1×8

2.9K 176 1
                                    


- Ami tegnap történt tabu. Kinyírlak ha megtudja más! - fenyegetett meg.

- Oh..pedig szép példány!- mondtam incselkedve.

- Visítanál tőle, mint a kismalac elhiheted. Viszont tényleg tartsd a szád.

- Khm.. és mégis mit kapok hogy hallgassak?- tettem csípőmre a jó kezem.

- Csak hagyj békén. Kerülj el!

- Ez lehetetlen drágám.- felkapta a fejét.- Egy osztályba járunk.

Lehajtott fejjel nézte a cipőjét.

- Akkor sem mondhatod senkinek.-förmedt rám miközbe tekintete még mindig a padlón volt.

- Hmm.. nem hiszem hogy Hetti örülne annak, ha megtudná, hogy megfenyegettél.- emeltem fel az állát a kezemmel.

- Ne. Nyúlj. Hozzám. Nem voltam világos az előbb?- nézett kérdően a szemembe.

Beleborzongtam.

- Ugye azért szeretsz?- biggyesztettem le a szám két sarkát, a szememmel pedig egyenesen rá néztem... bele a lelkébe.

- Isten őrízz...- vágta rá, kikerekedett szemekkel.

- Hm.. majd kiderül.-mondtam majd ismételve a tegnapit egy puszit nyomtam az arcára, viszont most eltolt magától.

- Ezt ne! Még azthinnék hogy pont veled vagyok együtt, ilyen szar ízlésem azért nincs.- eme mondat hallatán kapott egy bal, igen... BAL horgost, amivel sikeresen eltörtem a gipszem.

Szegény gipszecském eltört. *szip-szip* Az orvos egyetlen kérése az volt, hogy ne üssem semmihez. Hmm ezesetben kivételesen örültem, hogy rajta volt a gipsz viszont most magyarázkodhatok Polly néninek. El is indultam a rendelőfelé. Benyitottam és látta rajtam hogy gond van. Nem is a kezemből megítélve, hanem a könnyekből amik a szemembe gyülekeztek addigra. Elmondtam neki hogy beütöttem a kezem véletlenül..... a falsarkába. Gondolta hogy történt valami így írt igazolást, újragipszelte a kezem és már menhettem is haza. Kifele mentet láttam hogy van még valaki Polly néni rendelőjében. Ki más is lenne. Pf. Egy hatalmas lila folttal az arcán várta hogy bemehessen. Kijött a doki megnézni hogy van e még valaki idekint meglátta ahogy szinte farkasszemet nézünk Ashtonnal.

- Khm..fiam te jössz.- kopogott a cipője elejével a padlón.

Mit sem szólva indultam el a kocsim felé, aztán haza, ahol egy meglepetés várt a postaládába valami kórházi jelentés akármi. Hmm. Apának jött. Hm máskor is küldtek már a nevükre olyan papírt, amit amúgy az enyémre kellett volna. Ám ez nem olyan levél volt. Ez egy...

Hazudj... (+18)Where stories live. Discover now