23.časť(Sisa Sisa)

53 7 0
                                    

,,Vytáča ma Sisa" povedala som Lilly.
,,Ona každého" zaškerila sa Lilly.
,,Stále sa čumí na Michaela a potom ma skontroluje či sa na ňu nepozerám" kukla som sa s jedným okom na Sisu. Ta už nebola na svojej stoličke. Sedela pri Michaelovy a čosi mu vravela.

,,Aaaale...veď vie, že si s Michaelom"
,,Však práve...chce zničiť náš vzťah!" začala som premýšľať.

...Je Sisa tak blbá alebo sa mi to zdá. Keby sa motala okolo iného chalana mne to nevadí, ale Michaela?? Ak bude niečo na mňa vravieť, čo nieje ani pravda...nech si ma neželá...väčšinou držim ústa. Ale keď ma naštve tak jej to zrátam...

Michael a Sisa:

,,Koľko dlho chodíš s Audrey?" vypytovala sa Sisa Michaela.
,,Čo ťa je do toho?" nahneval som sa. Sisu tak nenavidím.

,,To sa nemôžem opýtať?" urazila sa.
,,Tri dni..." otočil som sa ku chalanom.

...S takouto kravou sa nebudem rozprávať...

,,To tak málo?" Sisa sa robila, že to je ta najhoršia vec na svete.

Lilly:

,,Nestaraj sa!" rozkazovala Lilly Sise.
,,Čo?"
,,Sisa počula si. Nestaraj sa!" zopakovala Lilly.
,,To sa nemôžem ani opýtať?" zarevala Sisa na celú triedu.

,,Nezjap prosim ťa!" zakryla som si uši. Aby niekto takto ziapal... Bola som dosť prekvapená, že Sisa kričala na Lilly.

,,Aj tak ma Michael inú!" žmurkla na mňa. Myslela som si, že sa za ňou rozbehnem a...viete čo by sa stalo.

,,Nebodaj teba. Taku kravu by nikto nechcel!" bola som rada, že som jej toto povedala. Človek sa aj tak cíti lepšie keď zvyší na niekoho hlas.

Sisa zrazu stíchla. Asi sa urazila alebo neviem čo sa stalo. Ale bola som rada, že už držal hubu. Tak som si sadla na stoličku a čakala som na ďalšiu hodinu.

Na telesnej:

Na telesnej som necvičila. Zabudla som si tenisky. Aj tak teraz hráme florball a ja ho nenavidím. Prečo??? Raz som chodila s takým chalanom z inej školy a za mesiac mi dal košom. Volal sa Lukas. On chodil na florbal tak od teraz ten sprostý šport nenávidím. Lietať s hokejkou a nahaňať blbú deravú loptu.

Aj Michael chodí na florball. Aj Adrián ten debil šiestak čo je do mňa.

Prečo mám také nešťastie na florballistov??? Ja to nechápem. Keď niekoho vidím behať s hokejkou tak ju chcem zlomiť. Sise by som ju zlomila a ešte otrieskala o hlavu.


Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now