2.časť ( na ples nejdem)

84 7 3
                                    

Boris sa obzrel za nami ešte raz. Lilly sa zaškerila, ukazala všetke zuby na neho. Potom mu sčervenali líca. Cítil že sa červená tak sa radšej otočil a vbehol na školský pozemok.

,, Ty Lilly. Mám taký pocit, že Boris je do teba" prižmurila som na neho oči.

,, Neblázni veď som hrozná" zarazila sa Lilly a vytreštila na mňa jej veliké hnedé oči.

,, Pozri sa na mňa, ja som hrozná, teba chce skoro každý. Veď do mňa boli asi iba dvaja chalani" povedala som. Ja som nemala také šťastie na lásku za to Lilly áno.

,, Niesi hrozná a na plese si nájdeš super chalana" keď toto Lilly zahlásila hneď som si spomenula na Michaela. Rada by som s nim išla na ples ale on by radšej sedel za počítačom. Veď pre neho som iba vzduch. Nikdy by nešiel na takéto školské akcie. Pre neho je to TRÁPNE a NUDNÉ.

,, To určite...a chalana si tam nenajdem lebo na ples nejdem!" urazila som sa a vošla som do triedy. Boli tam už skoro všetci blbci (chalani :D ), medzi nimi aj Michael. Pozrel sa na mňa ako som odkráčala k lavici, jedným okom som na neho kukla a usmiala sa.

,, Audrey...ako to myslíš, že nejdeš na ples???" zhukala na mňa Lilly a chalani zhíkli. Pozrela som sa na nich vraždiacím pohľadom.

,, A prečo by som tam mala ísť?"

,, Lebo tam bude zábava a najdeš si tam pravú lásku"

,, Ja niesom ty... ja na takéto veci niesom"

,, Však minulí rok si tam bola"

,, Bola ale na tento ples nejdem. Chalani su blby však?" a pozrela som sa na nich s veľkým falošným úsmevom. Oni sa iba pozreli na seba a začali sa smiať z ničoho nič. ,, Vidíš? Jedine by som šla na ples s Michaelom ale nepôjdem"

Druhá časť za sebou. Čo si myslíte pôjde Audrey s Michaelom na ten ples????

Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora