Po hlasovaní Valentína a Valentínky som si s Lilly znova sadla na lavičku. Zobrala som si ružu od Michaela a zbadala som na nej pripnutý lístok. Keď ma obímal nemala som kedy sa pozrieť na ružu.
,,Je tu aj pripnutý lístok" zostala som prekvapená.
,,Prečítaj ho" nútila ma Lilly. Pomali som otvorila lístok a bolo tam napísane:Pre to najlepšie dievča
a bolo tam nakreslené malé ružové srdiečko.
...Jeeej..je to od Michaela zlaté...som moc rada, že mi dal ružu. Hneď ako prídem domov dám si ju do vázy, lebo už začína vädnúť...
,,Je to od neho veľmi milé" usmiala som sa.
,,Ja som ešte nikdy v živote nedostala ružu od chalana" zamračila sa Lilly ale po chviľke ju to omrzelo.
,,Uvidíš niekedy dostaneš" tľapla som ju po pleci a položila ružu na stôl.,,Je tu nuda" znudene som povedala a Lily len prikyvla.
Asi po 15 minútach začala hrať konečne hudba. Konečne!
,,No huraa..."zakričala Lilly od nervov.
Ja som vstala a chytila som Lilly za ruku. Išli sme do stredu haly ale ona sa po ceste zastavila. Otočila som sa ale ona sa zadívala do Borisa. Prišiel ku nej a začal jej niečo vravieť. Videla som ako sa obidvaja červenajú a tak som ich radšej nechala o samote.
Zatiaľ čo sa rozpraváli ja som si teda išla znova sadnúť. Zasa na tu lavičku kde je nuda.
Zrazu som videla ako Boris drži Lilly okolo pasu. Po chvíľke začali tancovať.
Ja som sa na nich pozerala. Bola som smutná, že ma nikto nepozval tancovať. Vzala som si ružu a privoňala si k nej. Voňala nádherne. Ta slabá sladká vôňa.
Chviľku som sa na ňu pozerala a v hlave sa mi odohrala ta pusa, čo mi dal Michael na lice. Bol to ten najkrajší pocit na celom svete. Chcela by som aby sa to odohralo ešte raz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••,,Môžem si sadnúť?" otočila som sa za hlasom.
...Michael?...čo tu robí?...to je jedno...
,,Môžeš" usmiala som sa a posunula som sa troška nabok.
,,Páči sa ti?" Michael ukázal na ružu ja som iba prikývla.
YOU ARE READING
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
RomanceBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa