33.časť(Najlepší deň? Asi nie...)

29 5 5
                                    

Je tu ten deň na ktorý som vždy čakala. Povedzme že od 7.ročníka

,,Žiaci musím vám niečo oznámiť" smutná triedna povedela.

,,Čo?!" všetci sme zmeraveli.

,,Sisa...už nepríde nikdy do tejto triedy" kusla si do spodnej pery a radšej si sadla.

.....Čo?? Mám sa radovať alebo plakať.....nezomrela Sisa???....

,,Jej mama vravela, že ju dáva do inej školy..." zmätená triedna dohovorila.

...Už som si fakt myslela, že zomrela....ale čo, nebude tu choodiť.....aaaaa......

,,Jooo! Jooo!" chalani revali na celú triedu.

,,Sisa ide preč???" pre istotu som sa to opýtala ešte raz učky.

,,Áno...." dodala.

,,Aaaaa" otvorila som ústa a začala som capať od radosti Lilly po nohe.

,,Šibe ti?" capla ma Lilly po chrbte.

,,Ty sa netešiš??" zdvihla som ruky. Všetci sa na mňa pozreli s vypleštenými očami.

,,Čo je......bola to KRAVA" to slovo som zazjapala. Našťastie Sisa tu už nebola a nepočula ma...

,,Audrey no taaak...viem, že Sisa bola zlá ale za to jej nemusíš nadávať" zamračila sa triedna a išla čmárať na tabuľu nejakú kocku.

,,Môj najlepší deň v životeeee" ešte raz som si to sama pre seba zopakovala.

,,Och...ešte niečo vám musím oznámiť!....v pondelok čakajte novú žiačku!" potešila sa učiteľka z vlastnej vety.

,,Len aby to nebola druha Sisa" vypleštila som oči na učku.

,,Niee prečo??uvidime" pridala sa Lilly.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

PONDELOK:

Sedim v lavici, všetci čakajú na novú žiačku.

,,Dúfam, že to bude sexy baba" dal si Dominik ruky v bok. Wew sa na neho nahnevane pozrala.

Ja som sa na Dodovy začala smiať.

,,Dodo ty si blbec"

,,Klára...sadni si vedľa Michaela..." bol to hlas našej triednej....všetci sa pozerali do dverí...stále tam ta nová baba. Malá modré oči a slabo blond vlasy. Postavu mala uplne ako ja.....chudu. Nohy a ruky mala ako šparatka(ano ja som tintitko :D)

,,Ku Michaelovy??" vypleštila som oči na Lilly.

,,Veeeď...kľuuud. Je to nová baba a určite zistí,že chodiš s Michaelom" prevratila očami.

,,Ja ti neviem..." pozrela som sa za Michaelom. On si podával ruku s tou babou...zaťala som zuby a otočila sa naspäť.

,,Som Michael...." predstavil sa ako prvý.

,,Ahoj...som Klára" ticho povedala a usmiala sa.

Ja som ich počúvala ale stále som bola otočena.

Tak toto začína byť zaujímavé.......:D


OZNAM:

Pokračovanie ešte možno dneska....ak nie, ďalšiu časť čakajte zajtra po obede :DDDDDD a ak ani vtedy nie...tak iba čakajte. Dakujem za porozumenie xDD

Lúčim sa!

I love Flip 😍❤💋




Pravá/Nepravá láska(DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now