1×10

2.8K 168 0
                                    


- Hát...te?- kérdeztem meglepetten.

- Csak nem megleptelek hercegnő?- villantott egy 100 wattos mosolyt.

- Ah..annyira nem, mint én téged...- súgtam oda neki - szép lett a szemed.

- Mondtam, hogy hanyagold a témát és köszönd magadnak!- üvöltött rám.

Jaa, hogy még azt hiszi hogy csak így dirigálni fog nekem. Szerencsémre a hangos kiabálása miatt, az ajtóhoz jött Oliver.

- Baj van öcskös?- érdeklődött.

- Eh, te vagy a pasi akit lepattintottam Livről. Hmm. Érdekes, és most itt vagy.

- Ki intézte el ilyen jól az arcod? Kellene a másik oldalra is?- indult meg felé.

- Oliver?- nézett rám- Menj be kérlek.-kérleltem.

- Ha hozzá érsz, halott ember vagy.- nézett egyenesen Ash szemébe, majd visszament tvzni.

- Nos miért is jöttél?-tettem a csípőmre a kezem.

- Anyám kérte, hogy nézzek át mert "egyedül vagy"- mutatta a kezével az idézőjelet - De látom már vigyáznak rád- fordult a nappaliban tvző Oliver felé-, szóval csá.- mondta és indult el a kapunk irányába.

Miért vagyok ilyen faragatlan, bocsánatot kellene kérnem az arca miatt. Ahogy a mondás tartja : Okos enged..., nem folytatom inkább.

- Várj!- futottam utána egy kis gondolkodás után - Kötelező átjönnöd vacsizni.- próbált válaszolni de nem hagytam- Nincs nemleges válasz, mert kirángatlak a szobádból is, ha az kell.

- Miért nem hagysz békén?

- Ember, te jöttél hozzám át. Örülj neki, hogy nem kaptad meg a délutáni párját.- emeltem fel a kezem.

- Asszony, te csalsz meg más pasival.-amint kimondta lesokkolt,de szerintem ő is rájött hogy nem így akarta volna, vagy nem is akarta volna hangosan kimondani.- Mindegy megyek hello.- köszönt el és már indult is.

- Ash? -kiáltottam utána.

Megállt, viszont nem fordult meg.

- Attól áll a vacsi?- kérdeztem.

- Legalább kajálok egyet.-vonta meg a vállát, majd tovább ment.

Megvártam míg hazaér, aztán én is bementem a házba. Oliver már idegesen várt. Hozzám se szólt, csak bámulta a tvt.

- Oliiii, imádlak hogy kiálltál értem.

Nem jött válasz.

- Naaaa, szólj hozzám...-másztam a hátára.

- Kérlek..!!!-ahogy kimondtam rámnézett és átölelt.- Mi a baj?- kérdeztem miközben kibújtam az ölelésből.

- Széttudnám verni az ilyen pasikat, akik így bánnak egy ilyen aranyos lánnyal, mint te! - szorította ökölbe a kezét.

- Héj nagyfiú. Az a lila folt az én művem volt. - nagyképűsködtem- Nyugi, megvédem magam tőle.- mosolyogtam rá.

Nem válaszolt csak magához húzott. Kivételesen jól esett a keménykedése Astonnal.

~~~~

Miután elköszönt Oli, hozzákezdtem a vacsi készítéséhez. Sokáig (igazából kb 3 percig) gondolkodtam, hogy vajon mit is csináljak vacsorára, hátha átjönne Ashton. Végül a spagetti mellett döntöttem. Gyors, egyszerű és nagyon fini.

Már épp elkészítettem, amikor kopogtak. Nyitom az ajtót, aztán egy hatalmas meglepetés fogadott...
Na nemár...

Hazudj... (+18)Where stories live. Discover now