S Lilly sme dorazili do triedy s veľkým rehotom. Spolužiak sa rozpľaskol na zemi ako zemiaková placka. Až to tak pľasklo keď dopadol na zem :DDD. Postavil sa a urazene odpochodoval do triedy.
,, Jojo, Jojo. Až to tak pľasklo" a znova som sa s Lilly smiala dlhú dobu. Ostatný sa tiež smialy. Chudak Jojo :DDD.
,, Buď ticho hej?" nahnevane zareval na celú triedu.
,, Nezjap po nej! Ona za to nemôže, že si sa vystrel" zakričal na Joja Michael. Michael si ma vôbec nezastaval ale teraz?? Zmenil sa od vtedy keď sa ma spytal o tom plese. Udivene som sa na Michaela pozerala ale on sa stale pozeral na Joža(Jojo).
,, Ty kokso to čo bolo?" vyhukane sa na mňa pozrela Lilly.
,, Čo bolo čo? Nič" zaklamala som.
,, Veď Michael si ťa zastal"
,, Noa? Je to normalne"
,, Hej ale Michael?"
,, Hm..." mykla som plecami a nachystala si DEJEPIS. Ten predmet tak NENAVIDÍM z celej duše....Dúfam že nebude skúšať... Ja nechcem odpovedať...
,, Dejepis!" Lilly si s učebnicou pleskla po hlave. Chalani spozorovali čo spravila Lilly , tak zobrali učebnice a začali sa s nimi plieskať po hlave. V triede máme samych idiotoch. Okrem troch: Simon, Jakub a Michael.
Ty su fakt najnormalnejší z triedy. Aj Michael bol idiot ale vravela som, že sa zmenil....O päť minut neskôr:
,, Prestante! Toto sa robi počas hodiny?" zazjapala učiteľka z Dejepisu.
,, Od kedy tu je?" čudovala som sa.
,, Už asi päť minút" poznamenala Lilly.
,, Čo???? Ja ani neviem že je hodina" vytreštila som oči na Lilly.
,, Nečuduj sa. Celých päť minút si sa divala na Michaela. Vyzeralo to ako keby si bola v tranzve" zašepkala.
,, Čo? To teda nie"
,, Ale hej" prikyvla Lilly. Citila som, že sa červenám a ešte stale som sa pozerala na Michaela. Lily mi zamávala pred očami.
,, Č čo je?"
,, Vidíš päť minút. Možno už aj sedem" usmiala sa Lilly....Prečo sa musím stále na neho pozerať?...Zamilovala som sa?...........................................
أنت تقرأ
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
عاطفيةBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa