... Egy laza mozdulattal felkapott az ölébe és lerakott a kanapéra. Khm. Köszönöm Ashton, de magamtól is le tudtam volna feküdni. Hm. Hirtelen felém hajolt és a laza pólómból kibuggyanó mellemet nézte. Gratulálok Liv ezt a felsőt is ma kellett felvenned. Erős tekintete már lassan lyukat égetett a mellkasomba. Azt sem tudtam mit kellene tennem. Tudtam, hogy helytelen dologra készül. Majd hirtelen a nyakamnak esett és erős fogaival megharapta azt. Felkiáltottam, azaz inkább felnyögtem. Tetszett neki, mert éreztem ahogy belemosolyog a harapásba. Betapasztotta a számat a kezével. Tehetetlen voltam. Sem felállni, sem menekülni nem tudtam erős szorításából. Teljes testtel rajtam feküdt. Még mindig azt az egy harapást folytatta a nyakamon. Már annyira fájt, hogy könnyek gyűltek a szemembe, így beleharaptam a számat eltorlaszoló kezébe. Amire felmordult és fogaival elengedte a nyakamat. Megkönnyebbülés volt. Teste feljebb emelkedett és immár fentebbről nézett le rám. Melegséget éreztem a nyakamnál. Odakaptam a kezem és mit ne mondjak kicsit belém mélyesztette a fogait, kissé véres lett a kezem a nyakamra ejtett harapása miatt, akárcsak a szája széle. Mi ő valami vámpír vagy mi? Letörölte szájára folyt véremet, majd rám nézett szép zöld perverz szemeivel. Szinte láttam mire gondol...- Ennyire beindultál? -kérdeztem tőle miközben a már merev férfiasságára pillantottam.
Nem válaszolt, csak hozzám nyomta ágyékát, mire felnyögtem. Felém hajolt, majd szaporább lett a szívverésünk, ezután megcsókolt.
Mi? Megcsókolt? Ajka puha volt, csókja édes. Ágyékaink összeérésekor éreztem forró duzzadt merev farkát. Mikor észrevette, hogy elfogy a levegőnk és már nem viszonzom csókját leszállt rólam.
- Ne indíts be többet, vagy rosszul jársz kislány.
- És mi lenne ha ezt a kis incidenst megtudná valaki?-vetettem be a fantáziáját begerjesztő pillantásomat, igazából arra gondoltam, hogy mi fog történni ha Bri megtudja ezt.
- Rosszabbul jársz, mint most. Mondtam. - lépett hozzám közelebb.
- Hahó. Ez nem fog pár óra alatt eltűnni a nyakamról.-mutattam rá.
- Oldd meg édes, hogy senkise lássa.- kacsintott, majd indult.
- Mit fog ehhez szólni Bri ha megtudja? -kérdeztem.
Kuncogva válaszolt - Szerintem hidegen hagyja majd - rántotta meg a vállát, majd elindult haza.
- Ezt nem értem.
Az ajtóból még nevetve kiabált vissza - Bri...