Dneska som mala isť s Michaelom vonku...no nebral mi mobil. Tak som zavolala Lilly, že dojdem k nej a urobime projekt na chémiu. Ten projekt sme mali mať pred dvoma tyždňami hotový ale zabudli sme ho spraviť. To je už asi u každého, že zabuda na projekt.
.............................................................
Bola som už pod Lillynim panelákom.
Prešla som schodmi až k Lillynim dverám.
,,Tramp padaj! Miesto...'' Lilly otvorila dvere a Tramp na mňa skočil( aby ste vedeli...Tramp je pes :D).
,,Nepočuješ miesto!" zasyčala Lilly a capla Trampa novinami po zadku.
Ja sa na nich pozriem a padám do izby. Keď pridem k Lilly vždy Tramp vyletí z pelechu a Lilly potom Trampa scape.
U Lilly som ako doma :D. A ona zas u mňa. Sadnem si na posteľ a čakám kedy tu pride Lilly.
,,Ten projekt sa mi nechce robiť....koho dneska zaujíma znečistenie prírody? A aj tak táto téma nemá nič spoločné s chémiou" dodala Lilly.
,,Noo ani mne sa to nechce robiť. Ale zasa nas učka bude poučovať ako mame byť pripravené na hodinu a nemame lietať po vonku a byť na PC" prevratila som očami.
,,Ja to nejdem robiť"
,,Fajn..zajtra potom vymyslíme výhovorku..."
,,Budeš u mňa alebo pojdeme von?"
,,Radšej...von. Bereš Trampa?"
,,Niee...bude doma. Pred hodinou som bola s nim von"
,,Aha...a čo budeme robiť vonku?"
,,Vieš, že vždy keď sa ma to opýtaš, tak neviem....takže neviem" zachechtala sa Lilly.
.............................................................
Vonku:,,Niečo nové s Borisom?" vyzvedala som...
,,No nič....nevšíma si ma...bola som s nim parkrát vonku. Vtedy bol super v pohode...ale teraz je fakt divný. Uteká predomnou" pokrčila plecami Lilly a sadla si na hupačku.
,,No dneska som mala ísť s Michaelom vonku ale....nebral mi mobil" sadla som si na desiatý schod na šmýkačke. Z hora som mala pekný výhľad na peneláky a na Lilly, čo sa hojdala ako besná.
,,Nieje to Klára?"spozorovala som z ďaleka chudú blondýnu.
,,Čo? Kde?....jaaaj už vidim...nie to nieje ona" Lilly bola presvedčená, že to Klára nieje. Alebo?
,,Ahojtee!" zamávala nám neznáma blondýna....
,,Tak je to potom Klára...." dodala Lilly a zamávali sme jej.
,,Kto je to pri nej?" zo zvedavosti som zišla dole zo šmýkačky.
...To snaď nieje možné....
I love Flip💗😘😚
YOU ARE READING
Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)
RomanceBola to láska...sklamanie? Pribeh o Audrey čo sa zamiluje do Michaela. Ale od Valentínskeho plesu sa všetko ZMENÍ............... #Vajda_Zazobany #Je Ja Tko #Jessa