1×2

4.5K 197 4
                                    

El sem tudjátok képzelni mik kavarogtak a fejemben. A legfontosabb hogy hova visz?!

- Kérlek.. hova viszel?-nyöszörögtem miközbe maga előtt löködve.

- Kussba legyél már. Meg fognak hallani!-fogta meg a kezem.

- Épp az a célom!- mondtam- Segí..
.-kiálltottam de be fogta a számat, majd megálltunk.

- Na ide figyelj hercegnő! Egy: nem akarok tőled semmit! Kettő: nem tőlem kellene félned hanem azoktól akik utánam jöttek és ha az útjukba kerültél volna, véged lenne.-hadarta el gyorsan.

Bólintottam rémülten.

- És mégis hová kell futnunk?-suttogtam, miközbe halkan lépkedtünk az üldözői elől.

- Nem tudom. Tudsz valami helyet ami ismeretlen lehet számukra? -nézett hátra.

Csak arra tudtam gondolni hogy hazajuthassak valahogy.

- A mi házunk?-kérdeztem félénken.

- Vezess! Nagyon sok előnyünk van. De gyorsan!-siettetett és lökött rajtam egyet.

- Beköplek, ha mégegyszer meglöksz.- álltam meg egy pillanatra.

Ezután már nem szóltunk egymáshoz. Mikor megláttam az erdő szélét hirtelen előttem lett egy kép, ha most elrabolnak, tuti megerőszakolnak. Ha nem ez a srác, akkor az általa mondott követői. Nem így akarom elveszteni a szüzességemet. Sőt még nem is akarom.

- Akkor sietnénk?-sürgetett.

Elkaptam a kezét és elkezdtünk a házunk felé futni. Szerencsémre pont most nincsenek otthon anyámék. Beszaladtunk a házba, majd magukra zártam az ajtót és neki dőltem.

- Most már igazán tartozol egy magyarázattal!-förmedtem rá.

- Tudod vannak rossz emberek a világon...-kezdtett bele- akiknek ha nem ugrassz úgy, ahogy fütyülnek, enyhén mondva kiverik belőled a sz*rt is, durván mondva megölnek...-nézte a szőnyeget.

- És hogy kerülök ebbe az egészbe bele?-néztem döbbenten rá.

- Ezt idővel elmondom, még nem szeretném.

Hazudj... (+18)Where stories live. Discover now