,,Pôjdeš somnou za Michaelom?" spýtala som sa Lilly, keď som položila ružu do kelímku.
,,Teraz?"
,,Nie teraz. Až po plese" prosila som Lilly.
,,No iba kúsok pôjdem s tebou lebo musím ísť potom domov" prikývla Lilly.
,,Dobre" usmiala som sa.,,Je tu nuda" prekrížila si Lilly ruky.
,,To je ale za chvíľku už bude vyhlasenie Valentína a Valentínky. No a potom pojdeme domov" sľubovala som znudenej Lilly.
,,Kto to asi tak bude?" nedočkavá Lilly dupla nohou o zem.
,,Ja fakt neviem. Asi to bude niekto z deviateho ročníka" mykla som som plecami....chcem ísť za Michaelom...chcem mu dať ten obrázok...
,,Myslíš, že naš učka pustí teraz domov?" opýtala som sa Lilly.
,,Akože sa ponáhľame na koncert" Lilly dostala nápad. Schmatla som ružu, kabelku a išli sme za učkou.Ta nás nechcela pustiť. Tak sme jej povedali, že musíme ísť na koncert, lebo nám prednú 200€ lístky. A že nestihneme vlak do Bratislavy. Akože sme išli na one direction. Bol to sprostý nápad ale učka nam uverila :DDDD.
,,My sme sprosté. Kto by nám uveril, že ideme na koncert ONE DIRECTION?" dostala Lilly zachvat smiechu a potom aj ja.
,,Iba naša učka. Ale bolo by to perfektné že by sme šli na 1D" zažiarili mi oči.
,,To by bolo" zakňučala Lilly.Cestou k Michaelovy som sa rozlúčila z Lilly a ja som ďalej kráčala v ceste. V ceste za mojou láskou. Je mi jedno, že neuvidíme dnešného Valentina a Valentinku ale ja musím ísť. Aj tak to nebude nikto z nášho ročníka, takže mi to je tri päť.
YOU ARE READING
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
RomanceBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa