתצה כועס שהפרעתי לך עם פרצו... אן" אמרתי.
"אני מפקד, אני לא יכול לכעוס בגלל דברים כאלה" הוא אמר ואני חייכתי. נתתי לעיני להעצם טיפה.
"ג'ונס !" הוא צעק והעיר אותי.
"מה ? אני עייפה !" צעקתי.
"אני פה כדי לארח לך חברה, ומה שאת עושה זה לישון ? זה לא העונש שלי ג'ונס, זה העונש שלך" הוא אמר .
"נראה לי שאני אלך" הוא אמר .
"לא ! תשאר" אמרתי .
"אז את לא ישנה" הוא אמר
"טוב" אמרתי, ואחרי שתיקה של כמה דקות שאלתי.
"למה אתה רוצה לארח לי חברה ?" "כי אני מרגיש רע בגלל מה שראית, לא היית אמורה לראות את זה" הוא אמר.
"אה" אמרתי. אבל הרגשתי שזאת לא רק הסיבה, שהוא בא לכאן בגלל עוד סיבות אחרות, אולי כדי להכיר אותי בדרך אחרת.היי
המטרה שלכן לפרק הבא היא:
-55 צפיות
-12 דירוגים
-3 תגובות
YOU ARE READING
mistake
Romanceאמה ג'ונס , היא ילדה אמריקאית מפונקת , שההורים שלה והמשרתים שלה עשו הכל בשבילה עד עכשיו . אבל אז היא עושה טעות אחת קטנה, שבגללה הכל משתנה .