1.časť ( školaa volaa)

126 6 2
                                    

07:20      2.9.2016

,, Fffffffuj" zatrieskala som od únavy na dvere mojej najlepšej kamarátky Lilly.
,, Už ideeem, ahoj mami" zakričala na mamu Lilly. Otvorila prudko dverami tak ,že si skoro vybila zuby :D.
,, Druhý deň...dúfam,že tento deň nezomriem od nudy (šak škola je nuda :D)" vydýchla som až mi skoro vyletela slina.

Prečo znova škola chcem ešte týždeň veget.

,, Čo... ja sa náhodou teším do školy. Znova uvidíme našu triedu" rozbehla sa Lilly dole schodmi a ja som išla zaňou.
,, Ja zas nie! Aspon jeden deň voľna ešte :( " znudene som povedala. Zrazu zakrižala Lilly.
,, Pozri! Tam je  Boris! " zakričala natešene Lilly a ukazala prudko na Borisa. On sa iba otočil a usmial sa...

Počul nas? Asi hej :0 :D

,, Booris, Moooric" zachechtala som sa Borisovy a Lilly ma pleskla po chrbte. Auuuuuu. To už bolelo, tie jej dlhé nechty keď sa zarijú do kože....to už sakramensky bolííí.
,, Veď Boris je pekny, pozri saaa. Aj keď je ôsmak a ja siedmačka, ale to nevadiii" rozplyvala sa Lilly. Mne sa moc nepáčil ale Lilly by sa aj ku nemu aj docela hodila.
,, Ty vieš, že sa mi páči niekto iný. Michael je super ♡" som do neho už asi siedmi mesiac. A najlepšie je, že  Michael je môj spolužiak♡ a ja ho milujem.

Tákže 1. časť za sebou. Dúfam že sa ziatial príbeh páči.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now