... kívánlak, meg akarlak csókolni, itt... -mutatott a számra- ...és mindenhol máshol.-suttogta.Ajkai mozgása kissé elvonta figyelmemet. Telt, puha, édes lehet az ajka. Napokig eltudnám nézni. Vajon hogyan csókolhat? Mennyire profi már ebben?
- Tessék? Mi volt a kérdés?-ráztam meg a fejem.
- Nem volt kérdés.- hajolt a nyakamhoz. - Első pillanattól kezdve megbabonáztál, aztán ahogy meséltél még jobban éreztem, hogy kellessz.-suttogta a fülembe.
- Bocsánat.. vagymi, de most ismertelek meg úgymond.- magyaráztam kézzel-lábbal - Nem hiszem hogy a barátságunknak ez lenne a legjobb folytatása.- toltam el kicsit magamtól.
Hogy mi van? Ezt nem gondolja komolyan. Ismerjük egymást 3 órája és ilyeneken jár az esze...
- Barátság extrákkal?! Ígérem nem bántalak meg soha.- mondta férfias hangvétellel.
Ekkor eszembe jutott anya és apa, a köztük lévő kihűlt szerelem, ami ma már csak együttélés. Talán van ebbe a kötetlen szexuális kapcsolatba valami, ami magával ragadott. Nincs érzelem, törődést is kapok, kielégülést... uhh de rég is volt már mindez meg. Ezzel kapcsolatba sokaknak tűnhet a helyzet rossznak, hogy én vagyok a rossz lány. Gondolni bármit szabad, viszont ha valakit nem ismerünk ne ítélkezzünk. Valamint ha akad egy jó haver, aki szeretné a barátságot kicsit elmélyíteni... bele kell vágni, nem tudni mit hoz a holnap... és bármi kisülhet belőle.
- Wcbe... egy perc múlva.-súgtam oda neki, ami látszólag kicsit felizgathatta, mert szemével az ajkaimat kezdte felfedezni.
Nem válaszolt, csak matatni kezdett a táskájába, persze én indultam a wc irányába, ami meglepően tiszta volt. Rosszabbra számítottam. Ahhoz képest tök kultúrált ez a hely. Tökéletesnek nem mondanám, de egy laza szexhez megfelel.
Általában nem teszek ilyet. Sőt ellenzem. De hát fiatalok vagyunk éljünk a lehetőséggel.
Ekkor kopogtak.
- Ki az?- szóltam ki kissé halkan.
- Én.- mondta kívülről az ajtóra tapadva.
A zárat kinyitottam és beengedtem magamhoz. Amint teste teljesen bent volt bezártuk az ajtót, kis szünet következett a beszédbe. De ez kellett, végre csend, hogy átélhessük a pillanatot, aztán történt aminek történnie kellett.
Ajkai puhaságáról álmodoztam még az ülesemen és tessék megkaptam. Én, aki épp új életet kezd, máris elkezdtem úgy élni, mint aki bármit megtehet. És itt van ő, a srác, akivel ezt a változási folyamatot el tudom indítani. Akartam. Őt. Minket. Most. Lágyan csókolt meg, derekamra tette a kezét és magához húzott. Amolyan első találkozáskor adott tökeletes csók volt, amit mintha már hónapok óta vártunk volna. Olyan volt, mint egy perverz álom, amit mindenki életébe legalább egyszer álmodik. Álmodik a szőke (természetesen kinek milyen színű jön be) hercegéről, aki megmutatja neki gyönyörrel teli életét. Majd elrontotta a csodás pillanatot 3 röpke szóval...
Hogy mi volt az?! TIPPELJETEK.!...