...Čo?!...
Rozbehla som sa ku Kláre a jej novému...ako to povedať...frajerovy?....keď sa držali za ruky..
Pomali som zastavila.
,,Ahá takže preto mi nebereš mobil...." zahnala som sa na Michaela. Jeho líce zostalo červené a zakríval si ho rukou. Bola to silná facka....
Michael bol ticho a zostal vyhukany.
,,Vieš čo Michael? Vypadni!" neverila som vlasným očiam. Ako mi to mohol spraviť s tú kravu sa držal za ruku.
,,Ja ti to vysvetlím" chytil ma za ruku a chcel mi dať pusu.
,,Choď do riti!!! Tam máš svoju novú babu...dúfam, že ti to s ňou vydrží" vytrhla som si ruku z tej Michaelovej.
Išla som preč s plačom.
,,Ty si totalny debil. Toto si si posral!" dodala Lilly a pozrela sa hnusným pohľadom na Michaela a rozbehla sa za mnou.
Klára sa čudovala čo sa to pred chvíľkou udialo.
,,Čo čumiš? Tam si choď za svojim miláčikom! Ten už asi nevie, že ma mal kedysi rád" zazjapala som na Kláru s plačom.
,,O čo sa jedná?" zostala prekvapená Klára.
,,Miláčik ti to vysvetli že?!" odišla som s Lilly kade ľahšie.
Moje slzy štípali v očiach. Silný vodopád sa nezastavoval.
,,Ako mi to mohol spraviť? Ja to nechápem..." objala som silno Lilly...nechcela som ju pustiť. Teraz som potrebovala objatie.
,,To bude dobré uvidíš. Určite to bolo hlúpe nedorozumenie" potľapala ma Lilly po pleci.
,,Ja mu už neverím...nech mi zmizne z očí...končím s ním!" posadila som sa na horúcu asvaltku.
Na ihrisko som sa ani nechcela otočiť.
,,Idem domov čau!" pozdravila som Lilly a nechala som ju tak samu sedieť na asvaltke.
Celou cestou som plakala a neprestávali mi tiecť slzy.
Bože! Ako mi to mohol spraviť. Ja som bola jeho baba....prečo Klára?! Proste končím s ním...držali sa za ruky a ja sa mu pchať do riti nebudem....Je KONIEC!!!
YOU ARE READING
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
RomanceBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa