Cez sobotu a nedeľu sa toho veľmi veľa zmenilo. Od tej pusi, čo bola v sobotu. Áno...veľaaa sa toho zmenilo. S Michaelom som sa dala do kopy a ešte viacej som si s ním písala na SKYPE.
V škole(pondelok 08:45,prestávka):
,,Hej vy holubičky," zakričal na celú triedu Dominik ,,videl som vás z okna. V sobotu ste boli spolu vonku" Dodo našpúlil pusu ako keby mi ju chcel dať.
,,No dovoľ?" zavrčala som na neho ako doga.
,,Domino neotravuj" pridal sa Michael, Lilly, Jakub a Wew.
,,Ja že otravujem? Vravím pravdu. Audrey a Michael sa oblizovali" povyšenecký Domino sa dokaždého rípe.
,,Vy dvaja ste sa oblizovali?" zaziapala na celu triedu Timea.,,Choď do riti!" znova som zavrčala, tento krát aj Michael. Wew a Jakub radšej stíchli a sadli si znova do lavice.
,,Nejdem do riti! Je to svätá pravda. Áno dali ste si pusu a potom ste sa oblizovali. Chudak Adrián keď mu to poviem, čo ste dorabali no neviem nebude rád" toto som nemala počuť. Adrián ma vôbec nezaujíma. Chcela som aby mu Michael jednu strelil ako preventívnu.
,,Aký Adrián?" spýtal sa ma Michael.
,,Potom ti poviem" sľubovala som mu.
,,Aký Adrián? Taký Adrián. Zo 6.ročníka. Audreyn frajer" zaškeril sa na mňa Dominik.
,,Never mu!" prosila som Michaela. Všetci sedeli v laviciach a pozorovali nás troch. Dokonca aj Lilly sedela, asi ju toto už dostalo.
,,Ty máš už frajera? Prečo si mi to nepovedala skôr? Inač by som si s tebou nezačal. A nedal by som ti...to je jedno!" vybuchol Michael.
,,Hádam mu neveríš?! Klame. Lebo minule som mu zlomila srdce bolo to vtedy na HALLOWEENE. To preto je taká sviňa. Stále ma s Adriánom otravuje!" predsviečala som Michaela.
,,Michael ty jej veríš?"
Preglgol Michael. Tváril sa smutne. Ale neodpovedal.
Vo mne sa nahromadilo toľko hnevu, že by som Domina treskla o stenu z celej sily. Keby som ovládala mágiu tak by som....Dominika zabila na jedem šup. Ešte nikdy som nebola takto nahnevaná.
,,No pekne" tlieskal Kiko a ziapal od radosti.
Ja som sa zahnala za nim a takú som mu vlepila, že mu dala stena druhu. Kiko mal otlačku na líci lebo sa mu prekrvilo. Potom sa postene zošuchnul na riť a začal sa bezmocne drať na lavicu.
Chcela som postrieľať všetkým facky. Ale nezrobila som to......
YOU ARE READING
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
RomanceBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa